Dat is in Den Haag ook iedere keer in de tram. Allemaal groepjes mensen die maar een paar haltes met de tram gaan met hun handen vol tassen van t shoppen. Stukje in het centrum is altijd superdruk.
Ik ben zo gewend om avonddiensten te draaien en gewoon naar bed te kunnen/mogen als ik klaar ben met werken. Ben nu super moe maar kan natuurlijk nog niet naar bed
Ik heb deze week een (online) tentamen dat je in groepjes mag maken.
Krijg ik net ineens een appje van een studiegenootje met wie ik nog nooit een woord gewisseld heb of ik toevallig nog een groepje zoek. Zij hebben nog ruimte voor één persoon en ik mag me wel bij hen aansluiten âomdat dat gezellig isâ.
Hahaha ze had net zo goed meteen dit kunnen typen:
Hoi Violoncello, ik zit al met een paar leuke mensen in een tentamengroepje. Nou hebben we een klein probleempje, we zijn alledrie amper naar de colleges geweest. Dus nu zoeken we iemand die wel braaf de colleges heeft gevolgd en het liefst ook nog een beetje slim is. Aangezien jij verder nogal een einzelgÀnger bent zul je vast nog geen groepje hebben. Wil je je bij ons aansluiten?
Hoi.
Nee.
Doei.
Zulke mensen heb je altijd
Je mist de totaal niet geĂŻnteresseerde âhoe gaat het?â voorafgaand aan de reden waarvoor ze je eigenlijk willen gebruiken
Jep, ik heb op de middelbare school ook heel vaak zulk soort taferelen gehad en vond dat altijd heel vervelend. Ohja, wrijf het er nog even lekker in dat ik inderdaad een buitenbeentje ben. Maar inmiddels kan ik me er niet heel druk meer om maken.
Overigens zijn haar aannames niet heel gek hoor, maar ik heb een paar weken geleden al aan een andere einzelgÀnger die ook iedere week wél naar het college kwam gevraagd of ze een duo met me wilde vormen
Excuse me, how dare they, jij zit al in ons ff groepje bye
âDat spijt me te horen, ik ga het voor u oplossen.â
vind dit echt heerlijk
is echt de reden dat ik engels fijner in gebruik vind dan nederlands haha, mensen met u moeten aanspreken, verschrikkelijk
Ik heb echt een miljoen keer nee gezegd tegen een jongen om af te spreken. En meneer blijft het op verschillende manieren proberen. Vind het zo respectloos dat iemand geen nee accepteerd en maar vind dat ik langs moet komen als hij zin heeft.
Bovendien heb ik mn schaamhaar er nog niet eens uitgetrokken!!
Ik zal vragen of ze een turtulio voor je maakt.
Dat ik vandaag te lui was om een pincet te pakken onder de douche en dus even een scheermesje erbij pakte en weer een snee in mijn tepel.
Had beter gewoon schaamhaar eruit kunnen trekken zoals die buur.
Maar ik erger mij aan mijn eigen instelling. Ik wil op dit moment heel veel (te veel) en nu raak ik daardoor in de problemen.
Nou dit is niet de eerste keer he?? @HvO
Je weet wat ik bedoel
Beetje de schijn tegen inmiddels.
Hahahhaa meid toch.
Beetje onnodig dit toch? Zeker zoveel post verder.
Kan ik beter aan jou vragen? zitten ze er nog in?
@HvO mag best aangesproken worden op haar jammerlijke gedrag vind ik.
Is gewoon overduidelijk en dan snel terugkrabbelen. Heel kinderachtig.
Dat mag . Maar ik mag jou ook aanspreken op jouw jammerlijke gedrag.
Helemaal goed hoor
Het valt wel heel erg op, net als vorige keer toen het opeens over andere discussies ging. Vind het jammer, wees dan ook gewoon eerlijk