Ik erger me echt aan mijzelf momenteel. Had een vergadering vanmiddag maar toen ik ging kijken in teams was er geen meeting voor aangemaakt. Afspraak is gemaakt in de tijd voor corona, dus nog voor op kantoor. Al mijn collega’s zag ik ook gewoon op afwezige status. Ging er dus vanuit dat het vast niet doorging en heb Teams afgesloten. Toevallig had ik nog wel de agenda van een collega open waardoor ik door ons systeem kon zien dat zij dus wel vergadering heeft gehad. Teams weer geopend en blijkt nou: ben gebeld en er was een vergadering met nog andere leden. Ik snap echt niet waarom ik er vanuit gegaan ben dat er geen afspraak is als het merendeel afwezig is, of überhaupt gevraagd heb naar de status van de vergadering.
Anderzijds ook geïrriteerd dat de afspraak geen teams-meeting had waardoor ik niet kon ‘wachten’ in zo’n vergadering zelf, dat ik dus wel even in teams heb gewacht maar pas later dan afspraaktijdstip ben ingebeld(na afsluiten) en dat zoveel collega’s dus aangeven afwezig te zijn maar dat die info dus niet klopt. Alles is zo chaotisch nu wat werk betreft. Trek dat even heel slecht.
. Mijn oma kan mij misschien wel helpen, maar wordt lastig tijdens de crisis.
. Lichtblauw met roze, bij jou ook?