Waar erger je je aan #6

Ik heb nog nooit iemand zo vaak horen zeggen dat er verschil is tussen HBO en WO. Ik ken niemand die daar zo mee bezig is.

44 likes

Ik denk dat het idee dat iedereen vanalles over jou denkt en dat je je daartegen moet verdedigen veel meer in jouw hoofd zit dan dat het echt zo is. Echt zonde om je zo druk te maken steeds want mensen zijn meer met zichzelf bezig dan met wat ze allemaal van jou als hbo’er/iemand zonder vriend/iemand met een studio ipv een appartement/etc. vinden. Als jij gelukkig bent met wat je doet dan is dat toch gewoon prima?

Komt misschien hard over maar ik lees zo veel ergernissen van jou die allemaal draaien om wat anderen over jou zeggen of van jou vinden en het lijkt mij zonde om dat zo’n ding te laten zijn in je leven.

35 likes

Maar wat ik probeer te zeggen is dat jij vooralsnog de enige bent die het steeds benadrukt. Weliswaar door te herhalen wat anderen tegen jou zeggen maar jij legt er continu de nadruk op.

Ik heb hbo, uni, hbo gedaan en nergens ben ik dit tegengekomen. Hbo doet hbo en uni doet uni.

3 likes

Ik lees het ook alleen maar hier op het forum heb het tijdens mijn opleiding nog nooit gehoord haha. Maar ik zie hier wel vaker dingen voorbij komen over/van rechtenstudenten waar ik zelf niks van heb gemerkt bij mijn opleiding.

1 like

Nu het toch over rechten gaat waarom hebben zoveel mensen die rechten studeren dit in hun instagram bio staan? Ik zie dit eigenlijk nooit bij andere studies?

5 likes

@Flamoes weet dit vast hahah

6 likes

Mijn kleine nichtjes hebben vanacht in mijn bed geslapen en er lagen allemaal van die smerige harde snotjes in. Misschien moet ik maar blij zijn dat geen van hun een loopneus had

4 likes

Mijn collega’s van 20 die Kurt Cobain niet kennen

3 likes

Ik had al een voucher aangeklikt voor ene gratis kopje koffie bij HEMA. En toen drukte meisje achter de kassa er nog eens op. En nu ben ik 2x die punten kwijt. Zonde joh. Wat een first world problem dit.

Haha zo raar is dat toch niet. Dat is meer van mijn leeftijd.

3 likes

Ik vind het wel vreemd eigenlijk!

Ja dacht ik ook, hij was al dood voordat zij geboren waren. Zegt alleen de naam Kurt Cobain niks, kennen ze Nirvana wel? @Luzarl

Ja true, maar er zijn zoveel artiesten uit de jaren 60/70/80/90 die vrijwel iedereen wel kent en in mijn hoofd is Kurt Cobain er daar wel eentje van. Maar ik ben ook wel heel erg muzikaal opgevoed, dat is niet iedereen

Ze kenden smells like teen spirit vaagjes

Ik leerde nirvana pas kennen in mijn "ik gebruik teveel eyeliner dus ik ben een emo " fase.
Grunge is ook wel een specefiek gerne

2 likes

Omdat rechtenstudenten dat altijd doen, ook in een live gesprek.

Hoi ik ben Pietje EN IK STUDEER RECHTEN.

Het is een identiteit.

@Rozevarken

12 likes

Maar maar heb ik dan last van een identiteitscrisis omdat ik het niet doe? help sos.

Ehh wat is er mis met hem?

1 like

Is dat echt zo vreemd? De muziek is er wel, maar niet zo heel bekend in Nederland, toch? Behalve een paar hits dan. Het is zelfs van voor mijn tijd, dus ik verwacht niet dat een 20er het kent.

Haha ja nou zoals ik al zei vind ik het wel vreemd. Maar ik vond het toen once upon a time in hollywood uitkwam ook raar dat niet iedereen wist wie Sharon Tate was. Tsja, zoals ik al zei, muziek en films hebben een enorm grote rol gespeeld in mijn opvoeding en ik vergeet nogal vaak dat dat niet bij iedereen zo is

1 like