Waar erger je je aan #6

Ik heb na een half jaar eindelijk werk gevonden. Heb hier zoveel zin enzo en het komt mij ook wel goed uit met geld… Alleen door die corona kan ik maar niet beginnen… Zou eigenlijk al begonnen moeten zijn, maar mijn contract tekenen wordt steeds vooruit geschoven en ik kan natuurlijk ook niet worden ingewerkt. Hoop maar dat het snel op houdt want ik kan niet veel langer op een houtje blijven bijten.

3 likes

Beide thuiswerken?
Heel irritant als mijn vriend moet bellen. Ben blij dat ik boven zit en hij benenden. Al zal ik de komende week ook veel moeten bellen.

Ik heb mn date gisteravond een beetje Nederlands geleerd en vanochtend zei hij direct GOEDEMORGEN HOE GAAT HET? Echt keeeihard. Ik heb voorgedaan hoe wij de harde g uitspreken en dat neemt hij heel serieus want zn g is bijna harder dan hoe de gemiddelde Nederlander het uitspreekt. Ik antwoordde dat ik last had van mn buik maar hij zei nooo you should say ‘ja prima!’ Dus toen zei ik maar braaf ja prima.

43 likes

Wat je zegt, zoiets is niet goed te monitoren. Het onderwerp leeft nu eenmaal zo dat je het ook buiten het topic ziet opduiken.

1 like

Het lijkt wel een virus! :whistling:

9 likes

Aan mijn vriendinnen waarbij het nog steeds niet door lijkt te dringen dat je even zo min mogelijk contact met mensen anders dan huisgenoten/directe familie moet hebben. Nu grijpen ze de kans om een middag te organiseren waarop we met z’n allen gaan puzzelen/koffie drinken en kletsen. Heel leuk natuurlijk maar dit is dus juist NIET de bedoeling van het hele lockdown verhaal. Ik wil niet die persoon zijn maar word er zo moe van.

2 likes

Oww oww zooooo grappig.

:sob::sob::sob:

10 likes

Haha praat die van jou ook zo hard als ie belt? Volgens mij heeft hier de hele straat gehoord wat mijn man aan de telefoon besprak. Ik heb geen telefoon van werk en bij ons werkten een aantal mensen op kantoor, dus ik heb niet gebeld vandaag, dat mochten degenen op kantoor doen :+1:

1 like

Ik moest naar de kapper maar het was die dag druk dus ik dacht ik kom een andere keer wel. Dat wordt dus met gespleten onhandelbaar haar zitten tot ergens ver in april.
En ik had dit jaar eindelijk heel duidelijk in mijn hoofd naar een tuin hier in de buurt te gaan om alles te zien bloeien op het juiste moment (ben meestal net te laat:’)). Maar dat is nu dus ook weken gesloten. Begrijpelijk allemaal maar ik vind het wel jammer.
Daarbij heb ik na een week achter mijn keukentafel al last van mijn rug op meerdere plekken en ben ik benieuwd hoe dat is na nog eens 3 weken op deze stoel.
En de zon schijnt heerlijk, ik wil lekker naar buiten, maar dat is niet verstandig.
Edit: ik weet dat er groter leed is en daar maak ik me ook genoeg zorgen over. Maar deze dagelijkse irritaties kunnen dus ook dwarszitten. Al wist ik dat ook al lang. Dood en verderf naast je en alsnog balen van futiliteiten.

4 likes

Leuk die zon, kan precies zien waar ik moet stofzuigen. Spoiler: overal.

43 likes

Doe je al die Office yoga die werd aangeraden? En heb je evt oefeningen van de fysio die je extra kunt doen? Ik moet ook echt oppassen want ik weet uit ervaring dat dit geen goede werkplek is voor mijn rug. Maar ik heb niks anders :sweat_smile:

1 like

Ik vind het echt lastig om opeens te gaan yoga’en tijdens werk. Wil ook naar buiten en een boterham eten :’) maar then again zit ik nu ook al een kwartier onzin blogs op intranet te lezen en te forummen. Heb wel wat oefeningen ja maar had nog niet echt het idee afgelopen weken dat die helpen.

1 like

Ik doe tussen 10-11 gewoon een kwartiertje yoga en rond lunchtijd ga ik naar buiten! En misschien vanmiddag ook nog wel een kopje koffie op het balkon als de zon zo blijft schijnen. Mijn werkgever heeft er ook niks aan als ik morgen mijn bed niet meer uit kan komen, plus dat ik nu alle afleiding niet heb die ik op kantoor wel heb. Daar zit je toch ook weleens bij iemand anders gewoon even koffie te drinken? Zolang je je deadlines allemaal op tijd inlevert niet zo streng zijn en aan jezelf denken hoor, drie weken zo achter je eettafel is niet te doen

2 likes

Ik kan zo snel niet vinden welke Office yoga werd aangeraden hier, zou je die misschien willen delen?
Ik werk sinds woensdag aan mijn keukentafel en ik merk dat ik al knopen in m’n rug aan het ontwikkelen ben :sweat_smile:

Oh fijn, thanks!

Ging gister een online les doen en terwijl ik op m’n matje lag te stretchen waaiden er tumbleweeds van haar voorbij. Echt niet ontspannend

2 likes

Volgens mij ben ik straks echt 10 kilo zwaarder want ik heb echt de hele dag trek maar voer geen flikker uit.

15 likes

mensen (met een prima financiële gezondheid) die klagen over verloren geld door geannuleerde evenementen en moeite gaan doen om hun geld terug te claimen :nauseated_face:

9 likes

Mensen die tattoo als “tahttoe” uitspreken. Zoals bij die (sowieso al kutte) tattoo disasters reclame. Ik erger me hier niet eens aan, ik word er bijna aggressief van

3 likes

Sportscholen zijn dicht en mijn vriend heeft een halve sportschool aan spullen gekocht en volgens mij is het de bedoeling dat dit bij mij in de woonkamer komt :flushed::flushed: had net mijn huurbaas geappt of hij misschien een garage vrij had ergens maar helaas :weary:

3 likes