Waar erger je je aan #6

Ik zou er ook van opkijken als iemand hem niet kent hoor en misschien is dat niet zo gek maar ik vind hem wel ook 1 van de grote.

2 likes

Nee haha de film van Tarantino

1 like

Nou niet zo heel bekend vind ik ook wel oneerbiedig

3 likes

Woeps! Wist niet hoe ik het anders moest verwoorden

Maar dat heeft toch niet zoveel te maken met het specifiek wel of niet kennen van Kurt Cobain, maar met het soort muziek of de tijdsperiode die door opvoeders belangrijk is gevonden en waar aandacht aan is besteed? Ik kan me best voorstellen dat Nirvana daar niet per se onder valt.

2 likes

Ongesteld zijn. Het is ook nog eens een week te vroeg, rot op.
Waarom hebben we dit elke maand :@ Soms kan ik er echt boos om worden. Dat stomme ongemak en de pijn.

3 likes

Pfff echt heh. Hier is het dit weekend ook weer feest.

I feel ya :sob:

Giechelende en keihard pratende 14-jarige meisjes in de sportschool naast me. Vanmiddag kon ik m’n muziek niet eens meer horen. Laat me lekker m’n ding doen in rust.

Wtf

Ik was maandag en dinsdag ziek thuis. Gisteren weer gaan werken en ging gewoon goed. Voelde me ook goed. Alleen nu ben ik aan het hoesten en heb ik soort van pijn aan mijn longen. Ook heb ik opeens drie aften op mijn tong. Misschien had ik gewoon lekker heel de week thuis moeten blijven

Ja of dat ĂŒberhaupt nog mogelijk is vraag ik me af

1 like

@SeatLeona is er al een update/oplossing voor het strijkdrama?

Hahaha omg wat verkocht hij

Ik hoop Witte Reus of poedersuiker.

Mijn date snurkt echt MOKER hard. Rot op ik wil slapen.

1 like

Argh dat is zo kut! Wat ik dan vaak doe is om hem proberen om te rollen (vooral effectief als hij eerst op zn rug lag). Wat ook werkt is om heel even zijn neus dicht te knijpen. Zeg maar dicht knijpen en direct loslaten. Vaak stopt hij dan met snurken.
Hopelijk kan je nog een beetje slapen. :grimacing:

1 like

Twee Nederlandse jongens (te horen aan het af en toe gebruik van Nederlandse woorden en een Nederlands accent) zitten Engels met elkaar te spreken in de bus.
Why :slight_smile:

5 likes

Mensen die helemaal geschokt reageren op beelden uit slachthuizen waar varkentjes mishandeld worden en zeggen ‘oh nee die beelden kan ik echt niet aanzien hoor!’ En vervolgens gewoon doodleuk vlees blijven eten. Ik wil echt niet iedereen de hele dag lopen bekeren ofzo maar hoe kun je niet zien dat je hier aan bijdraagt? Als je zo nodig vlees wil blijven eten, own het dan ook. Lees je in, bekijk de beelden en weet dat je hier een bijdrage aan levert elke keer als je zo nodig een karbonade moet eten. We weten allemaal dat ze niet worden doodgeknuffeld dus trek je hoofd uit het zand

15 likes

Mijn moeder toen ze wegzapte bij de slachtaflevering van Lubach “ik kan hier niet tegen, bij van die mishandelde hondjes op FB klik ik ook snel weg”
Ja maar daar draag jij niet financieel aan bij?