Ik had een paar dagen terug een best wel dure klok besteld en die hebben ze gewoon bij de voordeur neergelegd… Iedereen had hem mee kunnen nemen. En m’n moeder was ook gewoon thuis en hij heeft niet eens aangebeld ofzo.
Ja bizar he, ik was ook gewoon thuis! Daarna had ik een briefje opgeplakt met ‘beste bezorger, pakket níet achterlaten op stoep, we zijn gewoon thuis’. Liep ik daarna toevallig naar beneden, belde hij nét aan en was hij al agressief op de deur aan het bonken haha (ik moet van 2 hoog komen dus duurt altijd minstens 20 sec voordat ik er kan zijn). Echt, ik snap dat je gestrest bent door al die pakketten maar pff je kunt het toch niet zomaar achterlaten
Die kan ik even niet plaatsen haha, dit kindje heeft een naam bestaande uit drie letters.
Ik erger me echt zo aan mezelf.
Ik ben net echt superboos op m’n vriend geworden omdat die niet mee wilde wandelen.
Toen is die boos weggelopen om te gaan roken en nu ben ik verdrietig want ik heb savonds gewoon zijn aandacht nodig en ik wilde naar buiten, ik wilde niet nog meer alleen zijn.
Ik werk op meerdere plekken en normaal is dat ideaal maar nu heb ik het gevoel alsof ik nergens wat toevoeg / niemand aan me denkt. Vandaag ook weer de hele werkdag geen enkele collega gesproken.
Nouja bottomline ik voel me eenzaam en ik wilde wandelen en ik wil dus niet alleen wandelen want dan ben ik weer alleen
Verdorie , wel eng toevallig verder.
haha dit valt wel onder de dagelijkse ergernissen bingo hier op het forum samen met wielrennerergernis
Dank je wel voor de tip, en ik zal blijven oefenen.
Tijdens de twee minuten stilte was het hier in het dorp doodstil. Je kon serieus een speld horen vallen. Fietsers stapten af. De pizzabezorger die hier net langskwam rijden stopte even op de parkeerstrook hier voor. Mensen die de hond uitlaten bleven even stil staan. Maar wat doet mijn ma? Keihard de rolluiken dichtgooien. Serieus ik schaam me dood. Toen ik er naderhand er wat van zei moest ik niet zeiken want ze ging echt niet zitten wachten en stil zitten. Nee tuurlijk joh is goed man, die rolluiken kunnen ook echt geen 2 minuten wachten. En dat is dan iemand waarvan de vader mee heeft gevochten
Sjongejonge
Ik word hier zo boos van dat ik het niet kan beschrijven. Mensen die de lockdown vergelijken met de oorlog. Als je dat soort dingen zegt heb je het echt NIET begrepen en mag je wat mij betreft echt afgesloten worden van het internet (lekker tegenstrijdig I know)
Ik erger me zooo kapot aan de hele dag door overal accounts voor te moeten aanmaken/te moeten inloggen en dat een wachtwoord dan uit 109239549235 tekens moet bestaan en de keer erna ben ik toch weer vergeten wat ik had bedacht en dan wéérrrrr op ‘wachtwoord vergeten’ moet klikken en dan begint de ellende weer opnieuw. Echt damn.
Lastpass is echt een uitvinding! Slaat alles op voor je.
Ik twijfel of ik dan dan zomaar vertrouw. Als dat wachtwoord dan gekraakt (of gewoon geraden) wordt dan ben je best ver van huis toch :o
Ik moest het voor werk gebruiken en kan niet meer zonder! Je hoofdwachtwoord moet heel sterk zijn (hoofdletters, cijfers, special tekens) en je moet die om de zoveel tijd veranderen van Last Pass.
Lastpass maakt wel wachtwoorden voor je aan die nauwelijks te kraken zijn, en is goed beschermd. En een hoop ict security mensen die ik ken supporten en gebruiken het ook, dus dan denk ik: ik ook wel. Daarnaast kan je voor last pass zelf ook two step verification aanzetten. Heel veilig dus
ja wij hebben voor werk (it) ook echt alles op keepass staan. En het databasebestandje staat dan weer op een beveiligde share.
Ik weet mijn hoofdwachtwoord niet meer (ligt op een briefje op kantoor maarja ik kan niet naar kantoor he) dus ik kan nu alleen met mn vingerafdruk via mn telefoon erin en dan die wachtwoorden overtypen op de computer :’).
De stem van Herman van Veen. Hij doet iets met zijn stem, waar ik echt niet tegen kan.
Ik heb dat met Frans Bouwer
Die klote aft in mijn mond. Wat haat ik dat toch! En ik heb zo’n potje pyralex (werd hier aangeraden), maar die is al langer dan 6mnd open en dan mag je het niet meer gebruiken staat er.
Ohh en heb je het idee dat het ook nog wel werkt?