DHL toevallig? Die hebben afgelopen weken twee keer een pakket buiten op de stoep laten staan in de binnenstad
Maar doen jullie al jullie was dan bij elkaar? Is toch vrij simpel op te lossen door gewoon een eigen wasmand te hebben en je eigen was te doen? Ik zou het echt heel kut vinden als mijn huisgenoten mijn was zouden doen eigenlijk.
Inderdaad veel voordelen. Ga er eens naar kijken. Dank je!
Ik denk altijd dat ik schilderen wel leuk vind, tot ik het daadwerkelijk ga doen en me plots herinner dat het in het echt eigenlijk superkut is met al die randjes, spetters, niet goed pakkende verf die strepen maakt en alles. Herinner me hier de volgende keer please ff aan als ik weer eens een bevlieging heb.
Zo kut inderdaad, waar moet je daar dan ook op zeggen? ‘Ja blijkbaar ben ik helaas misvormd geboren.’ Zou volgende keer zeggen dat je een of andere extreem besmettelijke ziekte hebt, dan zijn ze vast snel opgerot.
Ohhh een vriendin van mij doet dit heel vaak. En dan zo quasi onschuldig ‘oh wat heb je daar??’ ‘huh wat is dat?’ Echt bij de meest normale dingen. ZO. IRRITANT. Geeft het echt gevoel dat iemand constant op alle details van je uiterlijk aan het letten is.
Dit keer was het GLS, al kan ik ook een heel boekwerk schrijven over DHL. Kan echt niet toch?
Ik erger me ook aan mensen die zeggen dat ik te veel sport. A) waar bemoei je je mee, en B) laat mij een hobby hebben? Ik zeik toch ook niet over dat jij te veel tv kijkt of te veel boeken leest of te veel yoga doet. Als ik wil hardlopen en wil fietsen en wil hiit-en en krachttraining moet doen dan bepaal ik dat toch helemaal zelf?
Misschien een gekke vraag, maar gebruik je dan ook scheerschuim of scheerzeep? Voel me nu influenced
Same, alleen dan vaderdag. Sterkte
Ik erger me echt aan mijzelf momenteel. Had een vergadering vanmiddag maar toen ik ging kijken in teams was er geen meeting voor aangemaakt. Afspraak is gemaakt in de tijd voor corona, dus nog voor op kantoor. Al mijn collega’s zag ik ook gewoon op afwezige status. Ging er dus vanuit dat het vast niet doorging en heb Teams afgesloten. Toevallig had ik nog wel de agenda van een collega open waardoor ik door ons systeem kon zien dat zij dus wel vergadering heeft gehad. Teams weer geopend en blijkt nou: ben gebeld en er was een vergadering met nog andere leden. Ik snap echt niet waarom ik er vanuit gegaan ben dat er geen afspraak is als het merendeel afwezig is, of überhaupt gevraagd heb naar de status van de vergadering.
Anderzijds ook geïrriteerd dat de afspraak geen teams-meeting had waardoor ik niet kon ‘wachten’ in zo’n vergadering zelf, dat ik dus wel even in teams heb gewacht maar pas later dan afspraaktijdstip ben ingebeld(na afsluiten) en dat zoveel collega’s dus aangeven afwezig te zijn maar dat die info dus niet klopt. Alles is zo chaotisch nu wat werk betreft. Trek dat even heel slecht.
Op marktplaats: ‘hallo ik wil het wel kopen voor * extreem laag bod *’
Als mensen ‘mamma’ typen ipv ‘mama’. Vind dat altijd zo onlogisch en onnodig
Ik kreeg dus op een artikel wat er sinds die dag op stond een bod van 10 euro in een berichtje terwijl ik al een bod van 25 had. Serieus wat denk je?
Dat niet alle seizoenen van Baantjer op videoland staan.
Ik erger me aan dat het me maar niet goed lukt om te haken. Ik heb een boek, inclusief filmpjes en ben het al twee weken aan het proberen. Het s altijd hetzelfde liedje . Mijn oma kan mij misschien wel helpen, maar wordt lastig tijdens de crisis.
Is het een optie om je boodschappen te laten bezorgen. Wij doen dat nu en het geeft ZOVEEL rust!
Helaas niet, maar het is wel mijn droom. Ik kom nooit aan de minimale bezorging en de tijdstippen zitten altijd vol :’(
Ik zou graag in het Show je nagels-topic willen posten, maar mijn nagelriemen verhinderen dat. En oké, mijn incompetentie wat betreft lakken ook. De combinatie is helemaal prut.
Oh my god ja klopt . Lichtblauw met roze, bij jou ook?