Waar erger je je aan #5

Ik had mijn ouders uitgenodigd om te komen eten en wilde gewoon chill doen maar eindstand ben ik 50 euro verder :thinking: echt jammer

2 likes

Heb je geen roede in de douche waar het douchegordijn aan hangt? Of over de badrand? Of over de douchecabine?

Ik heb het ook een keer gehad met een molton ja. Die was echt na drie dagen nog niet droog en overal in mn kamer lag water… echt kut. Succes ermee!

Dit klinkt echt heel kut van me, maar een vroegere date van me is een dierbaar iemand verloren. We hebben daardoor weer even kort contact gehad (heb hier al eerder daarover verteld maar ga er ff vanuit dat niet iedereen onthoud wat ik hier post) en onlangs heb ik nog een keertje gevraagd hoe het gaat, gewoon uit interesse. Daar heeft hij niet meer op gereageerd, wel nog vaker online geweest maar hij heeft mijn app niet eens gelezen. En ik weet dat hij andere dingen aan zijn hoofd heeft en zich niet verplicht hoeft te voelen te antwoorden, maar toch vind ik het een beetje pijnlijk. Ik vat het echt op als een persoonlijke afwijzing en dat vind ik echt heel lame van mezelf want kom op, hoe kinderachtig is dat. Duss ik erger me aan hem maar vooral aan mijzelf

Mensen die dezelfde foto posten op instagram, hun instastory, Facebook en facebook verhaal. Waarom?

8 likes

Of nog erger in hun whatsapp status.

4 likes

Aandacht.

En dan reageert met: ā€œIk stuur je een privebericht xā€ of nog veel erger: ā€œsorry, is priveā€

1 like

Mijn buren hebben tot gisteren laat op een muziek instrument lopen rammen. En nu begint het weer. Het is 0815 in de ochtend op zondag.

Als ik dit alleen al lees word ik al agressief.

4 likes

Bij mij heeft de Molton ook voor problemen met de wasmachine gezorgd.
Omdat hij zo zwaar werd icm de anfere was(dekbedovertrek &handdoeken) wilde de wasmachine niet meer centrifugeren en afpompen.
Water via het filter weg laten lopen, en daarna zonder molton een kort programma gedraaid met de overige was, en daarna deed hij het weer.

1 like

Dat iedereen zichzelf maar als expert neerzet.
Nu een of andere podcastmaker die de oplossing heeft voor het leerkrachtenprobleem: online lessen met in iedere klas dan nog een begeleider.
Hij gaat er ook keihard op in overal terwijl die dus helemaal niet uit het onderwijs komt en nog geen dag voor de klas heeft gestaan.
Je mag best ideeƫn hebben maar die hele expert houding van leken maakt me woedend

11 likes

mijn bovenburen die heel de dag hard de muziek aan hebben staan en zelfs meezingen… grrr…:japanese_ogre:

Ik zou om 15.00 met iemand bellen. Nu zei hij zojuist dat het hem niet lukt maar verder geen informatie. Like, ga je nu over een kwartier bellen of bel je pas morgen?! argh wees duidelijk…

Had ik inderdaad direct gedaan, wat nu het plan is. Maar nog geen reactie.

1 like

Aan mijzelf. Een collega appte me net : morgen samen frietjes bestellen?

En dat vind ik super leuk dat ze aan mij denkt en me appt. Maar ik moet echt weer even gezond gaan eten en wil dus echt geen frietjes eten maar ben nu al helemaal gespannen omdat ik dus terug moet gaan appen. Vreselijk man, haar boeit het waarschijnlijk helemaal niks.

Dat ik al 100 keer dezelde berichten uit 2 topics heb gelezen. Ik klik meestal op meeste ongelezen berichten, en hij onthoudt niet wat ik al gelezen heb

8 likes

Iemand die ik volg op insta heeft in dr stories gespoilerd wie eruit gaat bij expeditie robinson. Thanks vriendin

1 like

Dat ik na een maand rust weer reclames van Jia Ruan krijg. Ik heb geen geld voor je cursus :rage:

2 likes

En ik wil je cursus niet!! Ik erger me zo aan die vent. Wat hij doet is geen rocket science hoor.

1 like