Waar erger je je aan #6

Jesse Klaver. Vind hem glad en nep, hij speelt publiekslieveling maar sgat je bent Justin Trudeau niet en ik vertrouw je voor geen cent.

13 likes

Haha kijk je Jinek? Ali gaat er wel lekker tegenin

1 like

Alle marketingberichten op Facebook en via mail gewoon verdergaan zoals gepland.

“Vandaag is je geluksdag! 13% korting voor vrijdag de 13e”
“Onze tip voor #WorldSleepDay: gun je huid de tijd om 's nachts te herstellen!”

Het is gewoon zo… Toondoof? Haha. De wereld staat figuurlijk in brand.

7 likes

Haha de eerste is een mail van mijn werkgever (ik heb de taalfouten er even uitgelaten) en de tweede is Estée Lauder!

1 like

Wow…ik heb wel interesse eigenlijk :biggrin:

2 likes

Paas me die link dan! Fuck de douane

Krijg een artikel doorgestuurd over de spirituele groeikansen van corona. Over vooral zelf goed aanvoelen wat goed voelt voor jou en niet zomaar alles opvolgen wat geadviseerd wordt en je innerlijke kind troosten en kiezen voor liefde en hoop ipv angst want alles is buiten je controle.

giphy (4)

16 likes

Is het geschreven door een zekere professor Pardoel?

4 likes

Zou je bijna denken ja.

1 like

Beauty. Oke. Dus het virus pakt alleen lelijke mensen zonder humor?

26 likes

Terwijl er juist onderzoeken zijn naar depressie en stress en dat dat volgens de evolutietheorie ons juist beschermt tegen ziektes :no_mouth:
En ik kan het artikel niet meer vinden. Nice. Nu lijk ik nog dommer dan normaal :upside_down_face:

2 likes

???

Hoe kun je serieus denken dat dit soort shit het juiste is om nu te publiceren? Virussen die op de vibratie van angst leven??? :expressionless::weary::weary:

Evolutie theorie is pseudoscience, en empirisch neurowetenschappelijk en medisch onderzoek wijst dus uit dat depressie en stress ons alleen maar vatbaarder maakt voor ziektes

5 likes

@Kurisu Ja ik snap wel dat het nou niet gezond is, maar volgens dat artikel zorgt het ervoor dat je vaker binnen bent dus dat je minder in contact komt met virussen.
Het klinkt inderdaad nogal simpel

Ja maar op die manier kunnen we ook wel zeggen dat het hebben van een griep beschermt tegen het krijgen van een griep? Als je koorts hebt kom je ook niet buiten en dus minder in aanraking met mensen die een virus hebben

2 likes

Daarom zeg ik ook dat het simpel klinkt

Ik ben echt chagrijnig: net weekboodschappen gedaan, maar er waren geen eieren, afbakbroodjes, tomaten fritto, bladerdeeg of wc papier. Ik baal dat ik mijn weekmenu nu moet omgooien vooral het gebrek aan wcpapier is een groot probleem. Ons wcpapier is namelijk bijna op, maar omdat mensen als idioten 30 pakken voor zichzelf gaan halen is er niets meer over voor de mensen die het nodig hebben.

2 likes

Misschien nog bij de kruidvat? tijgerprint wcpapier van patty brard :joy:

4 likes

Oh die heb ik nog niet geprobeerd! Dol op panterprint wc papier.Maar bij de lidl, ah, dirk, de turkse supermarkt en de action was het uitverkocht :(.

Ik heb Alicia Keys altijd wel hoog zitten, maar ook zij wauwelt op Instagram over positieve hoge vibraties. Wtf man. Opeens laat iedereen zijn echte zweverige aard zien :sweat_smile:

2 likes