Heel veel mensen zeggen afzetters!! Belachelijk!! Kun je niet maken!! 450 euro voor een tentenkamp!! en dat soort dingen maar die jongen verdient er dus helemaal niks aan. Ik vind het juist een mooi initiatief, je kan die studenten ook niet op straat laten slapen toch?
Jep. Het is een bestaande camping waar er voor een plek betaald moet worden (14 euro per nacht) en hij heeft voor iedereen een tent, matje, slaapzak, kussen en stoel gekocht bij decathlon. Ik denk dat het dan best mogelijk is om uit te komen op 450 euro. Nouja, ik ken hem persoonlijk en ik weet dat hij geen winst maakt, dus ik weet het wel zeker.
Ohja ik hoorde ook dat ze bodywarmers kregen en sokken ofzo? Maar ik weet niet of die gesponsord zijn of gekocht. Anders komen die er natuurlijk ook nog bij.
Maar vice heeft geen mening gegeven hoor! Dat was een prima objectieve video.
Alleen de comments gaan los en dat vind ik naar, want hij steekt hier zoveel tijd en energie in. Je mag ook niet zomaar met een groep op die camping dus er zit echt veel regelwerk in. En het is ook heel duur, maar ik geloof echt wel dat als het 400 had gekost hij er 400 voor had gevraagd.
Het is trouwens voor drie weken, ze hebben voor iedereen nu een woning gevonden (dus daar heeft hij ook nog veel tijd in gestoken waarschijnlijk).
Maar opzich als die plek 14eu per nacht is. Dan zit je met een maand van 30 dagen al op 420eu per maand voor alleen de plek. Ik ben het ermee eens dat het prijzig is, absoluut. Helemaal als je in een tentje ligt. Maar zo hebben ze in ieder geval wel een plekje.
Mijn grootste nachtmerrie als mijn buren ooit gaan verhuizen. Sterkte!
Nee, tuurlijk dat hoop ik ook niet. Maar als noodoplossing. Het is nog altijd beter dan helemaal niets.
Ik weet niet of dit er in Spanje bijverteld wordt, maar het is sterk teratogeen, zelfs in de minimale hoeveelheden die via de huid uit zo’n crème worden opgenomen. Je moet dus absoluut voorkomen dat je zwanger wordt, want daar komen hele nare aangeboren afwijkingen van.
Buurkinderen die in het weekend om 8.30 buiten lopen te schreeuwen.
En die vlieg hier binnen die blijkbaar steekt?
Ik vind het te jammer dat jullie dat niet op vrijdag hebben en het dan stir friday noemen.
Ah fijn.
Mijn achterburen hebben een feestje. Wat een herrie. Arghh
Marktplaats
Dankje, dat had ik inderdaad ook al aangegeven! Toen hij thuiskwam hebben we ons naar elkaar verontschuldigd voor onze bitsigheid trouwens, haha.
Dubbelpost maarehh mijn buurman is echt fucking gestoord. Heb al eerder gepost dat hij schaamteloos de hele nacht door luide muziek speelt maar dit slaat toch werkelijk alles.
Een paar huizen verderop wonen twee kleine hondjes die dag en nacht buiten zitten en vaak een uur lang blaffen en huilen. (Leuke buurt waar ik woon he.) Nu hoor ik mijn buurman net van op zijn balkon blaffen/grommen/heel vreemde geluiden maken om reactie van die beesten uit te lokken!!!
We kijken hier uit op wat tuinen, garages en achtergevels en geluid weerkaatst tot in het oneindige dus de hele buurt beeft van zijn blafconcert kunnen genieten!!! Echt WHAT THE FUCK
Hij heeft zijn vlucht kunnen omboeken, gelukkig!
Ik heb niet bepaald een mooi of makkelijk te kleden figuur, maar ik heb nu een jurk die me echt zo goed staat. Het lijkt net of dit model speciaal voor mijn lichaam gemaakt is.
Maar, de kwaliteit is helaas niet zo goed (terwijl hij niet heel goedkoop was), de stof is gaan pillen en bij een paar naden is hij zelfs een beetje kapotgegaan. En ik vind dat zo ontzettend stom.
Ik ben bijna in staat om speciaal hiervoor op een naaicursus te gaan. Dan koop ik allemaal stoffen die wel mooier en beter zijn, maak ik tien varianten van deze jurk en dan doe ik de komende jaren nooit meer wat anders aan.
Omg er heeft een kind hier in de buurt zo’n speelgoed blokfluit oid. Wie heeft dat gegeven?? Dat geluid ik had er vroeger ook zo eentje, arme ouders
De uitspraak ‘deze guy’. Werkelijk iedereen en z’n moeder in mijn omgeving zegt dat opeens over elk mannelijk persoon waar ze iets over te melden hebben.
Het doet me denken aan temptation island vorig jaar met die Demi en Sidney die dat ook non stop zeiden en ik vind het zo dom en kut klinken.
Ik vind altijd dat je goed gekleed bent hoor!
Ahww, dankjewel Ik vind het altijd een hele struggle!