Ik heb plots heel erge zin in kaas maar heb natuurlijk geen kaas.
Oh nee, worst nightmare!
Nee kaas
1 mei is dag van de arbeid, hier een (verplichte) vrije dag en normaal ook echt een ding met vroeger flinke demonstraties en rellen, maar tegenwoordig voornamelijk een soort koningsdag met openluchtfeestjes etc. Alleen dit jaar uiteraard niet. Maar er lopen desondanks echt te veel mensen met een biertje in hun hand door mijn straat momenteel.
Rot op, ga naar huis, blijf binnen! Stelletje klapmongolen
Oh en ik erger me niet alleen aan de ontzettend domme mensen maar ook aan de daaruit voortvloeiende politiewagens met sirene die nu nog vaker dan normaal door de straat sjezen. Ik wil gewoon rustig Community kijken en wijn drinken.
Edit: en nu ook nog (knal)vuurwerk
Waarom moest ik mijn werkmail net openen?
Als een mail met alleen maar geklaag van de productie. Dat als wij contact met ze hadden gehad dat alles dan wel goed was? Euh ook jullie zijn niet heilig.
Ik erger me dus dat ik naar mijn werkmail heb gekeken.
Aan mensen die per ommegaande reactie verwachten (en dan heb ik het niet over iets belangrijks). Een vriend stelde voor om eens een keer een spellenavond te doen, daar reageerden wij niet meteen op (en niet zo van: kunnen jullie die datum? Maar hij opperde het idee. Sowieso gaan we dat nu niet doen). Meteen van die passief agressieve appjes er achteraan: of niet??? Nou ja dan ga ik dus sowieso niet reageren. Doe even rustig. Nu waren ik en mijn man met zijn tweeĂ«n een spelletje aan het doen en had dat op insta gezet, was ie helemaal raar aan het doen omdat wij dus met zijn tweeĂ«n wel een spel aan het doen waren??? En nu heeft hij de groep verlaten âwant dit werkte niet voor hemâ echt als er iets is wat je kunt doen om mij tegen de haren in te strijken is het dit wel.
Hear hear
Ik heb sinds vandaag een screenprotector op mijn telefoon na 10 maanden zonder gedaan te hebben en ik merk echt dat het veel stroever aanvoelt en mijn scherm nu minder goed reageert.
Dat ik heel mn zomervakantie (fietsen langs diverse groepshuizen in NL) heb uitgestippeld, maar dat er uiteraard een realistische kans is dat die hele vakantie niet doorgaat.
Geen vakantievoorpret hebben wil ik ook niet, maar dit gevoel is ook vervelend.
Ik wil ook een elektrische fiets lenen of huren, maar ik heb geen zin in de comments daarop over dat we vast niet op vakantie kunnen of dat we echt dom zijn dat we weggaan (terwijl als het advies is blijf thuis dan gaan we natuurlijk niet weg.
Dat je bij de Etos geen parfum meer kunt testen. Zag een leuke aanbieding van dure parfums voor 20 euro, maar ga het niet kopen als ik niet weet hoe het ruikt. Dan niet daaagg.
Like voor de herkenning. Het is ook gewoon kut als zoiets waar je enorm naar uitkijkt opeens wegvalt. Tuurlijk met een reden maar toch begrijpelijk dat je teleurgesteld bent hoor.
Mijn bestelde broeken hebben geen zakken?! Waarom zou je een broek willen zonder zakken. En eentje heeft nepzakken. WAAROM?!
Omdat ze denken dat vrouwen geen zakken nodig hebben
Mensen die andere mensen belachelijk maken op instagram of facebook omdat ze bijvoorbeeld aan het winkelen zijn terwijl diegene dan zelf ook door de stad loopt. Zo irritant
Volgens mij heb je nu nergens meer testers ivm Corona.
Nou, dit viel mij voor corona ook al op. Toen stond ook alles al achter slot en grendel volgens mij bij de etos
Dit is echt mijn ergernis ook in het Coronatopic⊠âJa, ik ging alleen even naar de stad om X te halen, maar echt bizar hoeveel mensen er liepenâ.
Pot, meet kettle.
Normaal is om de 10 minuten reclame op tv, nu wil ik reclame en het komt maar niet.
Echt belachelijk. Wij hebben net zo goed handen die we ergens moeten laten
Ik moest boodschappen doen gisteren, het is duidelijk kom alleen. Alsnog heel veel mensen als gezin op pad. En 1 man had zijn zoon mee en stond 5 minuten lang te appen met zijn partner welke blik groenten mee moesten ofzo. Ik stond al zo ver mogelijk te wachten als kon. En hij zag mij wachten, ipv aan de kant gaan rustig door appen. Had al gevraagd mag ik er even bij maar compleet negeren. Zoontje liep ook hele tijd door de supermarkt heen te dralen zonder afstand te houden. Volgens mij waren en sowieso teveel mensen binnen.
Mijn vriend doet voortaan maar weer boodschappen.