Waar erger je je aan #5

Knappie✨

4 likes

Like voor die laatste zin, niet de rest :joy:

4 likes

Dat mn collegas me riepen (afkorting van mn naam) en dat we een beetje zaten te kutten. ( kan jij ff dit doen?? Ik :neu collage: ahh jawel dat kan jij wel!)

En dat de klant dan op t eind die voor de rest helemaal niks gezegd heeft op t einde zegt hehe dag Pretty :smirk:!

Oke bye creep.

Godverrr weer een muggenbult. Ik ben zo klaar met die beesten deze zomer. Ik heb gekeken voor een hor maar dat is bijna niet te doen hier (dat het blijft zitten). Ben blij als het winter is en die kutbeesten zijn verdwenen.

Mn douchegordijn… ik heb officieel een m2 om te douchen maar als ik shampoo in mn haar doe houd ik 20cm2 over door dat creepy plakkende douchegordijn :face_with_symbols_over_mouth:

Voice berichtjes op Whatsapp. Je muziek moet er voor onderbroken worden, of zoals nu: ik wil even rustig op mijn telefoon en heb dan echt geen zin in getetter door die luidspreker heen. Typ gewoon.

3 likes

Ik heb iets besteld bij een kleine webshop op 4 juli. Paar dagen later kreeg ik het binnen, maar het was niet goed, dus meteen teruggestuurd. Volgens de track en trace was het op 12 juli weer bij haar bezorgd. Op de site stond dat je dan binnen 2 weken je geld terug krijgt… we zijn inmiddels ruim 7 weken verder en heb nog steeds m’n geld niet. Ik heb d’r al meerdere mails gestuurd, maar geen reactie. Vervolgens reageer ik op instagram, zegt ze dat ik moet mailen en verwijderd ze m’n reactie. Waarop ik haar maandag weer gemaild heb, maar weer geen reactie. Ben het nu spuugzat, maar weet niet wat ik nu nog kan doen?

Als je m niet helemaal dichttrekt kan er koude lucht bij en gaat hij niet aan je plakken

Elke dag een mail sturen en beetje dreigen. Werkt bij mij altijd hahaha

2 likes

Ik heb mijne vast geplakt met klittenband. Heb nu nooit meer minder ruimte dan dat ik al had.

Niet netjes, maar inderdaad wat vaker ‘dreigende’ mailtjes sturen, niet met de dood bedreigen uiteraard, maar bijvoorbeeld als het morgen niet op je rekening staat dat je het komt halen oid.

Een vriendin had eens zoiets met een paar honderd euro, uiteindelijk dreigde ze dat ze langs zou komen met haar Joegoslavische familie en stond het binnen 2 dagen op haar rekening. :grimacing: (ze is echt zo’n kleine lieve vrouw om te zien en ze heeft alleen een broer, maar het klonk blijkbaar wel indrukwekkend haha)

11 likes

Ik ben best wel een warhoofd dus ik veroordeel mensen niet gauw op chaotische acties, maar een vriend van me heeft zoiets doms gedaan. Hij heeft een retour geboekt naar Scandinavië voor 20-25 oktober. Daarna wilde hij een reis naar Turkije boeken, en om de een of andere reden zat het in zijn hoofd dat Scandinavië in november was. Dus nu heeft hij een retour naar Turkije voor 14-24 oktober. Echt, hoe de fudge krijg je dat voor elkaar. Een trip naar het buitenland is voor mij zoiets groots, ik vergeet echt niet wanneer zoiets gepland staat en ik vergis me al helemaal niet in de maand. Vind het bijna verwend of zo, dat hij vakantiedata door elkaar haalt alsof het niks bijzonders is.
Waarschijnlijk is de ergernis extra groot omdat de reis naar Scandinavië o.a. met mij is en ik het heel stom vind als hij er niet bij is.

2 likes

Een hele domme ergernis maar iemand die Benjamin heet maar je schrijft het als “Benyahmin”. Zo lelijk.

7 likes

Hahaha ik zie nu pas dat de gewone Benjamin: Ben Jamin is. Ik ben snoepwinkel <3

6 likes

Kan hij dan niet Turkije annuleren?

1 like

Pigmentvlekken in mijn gezicht. Als ik nou altijd lag te bakken en braden in de zon was het mijn eigen schuld maar dat doe ik niet. Volgens de huidarts is er helaas niks aan te doen. Vind het zo lelijk en krijg er best vaak opmerkingen over.

Ik erger me aan mezelf dat ik niet gewoon schijt heb. Ik kan niet poepen als mijn huisgenoot op dr kamer zit want die muur is flinterdun en het lukt me gewoon niet dan. Nu kwam ik thuis en zij ging even boodschappen doen, dus ik dacht yes, ik kan er ff voor gaan zitten. Is haar vriend die hier vier dagen bivakeert op haar kamer een dutje aan het doen. Kan ik alsnog niet.

Ik heb dat ook, lijkt net een zwangerschapsmasker terwijl ik nooit zwanger ben geweest. Of het lijkt alsof mijn sproeten zijn uitgelopen tot 1 grote sproet.

Tretinoidecreme schijnt hiertegen te helpen, maar in Nederland kun je dat niet bij de apotheek kopen, moet op recept.
Ik heb het laten meenemen uit Spanje, 2 tubes met verschillende sterktes, daar koop je het wel gewoon bij een apotheek. Ik moet het nog proberen, want dat kan niet als het zonnig is. In het spaans heet het retirides, en je kan 0.02% kopen en/of 0.05%.
Je kan even googelen om te zien of het misschien iets voor je is.

1 like

Ik ga het opzoeken, dankjewel. Krijg over een tijdje wel een soort bleekcreme om te proberen maar daar kan je juist weer vlekken van krijgen en waarschijnlijk blijft het terugkomen. Hoop dat die creme je gaat helpen.

1 like

Pff sommige mensen realiseren zich niet wat ze hebben.

1 like