Waar erger je je aan #5

Mijn familie, helemaal wit en al, is ook getroffen daar (kan de film nog steeds niet zien daarom) Ik snap je wel hoor, maar denk dat het dan commerciëler is…

1 like

Wat vreselijk :(, ik bedoel ook echt niet te zeggen dat het minder erg is als een wit gezin getroffen wordt (alhoewel als toeristen het overleven kunnen ze weer naar huis met “enkel” een trauma, terwijl lokale bevolking dus geen huis meer heeft). Maar idd, dat commerciële oogpunt is juist wat ik zo stom vind.

*enkel bedoel ik dus echt als in superheftig en ik zou het nevernooit iemand toewensen of zien als een minder heftige ervaring omdat ze weer weg kunnen daar oid

1 like

Je hebt helemaal gelijk hoor! Ik heb er nooit zo bij stil gestaan, maar het was idd beter/logischer geweest als het locals zouden zijn.

1 like

Ik heb vanavond mijn telefoon ge-update naar de nieuwste iOS versie en sindsdien doet mijn whatsapp zo raar. Hij gooit me er constant uit en ik kan niet eens meer zelf een nieuw chat bericht openen. Hopelijk wordt het probleem snel opgelost.

Dat hele gedoe rond Bridget Maasland en Dre?? Hazes. Joh, laat die mensen lekker, zal mij aan mijn reet roesten wat ze doen. Sowieso is het ineens blijkbaar ‘vreemd’ omdat Bridget Maasland ouder is dan hem ofzo, maar als Tiesto (55 of iets) met een fucking 18 jarige date staat bijna niemand ervan op te kijken :face_with_raised_eyebrow:

14 likes

Aan die vieze ‘Kom snel van zilvervisjes af’ reclame die megagroot naast elke YouTube video staat. Inclusief foto :roll_eyes:

1 like

Zit in de UB en ben speciaal op de stilteverdieping gaan zitten. Hele avond al last van mensen die keihard zitten te praten. Eerder op de avond al een groep jongens van 6 man gevraagd of ze rustiger aan willen doen. Nu zijn weer twee meiden al een half uur aan het praten alsof ze op de markt staan. Echt, mijn irritatielevel is zooo hoog. Ga dan op de praatverdieping zitten?! En het zijn van die aparte hokjes, dus ze hebben het misschien niet eens door. Heb ze gezegd dat ze echt veel herrie maken, dus nu praten ze zachter maar nog steeds hoorbaar… :sob::joy:

Hier moet ik het maar mee doen, I guess. :sleepy:

1 like

Pffff wat een dag. Ik was vanochtend compleet natgeregend en heb dus de halve dag met natte kleren rondgelopen. Verder ben ik halverwege de dag ongesteld geworden terwijl ik mijn cup niet bij me had.

En toen ik uit mijn werk kwam was ik helemaal gaar, maar ik moest vanavond ook weer een cursus geven, dus ik ben een uurtje gaan slapen tussendoor. Maar dat maakte het allemaal niet veel beter, het voelde alsof het midden in de nacht was toen ik weer wakker moest worden.

En nu zit ik al drie kwartier op een koud station op mijn trein naar huis te wachten. De eerste had ik net gemist en de tweede had vertraging. Kan iemand mij anders even leren verdwijnselen en verschijnselen ofzo? Ik wil gewoon in mijn bed liggen nu.

1 like

Wat een bagger dag idd! Ik ben wel benieuwd naar de cursus die je geeft.
Stoer dat je dat nog doet na je werk, ik zou doodop zijn.

2 likes

Dat wordt toch net zo goed bizar gevonden?

2 likes

Zo vroeg wakker terwijl ik vrij ben.

Mwahh daar heb ik echt nauwelijks dezelfde ophef over gezien. Onder het artikel stonden er wel wat reacties van mensen die het raar vonden, maar de publieke reactie was echt veel minder dan bij dit. En sowieso staat er bij een man van 45 en een vrouw van 25 echt niemand raar van op te kijken. Ik vind het gewoon echt een dubbele standaard.

Maar Tiësto is nou niet iemand die veel dirt in zijn privéleven heeft. Ook is trouwen natuurlijk iets hee anders dan wat er nu speelt bij dre

Haha ja ok dat is ook wel waar. Maar ik heb vandaag vooral de hele tijd grappen en opmerkingen moeten aanhoren op mijn werk over het leeftijdsverschil, en hoe bizar dat wel niet is. En dat vind ik gewoon dubbel want ik hoor nooit zulke opmerkingen over mannen die exact hetzelfde doen.

1 like

Jemig wat irritant. Heb je haar er al eens op aangesproken?

Ik ga echt kotsen van het taalgebruik en de boodschap in dit soort posts. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen.

4 likes

Hahaha hoezo staat ‘personen’ ook tussen ‘aanhalingstekens’

14 likes

tenor

giphy

7 likes

Ugh ik heb een vriendin die ook standaard te laat komt. Vind ik eigenlijk zo respectloos? Wat ik nu dus doe is een tijd afspreken en zelf ook later komen dan die afgesproken tijd. Maar dat werkt bij deze vrouw dus niet?

1 like

Hahahahaha wow inderdaad man wtf :joy: