Dat had ik ook laatst (DHL) - avondlevering tussen 18.00 en 21.00 uur, kom om 17.00 uur thuis en heb een ‘we hebben je gemist’-briefje. Ik bel gelijk met DHL voor €1, waarin doodleuk wordt verteld dat de bezorger nog onderweg is. Ik kon de levering nog wijzigen (want pakket dus nog onderweg) dus ik wijzig het naar een bezorgpunt. 's Avonds bericht dat het pakket is afgeleverd (bij het bezorgpunt). Bezorgpunt weet van niks. Ik bel weer met DHL voor €1, en krijg te horen dat het pakket om 20.40 uur is afgeleverd bij geadresseerde ZO klaar mee
En toen heb je ze tyfus in de oogbal toegewenst?
Haha nee ik blijf altijd heel vriendelijk, lijkt me zo’n kutbaan om DHL-servicemedewerker te zijn
Ja true, volgens mij moeten ze ook belachelijk veel pakketjes in korte tijd afleveren.
Waarom stinken mensen zo in de ochtend in het ov . Adem aub met je mond dicht als er nog een dode vogel in zit en trek iets schoons aan.
Al die reclame op pinterest.
Of enorme zweetlucht. Hoe kan je al zo ruiken vroeg in de ochtend.
Kleding met oud zweet erin aan.
Ja, dat zag ik ook! Iets van “nou, spannend he jochie” like, wtf? Ze ligt in het ziekenhuis voor het krijgen van een ff’ing vagina.
Die hele docu gaat dat constant zo door, hele tijd Harm en jochie en man. Daar LET je toch even op??
Ik ben soms zo ongemakkelijk in werk settings, echt ergerlijk
Ik heb een maand geleden mijn auto verzekering opgezegd en zou nog een groot gedeelte van mijn maandbedrag terug krijgen maar ze storten dat pas na 56 daten terug en ik vind dat zo’n onzin dat ik het gewoon zelf heb teruggeboekt. Ze sturen me maar een rekening. Rukkers
Het is een spel waar een heel verhaal achter schuilgaat maar in essentie ben je een pakketjesbezorger. Aldus mijn vriend vindt het leuker dan ik om te spelen.
vraag ik me iets af over computers, probeer ik dat op te zoeken, beginnen ze meteen weer over Klingon. zucht, je hebt leuke nerds en van die.
(jaja i know moet ik ook niet op stackoverflow gaan zitten)
Ik had zaterdag verjaardag van m’n moeder en ik heb alleen maar idiote familieleden die voor zwarte piet zijn, dus ik had me al op het leukste voorbereid. ‘Gelukkig’ hebben we geen discussie gehad over zwarte piet, maar op een gegeven moment ging een oom los over een groep onderwijzers die WW hadden, maar ook als ZZP’er in het onderwijs werken. Geen idee hoe dat verder zit. Ook waren stakende onderwijzers debiel en dat het andere probleem van die ZZP’ers maar eerst opgelost moet worden en leraren gewoon niet zo moeten zeiken over werkdruk want ze maken het er zelf naar doordat die ZZP’ers zo maar aan het werk kunnen blijven.
Mijn ouders zijn beiden leraar, dus dat viel natuurlijk goed. M’n moeder ging er vol tegen in, natuurlijk.
Maar ik erger me zo ontzettend kapot aan die oom. Hij had gewoon echt niet door dat het mijn moeder persoonlijk raakte, dat ze het echt niet leuk vond om als debiel weggezet te worden, en dat het niet haar schuld (of überhaupt van de gemiddelde leraar) is dat er zo’n rare structuur is met ZZP’ers.
Ik heb op een gegeven moment als enige (los van m’n vader, twee tantes, en een andere oom die ALLEMAAL ook volwassen zijn en m’n oom al 30+ jaar kennen) het aangedurfd om tegen mijn oom in te gaan en aan te geven dat m’n moeder hier niet op zat te wachten. Hij bleef maar doorgaan, dus ik ben maar door hem heen blijven praten en uiteindelijk ging hij boos naar de wc (als vluchtgedrag oid? weet ik veel).
Ik vind dit zo kut, want die oom is dus altijd zo’n lul en ik ben de enige in de familie die een afwijkende mening lijkt te hebben. En ik vind het nog kutter dat zelfs mijn vader niet ingreep toen duidelijk werd dat mijn moeder er gewoon echt emotioneel onder werd. En ik vind het het allerkutst dat die oom en tante op ELKE familieverjaardag van ons gezin komen en ik er altijd zo tegenop zie, omdat het ALTIJD weer over zwarte piet of iets anders moet gaan en ik de enige ben die er anders over denkt, maar ik vind het ook niet kunnen om er niks van te zeggen omdat ik er niet persoonlijk onder lijd.
Heel verhaal, maar merkte dat ik er nog veel mee zat en het gewoon even van me af wilde typen. M’n moeder heeft me de dag erna nog wel bedankt dat ik ervoor zorgde dat het over een ander onderwerp ging en dat die oom niet door ging met z’n relaas.
Oh, nog nooit van gehoord!
Ik zocht een film op Netflix om te kijken en kwam deze tegen.
Want ja drama in zuidoost - Azië wordt pas echt zichtbaar als het witte mensen overkomt.

Tijd om “oke boomer” in te zetten! Elke discussie die hij wilt aangaan beantwoorden met “oke boomer”
Is het niet gebaseerd op het verhaal van die toeristen?
Jawel, maar ik vind het raar om van alle families die getroffen waren door de tsunami het witte gezin te kiezen.
Ik twijfel er niet aan dat ik keihard zou huilen, of dat het een slechte film is. En ja het is een verhaal dat zou werken in de cinema.
Maar de reden dat het niet uitvergroot hoeft te worden is omdat in een ramp in Azië het drama van een wit gezin (ik vermoed op vakantie) niet centraal hoort te staan als er zoveel lokale mensen zijn die het veel slechter treffen, simpelweg omdat alles wat ze hebben verwoest is. De keuze voor een wit gezin is daarbij misplaatst.
Laten we zeggen 95% vd mensen die de ramp meemaakten is lokaal en 5% is toerist, dan vind ik het dus jammer dat er voor die 5% word gekozen.
Ik kwam dit tegen en ergerde me eraan, en ja er zijn ws nog veel meer van dit soort boeken en films, helaas. Want witte verhalen verkopen nu eenmaal beter.