Waar erger je je aan #5

Huh wow en dan gaan mensen alsnog toeteren? Ik vind mezelf ook een verhitte autobestuurder maar daar zou ik zelfs nog niet geirriteerd van worden :joy::flushed:

7 likes

Er eet iemand een mandarijn in de bus :face_vomiting:

Hahahaha oh wat erg dat je dat dacht! Maar vind het alleen heel irritant als iemand fietst over een zebrapad maar dan rij ik gewoon door.

2 likes

Well that escalated quickly.
Doodsbedreigingen van mensen die uitzoeken waar ik woon, heb mn Facebook moeten deactiveren, terwijl ik dus oprecht niets raars zei. Puur en alleen omdat ik op aanwezig klik bij een kozp evenement. Wow.

1 like

Echt niet normaal. Deze discussie lijkt met het jaar meer te verharden, of misschien ligt dat aan mij en de berichten die ik meekrijg. Als het zo doorgaat dan wil ik niet eens meer Sinterklaas vieren met mijn toekomstige kinderen. Het is toch van de zotte dat een groep volwassenen hiervoor verantwoordelijk is.

1 like

Aan mijn vriend, die:

1. Niet per se snurkt maar wel zo vet luid ademt
  2. Met z’n hoofd tussen de kussens in ligt (?) en dus nu 10 cm van mijn hoofd af ligt…

Ga op je eigen helft liggen!!!

10 likes

Wow wat zijn dat voor gestoorde mensen?! Ook echt uitzoeken waar je woont, dat is echt niet normaal meer.
Vind het echt zó triest dat mensen zo reageren, ik wil ook al die tokkieberichten niet eens meer lezen op fb want ik raak gewoon teleurgesteld dat er zulke mensen zijn.

Dat heb ik ook altijd inderdaad dus dat doe ik niet eens, maar blijkbaar vinden ze je toch wel.

Wat heftig! Om wat voor evenement ging het dan precies?

Ik gok kick out zwarte piet.

Kick out zwarte piet, ja.

Wat een stelletje gestoorde mensen!
Ga je aangifte doen?

Nee, heb ik niet eens aan gedacht. Ik heb gewoon iedereen geblokkeerd die wat kwam zeggen en dacht dat het daar wel klaar mee was, maar ze bleven komen dus toen heb ik Facebook gedeactiveerd. En mn Instagram op slot gezet en de foto’s van m’n huis offline gehaald.

Pfffff wat kut zeg!
De keuze ligt natuurlijk bij jou, maar dit is wel iets om mee naar de politie te gaan. Maar ik snap ook wel dat je daar helemaal geen zin in hebt.

Fucking fluisterreclame van een zorgverzekeraar op Spotify. Voel mij helemaal aangerand door dit in mijn oren :sob:.
Ik haaaaaaaaat fluisteren

3 likes

Compleet onbekenden. Je aanwezigheid bij evenementen kan je niet op privé zetten dus daar kan iedereen op reageren. En ik vermoed dat het ergens gedeeld is in zo’n pro pieten groep, want het waren zelfs geen vrienden van vrienden.

Ik word best vaak gecontacteerd met hey jij werkt toch bij xyz, kun je vragen of zij een keer langskomen?
Dan denk ik eh… nodig mij dan uit? Voelt altijd zo kut.

Ahh, toch allemaal rot dingen. Hopen dat je er nou wat leuke dingen op je pad komen!

Die Desperados reclame op YouTube die te lang duurt en je niet weg kan klikken

Soms mag je ook gewoon even klagen, dat lucht op!

1 like