Waar erger je je aan #6

Er zit een dikke bromvlieg in mn huis. Ik woon in een studio en de woon/slaapkamer is 18m2 ofzo. Ik hoor die teringlijer dus de. hele. tijd.

Ik had bij h&m besteld voornamelijk voor m’n vriend want hij zei dat hij basic t shirts nodig had. Nou kwam gister dat pakket binnen en hij heeft echt genoeg tijd gehad inmiddels om het ff te passen. Ik heb zelfs het shirt voor z’n neus gehouden toen hij in bed lag en geen shirt aanhad en hij zei oh ja dat past wel". Ja PAS HET AAN DAN. Omg :exploding_head: alsof dat een moeite is. Ik wil gewoon snel dat pakket weer terugsturen en betalen wat we houden dan is het klaar.

3 likes

Wow wat ingewikkeld dit! Snap ook wel dat de ui zo lastig is dan. Als het weer kan gaan we wel eens kijken naar een logopedist, maar ik denk niet dat hij wil gaan alleen omdat ik het lelijk vind haha

Dit is echt mannenprivilege. Nooit kleren te hoeven passen omdat alles toch overal dezelfde maat is :sob:

2 likes

Ja ik heb dus niet echt een idee hoe mannenkleding van de h&m valt. Ik heb 2 maten besteld en als ik weet welke maat het best past dan kan ik gewoon alle t-shirts in die maat houden. Maar ik zal hoe dan ook hem vandaag in dat shirt krijgen.

Een privilege voor de gemiddelde maat M/L man zonder buik die niet te lang of te kort is, of dikke bovenarmen heeft of… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

9 likes

Haha, als hij er zelf geen probleem mee heeft, wordt dat idd lastig… Maar misschien onderschat ik jouw overtuigingskracht :wink:

1 like

Ik word zo gek van mijn haar. Er zitten dus constant knoopjes in doordat het onderaan helemaal dood en gespleten is. En op mijn kop heb ik hele tijd haarpijn. Wil er hele tijd hard aan trekken want dat lucht even op maar voelt tegerlijkertijd ook heel naar.
Heb de behoefte om alles eraf te scheren nu in de hoop dat ik niks meer voel qua irritaties.

Jaaa oke true!

1 like

Ik heb vorige week een volledige pizza laten vallen op onze zetel, met uiteraard de kaas/tomaat-kant naar beneden. Wat een drama was dat, had er eigenlijk een foto van moeten nemen.

1 like

I feel your pain! Mijn haar ligt als een dweil op mijn hoofd en mijn hoofdhuid is mega geĆÆrriteerd omdat ik het altijd in een dot draag :sob: Op sommige plaatsen doet zelfs de haarborstel pijn.

1 like

Mezelf, met een nagenoeg lege agenda kan ik deze schijnbaar niet meer goed bijhouden, vanochtend totaal vergeten iemand te bellen voor mijn werk :+1: gvd.

Kruidvat. Er is vanalles in de aanbieding wat ik nodig heb dus ik dacht, bestel online. Dan hoef ik de winkel niet in. Hebben ze gewoon meer dan de helft van wat ik nodig heb niet op voorraad online, kan ik alsnog naar de winkel

1 like

Tulpen die ondanks zo goed mogelijke zorg gaan hangen, en massaal hun kop eraf lieten vallen toen ik ze oppakte om in een andere vaas te doen. Ik :heart: bloemen, maar dan moeten ze zich wel gedragen. (En ja, ook deze hadden namen, dus rust in vrede Trudie, Truus, en Trijntje.)

2 likes

Omg Ik kon hem al niet vinden :sob: ik haat tubes

Maar, en dit moet misschien in het biechttopic, ik heb wel mijn pizza alsnog opgegeten. Dat heeft de pijn verzacht.

Het was een vier kazen pizza dus lekker veel gorgonzola.

1 like

Dat Douglas na 3 weken nog steeds niet heeft gereageerd op mijn berichten/mails over mijn bestelling.

Douglas klantenservice is sowieso shit

2 likes

Oh ik ook hoor, 3 seconden regel toch?
Heb je je bank schoon gekregen?

Er zit een miniscuul stukje koperdraad in mijn vinger, precies op het punt waar hij buigt en het is zo gruwelijk irritant. Zit al een kwartier te kloten om het eruit te frunniken maar het is zo klein dat het niet lukt. Ongelooflijk trouwens hoe irritant zo’n mini stukje kan zijn. Dacht eerst dat ik een mega splinter had, maar nope tis zo klein dat je echt nog goed je best moet doen om het überhaupt te kunnen zien