Die man ziet zijn inkomen in rook opgaan, dat doet pijn denk ik. Denk dat die dieren hem niet veel boeien.
Vind het ook altijd lastig te geloven als ik boeren zie zeggen dat ze zoveel geven om hun koeien, en dan wel die koeien maar met volle uiers laten staan en hun kalfjes wegdoen en ze daarna naar de slacht brengen⊠jaja.
Pfff om half 8 de deur uitgaan, de hele dag werken, om kwart voor 7 weer thuis en snel eten, omkleden, sporten en nu pas klaar met de activiteiten. Hoe moet ik dit ooit doen met kinderen?
Ik ken iemand die werkwoorden (op instagram) zo schrijft: genietOn, werkOn
Sinds wanneer is breezah weer terug??
Vandaag zou pakketje worden bezorgd, speciaal avond levering gekozen (extra kosten) zodat ik thuis zou zijn. Hele avond gewacht, plots bericht âwe hebben u gemistâŠâ. Nooit aangebeld. Schei uit zeg, word hier dus zo pissig van
Die koude rot voeten/tenen van mij. Dikke sokken, sloffen en een dekentje en nog koud zijn. Niet te doen dit
Ieuw ja zo vies. Ik heb gisteren bij de Jumbo een maaltijdsalade gekocht zonder die kleffe zooi, maar met een bonenmix ofzoiets erin. Er zitten ook kleine tortillachipjes bij dus ik vind het nu al fantastisch. Ga het morgen pas eten maar heb goede hoop.
Wat bedoel je?
Dat had ik ook laatst (DHL) - avondlevering tussen 18.00 en 21.00 uur, kom om 17.00 uur thuis en heb een âwe hebben je gemistâ-briefje. Ik bel gelijk met DHL voor âŹ1, waarin doodleuk wordt verteld dat de bezorger nog onderweg is. Ik kon de levering nog wijzigen (want pakket dus nog onderweg) dus ik wijzig het naar een bezorgpunt. 's Avonds bericht dat het pakket is afgeleverd (bij het bezorgpunt). Bezorgpunt weet van niks. Ik bel weer met DHL voor âŹ1, en krijg te horen dat het pakket om 20.40 uur is afgeleverd bij geadresseerde ZO klaar mee
En toen heb je ze tyfus in de oogbal toegewenst?
Haha nee ik blijf altijd heel vriendelijk, lijkt me zoân kutbaan om DHL-servicemedewerker te zijn
Ja true, volgens mij moeten ze ook belachelijk veel pakketjes in korte tijd afleveren.
Waarom stinken mensen zo in de ochtend in het ov . Adem aub met je mond dicht als er nog een dode vogel in zit en trek iets schoons aan.
Al die reclame op pinterest.
Of enorme zweetlucht. Hoe kan je al zo ruiken vroeg in de ochtend.
Kleding met oud zweet erin aan.
Ja, dat zag ik ook! Iets van ânou, spannend he jochieâ like, wtf? Ze ligt in het ziekenhuis voor het krijgen van een ffâing vagina.
Die hele docu gaat dat constant zo door, hele tijd Harm en jochie en man. Daar LET je toch even op??
Ik ben soms zo ongemakkelijk in werk settings, echt ergerlijk
Ik heb een maand geleden mijn auto verzekering opgezegd en zou nog een groot gedeelte van mijn maandbedrag terug krijgen maar ze storten dat pas na 56 daten terug en ik vind dat zoân onzin dat ik het gewoon zelf heb teruggeboekt. Ze sturen me maar een rekening. Rukkers
Het is een spel waar een heel verhaal achter schuilgaat maar in essentie ben je een pakketjesbezorger. Aldus mijn vriend vindt het leuker dan ik om te spelen.