Waar erger je je aan #6

Als je niet meer ziek bent en de tijd na piercings zetten en drugs voorbij is, mag je gewoon gaan. Je hoeft niet op een oproep te wachten, dat wordt alleen verstuurd om je te herinneren dat je weer mag als je altijd meteen gaat als je mag. Dus als je beter bent, gaan met die :banana:

1 like

Aan m’n internet die het slecht doet in m’n slaapkamer, waardoor het forum 9/10 x niet wil laden :+1:t3:

Dat mn vriend het ene berichtje nog wel ontvangt maar het berichtje een uur later niet meer. Dus je kunt wel je telefoon uitzetten maar niet op mijn misére reageren :unamused:

Jeuk aan mijn voet, en enkel en scheenbeen gaan ookal jeuken. Daar voelt het gewoon als spierpijn. En krabben maakt het dik en rood dus moet eraf blijven. Is alleen aan 1 voet. Dus loop steeds met 1 slof aan goeie voet of slipper met sokken aan. Aan zere voet kan niet want te warm en nog meer jeuk dan maar koud hebben. Nu in bed ook 1 been eruit, wel een sok aan want straks besmet ik de andere.

Ik heb een pony laten knippen en vind het helemaal kut, wat een gedoe om dat ding in model te krijgen. Gaat weer een eeuwigheid duren voordat het allemaal bijgegroeid is

1 like

Van die dagen dat je echt je bed niet uit te branden bent.

Heel 2020 al eigenlijk :weary:

Een collega wil altijd haar diensten ruilen, heb al een paar keer met haar geruild en ik ben gewoon blij met mijn rooster en dan zie ik er tegenop om terug te appen dat ik niet kan of wil.

En dan appt ze dan nog een keer maar kun je ook echt niet op x februari?

NEE ROT OP. Je maakt je eigen rooster!!!

4 likes

Vandaag ga ik maar weer wachten op een belletje maar dit keer niet de hele dag hoor. Ik heb ook geen reactie op mn mail gehad vind het allemaal maar vaag. Hoop dat het komt doordat ze acute diaree heeft ofzo. Als ik vanavond nog niks gehoord heb dien ik een klacht in.

Ik sta niet eens te springen om deze baan maar ik wil gewoon even lekker veel werken zodat ik kan big spenden.

Voor de lieverds die me advies willen geven ik waardeer het altijd wel. Maar voordat je je afvraagd waarom ik haar niet bel. Er stond in de mail dat dat niet mocht … (ik typ nu 100 puntjes maar dat mag niet van t forum)

1 like

Aan mezelf en mijn uitstelgedrag, mijn stage is bijna voorbij en ik moet nog steeds regelen dat het bij de uni doorgevoerd wordt, anders krijg ik mijn punten niet :+1:t2:

Eigenlijk moest dit voor mijn stage begon maar mijn begeleider had pas na m’n eerste maand mijn werkplan goedgekeurd.

Waarom ben ik zo

Godverdegodverdegodver. Dat iemand mailt met ik heb je belletje gemist wanneer komt voor jou het beste uit? Dat je een mail stuurd met morgen in de ochtend. En dat je dan de heledag niks hoort maar dat ze pas de volgende dag in de middag. NET wanneer jij niet kunt opnemen bellen. Mijn god hey anderhalve dag gewacht voor niks en niet reageren op mijn mail maar nee hoor. Een nieuwe mail sturen met ik bel dinsdag voor de laatste x… oke ik wacbt wel weer.

1 like

Wat een onzin ook dat je haar niet mag bellen

1 like

Echt he. Ik snap dat ze het druk heeft maar communiceer dan even wat beter wanneer jij tijd hebt om te bellen ofzo. Want nu moet ik dus de heledag mn telefoon in de gaten houden. Stel ik had nog wel school of een baan gehad dan had ik dus de heledag vrij moeten nemen ofzo.

2 likes

Heb sinds tijden weer een hele zak chips leeg gegeten en nu baal ik van mezelf want was deze week juist weer goed bezig :roll_eyes:. Maarja, weekend en zo.

Ik had een lashlift kit besteld op bol want had zin om lekker te diy’en straks. Leveren ze me de verkeerde variant :face_with_symbols_over_mouth: Raar merkje waar ik nergens wat van kan lezen

Ik heb chocola en chips maar ik heb zin in snoep

1 like

Dat ik ooit de perrrrfecte spijkerbroek had maar die heb weggedaan toen hij versleten was. En nu weet ik niet meer welk model het was :weary: Ik heb lekkere billen nodig

Aan de katten- en hondenharen die in mn sokken gaat zitten en vervolgens in de huid onder mn voeten kruipen :woman_shrugging:. ZO irritant! Doet ook pijn.

2 likes

Aan mezelf. Mijn vriend is een weekend weg met zijn voetbalteam en ik zit ziek thuis. En dat gun ik hem echt, alleen ik vind het zo vervelend dat ik 0,0 van hem hoor via whatsapp oid. Maar ik wil ook niet hem gaan berichten omdat ik hem lekker wil laten genieten dit weekend. Maar het zou zo leuk zijn als hij een berichtje doet uit zichzelf nu, als blijk van aan mij denken. :sweat_smile::sweat_smile:

Je weet wat je te doen staat he.

1 like

dat de vriend/scharrel van mijn huisgenoot iedere avond bij ons thuis is. Nog geen woord tegen bij gesproken heeft maar nu wel zonder mijn huisgenote in onze woonkamer wil chillen, ga binnenkort toch maar even tegen mijn huisgenoot zeggen dat dit niet helemaal de bedoeling is.

2 likes