Waar erger je je aan #6

ah dan ga ik dat ook maar eens proberen. thanks!

Ja, idd mannenmesjes, of een safety razor (ook beter voor het milieu), die gebruik ik zelf en vind ik heel fijn.

oh daar had ik serieus nog nooit van gehoord, bedankt voor de tip!

1 like

Een ex date die afgelopen week weer vervelend ging doen tegen me, zit op Instagram in zijn stories nu de hele dag posts te delen van (grappige) accounts. Heb nu echt zin om heel petty te reageren dat hij die posts ook gewoon kan liken ipv te delen met iedereen want het boeit toch niemand. En dan ga ik hem daarna ontvolgen denk ik

Ik had schoenen besteld en bij mn vriend laten bezorgen omdat hij thuis werkt. De schoenen waren met een week vertraagd en zat er echt op te wachten en hij zou het me laten weten als het er was. Het is een paar uur geleden bezorgd en daar ben ik net achter gekomen via de track& trace :slight_smile: (en in die tussentijd heeft mijn vriend wel over andere dingen naar me geappt)

Als het weer mag wil ik mijn man een verrassingsvakantie geven, ik weet de bestemming al maar hij heeft er nooit een woord over gerept. Zei hij gisteren: ik zag een YouTube filmpje over x bestemming, zullen we daarheen?
Natuurlijk precies de bestemming die ik in mijn hoofd had, sjongejonge.

3 likes

Dat is echt superirritant maar aan de andere kant oook wel weer een teken dat je hem wel goed kent dat hij dat leuk zou vinden

11 likes

Dat je niet bepaalde woorden kan blokkeren op Facebook en in je e-mail. Al die berichten over Moederdag doen zo veel pijn. Nog steeds na bijna 14 jaar.

18 likes

Update. Vriend wist nergens wat van. Bel was niet gegaan, niks. Dus hij zou even in de hal kijken en mijn doos schoenen stond onderaan de trap in de centrale hal. WTF

Haha ik vraag me nu echt af of het dezelfde meid is als die ik op Insta heb. Gaat echt exact hetzelfde en die baby is ook 4 maanden oud :joy:. Vond het eerst nog wel schattig maar je wordt er echt mee doodgegooid inmiddels.

Wat rot voor je, kan het me goed voorstellen. Sommige dagen/thema’s zou je het liefst helemaal overslaan. :heart:

1 like

Ik ben zooo lui dit weekend. Heb vandaag ook vrij genomen maar sinds vrijdag 5 uur niks meer uitgevoerd. Ja gegeten en geslapen. En ik vind het wel chill maar toch “mag” het niet van mezelf ofzo

1 like

Zooo ik herken dit. Ben ook gewoon lamlendig. Ik doe ook steeds dutjes terwijl ik genoeg heb geslapen haha

1 like

ik wil nu wel weten welke bestemming

Wat vind je er dan zo fantastisch aan? Klinkt goed.

Vroeger vond ik boodschappen doen echt leuk en relaxend maar nu is het echt de nummer 1 reden voor woede. Eerst wordt ik op de weg erheen al geconfronteerd met de miljoenen kinderen die buiten spelen en niet uitkijken omdat de scholen dicht zijn, en moet ik al die afzichtellijke stopkrijt tekeningen aan zien. Dan moet ik ook nog eens 400 jaar in de rij wachten totdat ik de winkel in mag. Dan is minimaal 1 ding van mijn lijst in de winkel op waardoor ik dit proces moet herhalen op a) dezelfde dag (2x zo veel irritatie!!!) of b) de volgende dag (2 dagen irritatie!!!). Er staan altijd mensen midden in een gangpad of vlak voor het product wat ik wil hebben, waar ze dan ook nog eens onverantwoord lang blijven staan. De rijen zijn ook nog eens 3x zo lang omdat iedereen een karretje heeft, en het is nauwelijks bij te houden wie er aan de beurt is waardoor er Gerda’s gaan zeiken dat zij eerst waren of waardoor Gerda’s even sneaky voor kruipen. Bij het betalen is het ook weer stress want al die medewerkers zijn gestrest waardoor ze alle producten razendsnel scannen en ik daar een beetje wanhopig alles in een tas probeer te proppen en dan roepen ze al “DAT IS 17,70 ALJESBLIEFT” terwijl ik nog met een zak chips in mijn handen sta.

Echt h e l p. Ik heb gewoon anger management nodig na een tripje boodschappen doen

21 likes

Maar doen jullie al jullie was dan bij elkaar? Is toch vrij simpel op te lossen door gewoon een eigen wasmand te hebben en je eigen was te doen? Ik zou het echt heel kut vinden als mijn huisgenoten mijn was zouden doen eigenlijk.

3 likes

Inderdaad veel voordelen. Ga er eens naar kijken. Dank je!

1 like

Ik denk altijd dat ik schilderen wel leuk vind, tot ik het daadwerkelijk ga doen en me plots herinner dat het in het echt eigenlijk superkut is met al die randjes, spetters, niet goed pakkende verf die strepen maakt en alles. Herinner me hier de volgende keer please ff aan als ik weer eens een bevlieging heb.

2 likes

Zo kut inderdaad, waar moet je daar dan ook op zeggen? ‘Ja blijkbaar ben ik helaas misvormd geboren.’ Zou volgende keer zeggen dat je een of andere extreem besmettelijke ziekte hebt, dan zijn ze vast snel opgerot.

2 likes