Schattige paaschocola. Ik kan dat niet eten zonder schuldgevoel
Ik word zo lui van deze quarantaine ellende en ik erger me aan mezelf omdat ik nu ook gewoon nergens zin meer in heb.
Ik hoop dat er een wetenschappelijke theorie bestaat die beweert dat alles 100 keer zwaarder is wanneer je (voor langere tijd) niks doet. Die kan ik dan vanuit persoonlijk perspectief volledig onderstrepen.
Hoe minder ik hoef te doen, hoe meer moeite de kleinste dingen me kosten.
Precies idd!
De vaatwasser uitruimen vind ik momenteel al een ramp
Ja ik merk het ook lichamelijk echt!! Na de vaatwasser uitgeruimd te hebben moet ik liggen
Ogen dicht en happen!
Als ik een actieve dag op kantoor had, dan kom ik thuis en ga meteen de was doen, koken, sporten etc. Op een normale thuiswerkdag komt me dat echt enorme moeite.
En merkte het ook altijd met studeren; enorme moeite om dingen gedaan te krijgen. Door werken/afspraken buiten de deur zit ik veel meer in een flow. Actief maakt nog actiever ofzo, lui maakt nog luier.
Eerst het gezichtje kapot maken, kan hij je niet meer schattig aankijken.
Ik ben de hele dag zo zo zo moe en geen conditie of energie, maar na 2 weken super veel slapen lukt het gewoon niet meer om te slapen nu ik herstellende ben. Ik ben echt nog steeds supermoe, maar slaap is gewoon geen optie meer ofzo.
@anon86562306 Heel vaak als ik onrustig ben en/of niet kan slapen luister ik een podcast of video met regengeluiden.Op de een of andere manier kan ik daar zo rustig van worden.En dan lukt het me meestal ook om te slapen.
Ja corona. Sliep afgelopen 2 weken echt 10 uur per nacht en dan overdag ook nog 2 keer een dutje van anderhalf uur. Denk dat m’n slaap gewoon op is.
Goeie, heb ik heel vroeger wel eens gedaan zo’n ontspanningsoefening. Lig nu alleen maar gefrustreerd te zijn, dus slechter kan het toch niet worden.
Geluiden is nooit echt een optie bij mij, want ik slaap met oordopjes. Ik kan wel in slaap vallen van geluiden zoals dat, maar zodra ik dan weg val en mn vriend haalt net iets te hard adem of de hond draait zich om op de grond en dan ben ik weer wakker. En tussen half in slaap en podcast mn oordopjes in doen word ik altijd weer te wakker van.
Super naar is dat, hopelijk heb je een beetje kunnen slapen vannacht.
Wat ook wel wil helpen is om gewoon uit bed te gaan en op de bank te gaan zitten of liggen als je echt heel moe bent. Andere omgeving en geen frustratie meer van ik moet slapen want… helpt vaak om alsnog redelijk vlot echt moe te worden.
Dat ik m’n nagels gisteren zo kort heb geknipt dat ik m’n puisten nu niet meer uit kan knijpen
zal ik het voor je doen? Je hebt een goede reden momenteel dat je je buiten deze crisis ook super moe mag voelen
jij mag wel langskomen dushi
Ik erger me doooood aan die tiktok filmpjes.
Rot aub op met dat tiktok
Ja dit is echt net zo kut als instaposts op je Facebook plaatsen (!!).