Dat ik door medicatie geen verzadigingsgevoel meer heb. Mis echt dat gevoel van lekker vol zitten na een maaltijd.
die throw backs die mensen nu plaatsen. hou op, die fotoās hebben we vorig jaar toch al kunnen zien?
Sowieso die throwbacks, waarom denk je dat jouw foto“s zo leuk zijn dat ze nog een keer geshowd moeten worden?
Ik word zo agressief van mijn huisarts.
Ene assistente: Nee zelf injectie zetten zou ik niet per se aanraden, maar als je iemand in de zorg om je heen hebt kan het wel. In ieder geval: Ik zal het recept naar de apotheek sturen
Ik bel opnieuw; Hm moet ik toch niet beter afwachten of mag ik langs komen?
Andere assistente; Onee dat is super makkelijk, zoek even een YouTube filmpje op en het lukt je meteen!
Ik in apotheek; nee wij hebben geen recept doorgekregen. Wie/wanneer heeft het besteld?
Derde assistente; Je hebt naar ons gebeld en wij zouden een recept doorsturen? Nee ik zie helemaal niks ervan in het systeem staan. Wanneer heb je contact met ons gehad? Het is niet gedocumenteerd en er is ook geen recept doorgestuurd. Trouwens, ik vind het niet ok om zomaar dat recept door te sturen en iemand uit je omgeving het te laten zetten. Ik ga overleg plegen. Je kunt om 1330 terugbellen dan zijn we bereikbaar en heb ik het antwoord.
Ik: Zijn jullie echt bereikbaar, want het bandje zegt dat jullie na 12u gesloten zijn? Zeker?
Derde assistente: Nee we zijn echt bereikbaar dan, bel je ons?
Om 14u bel ik; āLuistert u dit bandje af na 12u, dan zijn wij onbereikbaar en kunt u het van 08 tot 12u de volgende dag opnieuw proberenā.
Fucking hell. Zo.Moe.Word.Ik.Hiervan grrrrrrr
Ik heb vandaag denk ik al 87.567 keer NEE gezegd tegen ons kind. Ik word echt werkelijk waar helemaal gestoord zo slecht luistert hij. Ben er helemaal klaar mee. Kan ik hem nog retourneren?
Haha precies waarom ik niet aan videobellen doe.
De lengte van mijn haar. Ik had eigenlijk twee weken geleden naar de kapper gemoeten, maar dat ging natuurlijk niet door. Nu zie ik telkens mijn lange slappe haar in videomeetings en ik heb echt de neiging om het zelf te gaan knippen.
Ik heb een collega waarmee ik inmiddels bevriend mee ben en ze klaagt elke maand over haar rooster. Ik erger mij eraan omdat ik er niks mee kan en het is nooit goed bij haar. En nu weet ik niet meer wat ik op haar klaagappjes over haar rooster moet antwoorden. Dus negeer het maar en vind het irritant worden.
Relatable. Ga denk ik een kappersschaar kopen binnenkort. Kan die drang om er een schaar in te zetten echt niet nog weken (mogelijk maand) onderdrukken.
Ik heb nog nooit gejankt na een knipbeurt, maar het zou wel eens de eerste keer kunnen worden.
Ik knip al jaren mijn haat zelf. Als je een recht toe recht aan kapsel hebt is het te doen. Staan ook veel videoās op YouTube hoe te knippen.
Ik heb ook echt zowat de neiging om dat filmpje na te doen waarmee ze dr haar er met een broodmes afragt. Echt ik loop uit noodzaak nu al weken met een knot, omdat mān punten echt verrot zijn
Dat je deze mayo alleen nog (iig bij mijn AH) in deze tube kunt krijgen ipv die pot, die tube is echt kut en de helft krijg je er niet uit
Door midden knippen uitlepelen? Of een pannenlikker?
Ja ik knip m ook doormidden, maar vind dat echt irritant. Wil gewoon uitlepelen zonder gedoe
Die video waar ze dr boodschappen en weekmenu laat zien? Ze zegt heel duidelijk dat ze aan het einde van de week lekkere dingen halen en haalt een zak chocolaatjes voor zichzelf. Dus dat valt wel weer mee hoor.
Mijn vriend kan de klank āuiā niet uitspreken en zegt ipv daarvan āauā en ik kan het niet aan het is zo lelijk. Is er iemand toevallig spraak therapeut die een manier weet om 'm toch de ui klank te leren
Ik heb mijn pizzapunt laten vallen op de zetel.
Klopt!
Ik kan dit op afstand alleen niet leren, helaas, @Kurisu. Dan zou hij toch naar een logopedist moeten die kan zien een horen wat hij precies doet.
Edit: als je kijkt naar de klinkerdriehoek zie je dat je de /au/ tegenkomt als je van /a/ (geen /aa/!) naar /oe/ glijdt. Als je die klanken maakt, kom je de /au/ tegen.
De /ui/ glijdt van /u/ (geen /uu/!) naar /ie/. Als je dat goed doet, kan je de verschillen in je mond voelen. Dan kan je zien/voelen dat bij /au/ je mond verder open is en dat je /ui/ ronder vormt.
Maar dat is voor je vriend dus erg moeilijk, omdat hij waarschijnlijk geen / minimaal verschil merkt zonder hulp.
De klinkerdriehoek geeft de stand van de tong aan. Linksboven is je tong hoog in je mond, linksonder laag (je mond is dan ook verder open). Linksboven is de tong voor in je mond, rechtsboven achter.
@Kurisu