Ik snap niet eens wat hij doet. Iets met Bol?
Ja doorverkopen. Met van die affiliate links. En er zijn ook mensen die bijv een website aanmaken zorgtoeslagaanvragen.nl en daar dan een link naar de website van de belastingdienst plaatsen en dan commissie krijgen. Het is niet ingewikkeld, maar je moet zin hebben om er in te stappen en het te onderhouden.
Dan gaat het juist om geld toch
Dat alle maaltijdsalades van de ah pasta of aardappelen op de bodem hebben liggen in een plasje van hun eigen verdriet. Smerig
Dat de buren al de hele dag aan het boren zijn en waarschijnlijk net gaan stoppen als ik aan mijn avonddienst begin. Waarom werkt het universum niet in mijn voordeel en laat ze boren als ik dagdienst heb.
Aan de (medewerker van de) tandartspraktijk die de mail afsluit met “vriendelijke glimlach”
Aan death stranding pakketjes bezorgen pakketjes pakketjes pakketjes
kan iemand hier iets zinnigs over zeggen voor mij? Dat de dieren van schrik het leven lieten vind ik echt vreselijk. Maar dat die man dit erger vindt dan het feit dat de dieren normaal gesproken stil moeten zitten en vooral niet mogen bewegen, vind ik minstens net zo erg, misschien wel erger.
,Die dieren hebben enorm afgezien”, zucht Callemeyn. ,Onze eenden moeten voor de kweek van foie gras rustig blijven en zitten daarom in kooien, waarin ze niet te veel kunnen bewegen.
Wat is dan afzien??
Aan m’n moeder en haar vriend waar ik ruzie mee heb door de zwartepietdiscussie. Normaal gesproken kan ik m’n moeder wel overtuigen met argumenten, maar die vriend, man man man. “Cultureel erfgoed wordt aangetast”, stuk verdriet.
Ik heb liever dat ze in een keer sterven door schrik dan een leven lang elke seconde gemarteld worden.
Echt zou die kerel zichzelf wel horen praten? Hoe kun je nou dit zeggen: ‘Door hun eigen domheid hebben ze de dood van honderden eenden op hun geweten.’ Ik geloof niet dat ik hoef toe te lichten waarom dit als een tang op een varken slaat maar ik ga het toch doen. Als die eenden daar in eerste instantie niet gezeten hadden om gedood te worden hadden die activisten geen inval hoeven doen. En hoe denkt die kerel foie gras te maken zonder die eenden te doden? Hoe kun je nou met een straight face zeggen dat de activisten de dood van die eenden op hun geweten hebben.
De frisdrank is oppppp.
Die man ziet zijn inkomen in rook opgaan, dat doet pijn denk ik. Denk dat die dieren hem niet veel boeien.
Vind het ook altijd lastig te geloven als ik boeren zie zeggen dat ze zoveel geven om hun koeien, en dan wel die koeien maar met volle uiers laten staan en hun kalfjes wegdoen en ze daarna naar de slacht brengen… jaja.
Pfff om half 8 de deur uitgaan, de hele dag werken, om kwart voor 7 weer thuis en snel eten, omkleden, sporten en nu pas klaar met de activiteiten. Hoe moet ik dit ooit doen met kinderen?
Ik ken iemand die werkwoorden (op instagram) zo schrijft: genietOn, werkOn
Sinds wanneer is breezah weer terug??
Vandaag zou pakketje worden bezorgd, speciaal avond levering gekozen (extra kosten) zodat ik thuis zou zijn. Hele avond gewacht, plots bericht ‘we hebben u gemist…’. Nooit aangebeld. Schei uit zeg, word hier dus zo pissig van
Die koude rot voeten/tenen van mij. Dikke sokken, sloffen en een dekentje en nog koud zijn. Niet te doen dit
Ieuw ja zo vies. Ik heb gisteren bij de Jumbo een maaltijdsalade gekocht zonder die kleffe zooi, maar met een bonenmix ofzoiets erin. Er zitten ook kleine tortillachipjes bij dus ik vind het nu al fantastisch. Ga het morgen pas eten maar heb goede hoop.
Wat bedoel je?
Dat had ik ook laatst (DHL) - avondlevering tussen 18.00 en 21.00 uur, kom om 17.00 uur thuis en heb een ‘we hebben je gemist’-briefje. Ik bel gelijk met DHL voor €1, waarin doodleuk wordt verteld dat de bezorger nog onderweg is. Ik kon de levering nog wijzigen (want pakket dus nog onderweg) dus ik wijzig het naar een bezorgpunt. 's Avonds bericht dat het pakket is afgeleverd (bij het bezorgpunt). Bezorgpunt weet van niks. Ik bel weer met DHL voor €1, en krijg te horen dat het pakket om 20.40 uur is afgeleverd bij geadresseerde ZO klaar mee