Waar erger je je aan #6

Ik heb echt een grafhekel aan die jolige klantenservice mensen. Hoe vaak heb ik nou al gehoord ‘oei, dat is niet de bedoeling’. NEE dat mag ik hopen.

Vandaag een topper: ‘oei wat ontzettend onhandig’ (over zand in de spinazie, ja echt mega onhandig) en dat ik geen gratis zak spinazie krijg aangeboden vind ik nog het allerkutst. Dat is pas onhandig.

11 likes

Ooh zo was ik altijd toen ik in de klantenservice werkte. Was anders echt bang dat ze boos werden, maar dit verklaart wel waarom sommigen juist boos werden :flushed:

3 likes

Hoe zouden ze beter kunnen reageren dan?

Als je me een gratis zak spinazie geeft is het je vergeven

2 likes

Had ik sowieso gedaan

1 like

Als mensen iets zeggen in de trant van ‘Oké jongens, dit is de dealio’

Zelfs dit typen doet mijn nekharen overeind staan. Zie dan echt zo’n ‘hippe’ manager voor me die cool probeert te doen bij de jonge collega’s.

5 likes

Typ je dit nu na het lezen van dat artikel? :stuck_out_tongue:

1 like

Haha jep. Eigenlijk is dat hele artikel één grote ergernis maar de term dealio deed echt nog iets extra’s met me :sweat_smile:

3 likes

Ik heb zo vaak zand in de spinazie hoort dat dan niet? Ik was hem wel heel goed hoor !

2 likes

Ik heb een mega irritante collega die zo praat of okidoki helemaal toppie

Of komt ze binnen " hallootjes lieve kijkbuis kinderen "
Ehm ja ze is behoorlijk apart ze heeft ook allemaal van die handgemaakte tasjes van vilt of oorbellen van vilt :joy:

5 likes

Ik erger me plaatsvervangend, kan dat ook? Een vriend vertelt net dat hij naar een andere universiteit moet reizen (alleen al 3 uur heen met het openbaar vervoer en dan moet hij ook nog met het ov terug) om een paar documenten daar op te halen die hij nodig heeft voor het schrijven van zijn scriptie. Hoe durven ze het van iemand te vragen in deze tijd?! Ik zou het normaal al niet doen maar in deze coronatijden met alle maatregelen (in het ov onder andere) van dien had ik ze verteld dat ze de rambam konden krijgen. Van een universiteit zou je toch wel beter verwachten

Ik weet niet wat voor boekwerken het zijn, maar anders scannen ze het toch even? Idd echt belachelijk dat hij zo ver moet reizen voor een paar documenten

1 like

Haha de horror! Ik heb helaas ook een aantal collega’s (vaak wat oudere mannen) die 's ochtends bij binnenkomst al-tijd op volume knop 100 roepen: GOEIEMOGGUUULLLLLLL

Whyyy

5 likes

“Loot graag mee” reacties op van die facebookpagina’s terwijl het helemaal geen loting is :roll_eyes:

21 likes

Neeeeeeeeee :sob::sob:

Mijn vriend moet naar school toe om een verslag hardcopy in te leveren, uiteraard moet het ook digitaal ingeleverd worden.
Ik vind het zo’n onzin, geef die docenten gewoon een printer.

6 likes

Ik had een restje eten over en dat heb ik aan m’n vriend meegegeven, nu heb ik zelf honger.
En m’n vriend heeft vanavond een toets en dan ga ik hem ophalen om het ov niet te belasten, maar ik heb zo vreselijk geen zin. Ik moet dus van Rotterdam naar Dordrecht met de trein om daar de auto op te halen om naar Rotterdam te rijden om m’n vriend op te halen. Echt nul zin in.
Eigk vind ik het ook onzin want ik reis ook met het ov voor m’n werk.
Edit : dit probleem heeft zichzelf opgelost, hij is op de toetslocatie maar z’n ID kaart vergeten en ik ben nog op kantoor.

Ik moest officieel woensdag ook alleen maar school toe (mbo) om mijn examendossier te vullen, dat is dus letterlijk 2 uur heen en 2 uur terug voor 10 minuten op school. Nu heb ik in plaats van alleen dat ook nog een examen 's ochtends, dus vind het minder erg. Maar als nog onzin om voor een aantal minuten naar school te moeten voor iets dat ook via de mail kan

2 likes

Ik was mn spinazie nooit omdat ik ‘gewassen’ spinazie koop, bij de ap heb ik er nooit last van

1 like

Hoe vaak bel jij een klantenservice :smile: