Ik zit weer met een liedje in mijn hoofd waarvan ik juist blij was dat ik hem vergeten was. Thanks QMusic
Last night I had the strangest dream
Ik zit weer met een liedje in mijn hoofd waarvan ik juist blij was dat ik hem vergeten was. Thanks QMusic
Last night I had the strangest dream
I sailed away to china
In a little row boat to find ya
Trump⦠sowieso normaal al maar nu ik het nieuws intensiever volg mijn god wat een idioot. Altijd maar anderen de schuld geven en zelf nul verantwoordelijkheid nemen. Echt de VS lijkt soms ook gewoon een 3e wereldland onder zijn leiding
En nog erger: hoeveel mensen zijn verbale diarree als waarheid nemen
Jaa hoe dan? Zit er censuur op in de VS?! Heb nog nooit wat uit zijn mond gehoord waar ik van denk goh wat goed
Wow jij bent wel streng! Meestal pas ik een bestelling na een week of zo, haha.
Ik had eigenlijk niet de fut na deze tegenslag om er iets aan te doen (en ik moest ook gaan werken).
Nou dat hangt er dus vanaf hoe het er in het echt uitziet. Meestal ben ik super enthousiast als ik iets bestel maar eigenlijk weet ik (vooral bij h&m bijv.) dat het 9/10x tegen gaat vallen en of dat het mij heel anders staat dan het model en dan houd ik het dus ook niet. Dus die tijd tussen het bestellen en het passen is dan nog even de teleurstelling uitstellen of zo.
(Eigenlijk moet ik dan gewoon niet meer bestellen natuurlijk.)
Op mijn opleiding zit ook een man van een jaar of 50 - 60 die deze studie altijd al had willen volgen en dat nu eindelijk kan doen. Allemaal hartstikke leuk enzo, ik ben zelf ook wat ouder dan de andere studenten dus ik snap het ook wel.
Maar volgens mij denkt die man dus nu heb ik eindelijk de kans, ik moet er Ɣlles uithalen. Want hij vraagt zo veel aandacht de hele tijd. Ik heb nu een live online college en hij blijft maar vragen stellen en allemaal niet relevante opmerkingen maken. Ik hoor die man gewoon meer praten dan de docent.
Ik ben dat 17 Miljoen Mensen nummer echt zo zat. Waarom blijft iedereen dat nummer maar aanvragen en afspelen? Als dit nummer dalijk in de top 10 van de Top 2000 komt ben ik alle vertrouwen in de mensheid kwijt
Dan luister ik naar de verkeerde zenderš
Hahha dit is zo herkenbaar. Die wat oudere studenten grijpen hun kans om alle vragen waar ze al jaren mee zitten aan de docent te stellen en hebben allerlei anekdotes over hun werk en blablabla. Zo vervelend haha luister gewoon naar het college.
Radio 2 of 10 zeker??
Q
Ohhh dat luister ik nooit!
Normaal is het best leuk om te luisteren, maar soms zijn ze zo nep woke en dan krijg je dit soort nummers
Nederlanders hebben geen smaak.
Mensen die beweren dat ze geen suiker eten en dan vervolgens wel allerlei smoothies naar binnen werken of honing of een andere vervanger. Je eet dan dus wel suiker, je eet alleen zonder toegevoegde en/of geraffineerde suiker. Not the same.
Omdat mijn vriend stiekem een man van 75 is kijk ik nu sochtends verplicht naar ādroomhuis op het plattelandā en dit kut nummer komt echt elke 15 minuten weer op in die ene kut reclame over dat we allemaal sterk moeten staan. Ik kan mijn haat niet eens delen met mn vriend want hij verstaat nog niet genoeg nederlands, maar ik word er elke keer echt woedend van. Wat een hypocriet kutnummer, ga toch weg met je onzin. Ook die kut zin dat je mensen geen wetten voor moet schrijven maar ze in hun waarde moet laten, wat een onzinnige gepriviligeerde zin, ik haat het. En in die kut reclame houden mensen niet eens 1,5 meter afstand en vertellen ze āemotioneleā verhalen over hun grootouders, echt hou op.
Ik vind dit kut nummer en die kut reclame echt het allerergste aan de corona crisis. Of nou ja het allerergste vind ik dat al het nieuws over corona gaat en dat ik daarom nu verplicht droomhuis op het platteland moet kijken en daardoor minimaal 2 keer geconfroneerd wordt met dit kut nederlandse gedrag.
Waarom doen nederlanders dit. Ook die onzin met BNers die samen zingen, hoe arrogant ben je dat je denkt dat dit helpt
(sorry het zit me heel hoog)