Waar erger je je aan #6

Kut hooikoorts. Mijn neus en ogen jeuken zo erg en ik maak het alleen maar erger door te wrijven maar arghh. 's avonds wordt het altijd erger

4 likes

Dat de McDonalds altijd een frietsaus te weinig doet. Ik betaal hier gewoon voor ja​:rage::rage:

Ik eet best veel kinder chocolade (kinder maxi of kinder bueno’s of die eieren) en mijn kat tript helemaal door die chocolade. Hij slaat het zo uit mn hand

6 likes

Mijn achterburen die al een uur lang non stop vuurwerk aan het afsteken zijn, ik was net eindelijk bijna in slaap gevallen en toen begonnen ze dus met die herrie :expressionless:

Er wordt hier ergens in de omgeving een feestje gehouden en iemand loopt heel de tijd door een microfoon te blèren. Rot op.

Oh diegene is schijnbaar aan het optreden wtf.

2 likes

Je ging bellen toch? Lekker oordopjes in doen en dan kun je vast scheten ondertussen laten. @Otzi heb jij dit al geprobeerd?

1 like

Klacht indienen via de website! Misschien krijg je dan een waardebon voor een gratis menu! (Heb ik ooit gehad toen de frietjes niet waren meegeleverd)

1 like

Je bedoelt het alarm denk ik maar @macaron bedoelt het prijskaartje toch?

Twee kinderboeken besteld via Bol, in de een zit een dikke kras in de kaft en uit de ander komt geen geluid (zitten knopjes en batterijen in). Zucht.

Ik krijg telkens op Youtube een reclame van een of andere coach Boyd Hoek. Zo irritant :unamused: Wie is die man ook überhaupt?

1 like

Ik word sowieso gek van al die Instagramcoaches de laatste tijd.

3 likes

Ik kreeg vandaag ook een reclame van me boy. Jia Ruan is wat minder actief kennelijk, want die kwam vorig jaar elke 5 minuten tevoorschijn

Dat mijn schoonfamilie in de groepsapp zo over enthousiast reageert op echo foto’s… terwijl ik zelf niks mee maar dat begrijpen ze niet

Wow en nu? Lijkt me wel eng (sorry ik wil het niet erger maken haha)

De aso’s die het geldkistje bij onze bloemenkraam hebben opengebroken vannacht.

Ze hebben gelukkig niet veel meegenomen (zat bijna niks in, want we halen het altijd leeg 's avonds), maar gewoon dat het in mensen opkomt om zoiets te doen verbijsterd me. Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij.

2 likes

T zit me ook echt niet lekker. We hebben haar geappt vrijdag, ze zou hem zaterdag (gisteren) dus komen brengen. Drie keer raden; ze is niet geweest en de sleutel ligt ook niet in de brievenbus. Mn vriend is in staat nieuwe sloten te nemen en haar te laten betalen als ze niet meer reageert.

Maar jullie zien het ook niet als optie om bij haar langs te gaan oid?

Waarom is alle leuke, betaalbare kleding tegenwoordig polyester :disappointed:

5 likes

Dit is echt mijn nummer één ergernis. Zo frustrerend, iedere blouse is daar tegenwoordig van gemaakt.

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.