Waar erger je je aan #6

Wow haha ik zou hier echt mega van gedemotiveerd raken.

5 likes

image
:imp: :imp:

Ik zie nu de spelfout ook pas

12 likes

Ik ben echt super geĆÆrriteerd. Ik had mijn zusje gevraagd of er een kleine kans was dat ze iets op marktplaats wilde kopen/ophalen voor mij. Wilde ze het voor zichzelf kopen. Vond ik al stom maar goed, ik heb niet zoveel te zeggen daarover, moet ik zelf maar vervoer hebben.
Nu staat er iets in mijn stad te koop, zag ze vandaag (ik heb het vandaag nog niet gecheckt). De plek waar ik het te fiets/te voet zelf zou kunnen halen. Gaat zij dat nu kopen. Nu zeg ik je, dat is toch asociaal. Ben echt boos.

Huh waarom doet ze zo? Kan je niet overbieden, zodat je het alsnog krijgt? Of is je dat het geld niet waard? :upside_down_face:

1 like

Aan mijn emoties die in ƩƩn keer van nul naar 100 gaan. Ik was bezig met een bezinningsrondje om mijn leven te overdenken en zat op een bankje, komen er twee vrouwen langs die praten op standje luchtalarm en ze liepen heel traag en het duurde en duurde maar voordat ze voorbij waren. Ik was helemaal WOEST.

5 likes

Wauw heel aso dit, ik kan me gewoon niet voorstellen dat je dit zou doen haha, bizar. Hopelijk kan je inderdaad overbieden of eerder ophalen oid zodat je het toch krijgt

1 like

Kun je niet 1 euro hoger bieden als haar? Ze vraagt erom :joy:

1 like

Die vieze gore naaktslakken in mijn tuin, ga weg en laat me met rust. :nauseated_face:

3 likes

@Chief @ferris @de_kluizenaar Ja ik ben niet vaak echt boos op haar, maar dit is echt waanzin :S Echt teleurgesteld.
Het ging trouwens niet met bieden en zou dan ook niet net wat hoger gaan bieden, vind ik kinderachtig. Hoop gewoon dat ze nu door wat ik heb gezegd denkt van ā€˜oja flauw wel, je hebt gelijk’. Zo ging het eerder als ik teleurgesteld was ook, dus hoop nu ook :stuck_out_tongue: En anders kan ze onze komende afspraken wel vergeten :@

1 like

Dit is toch niet de zus waarvoor je een heel duur cadeau had toch

Ja ik ben echt pissig nu.
Ik vraag of ze het serieus voor haarzelf wilde kopen. Ja dus. Ik ben niet vaak echt woedend op haar, maar wow nu wel.
Edit: omg ze is ook echt zo lomp bezig met onderhandelen met die verkoper. Ik kan hier over uit. Biedt ze meteen ruim een kwart boven het huidige bod.
Edit 2: nou ze heeft het ā€˜overgedragen’ aan mij hoor. En heb meteen 5 euro van de prijs geregeld. Mooiii :stuck_out_tongue:

1 like

@ellegirltalk wow wat extreem aso van haar

Ik erger me aan mijn fit horloge dat me altijd (zoals elk fithorloge) van die kut meldingen geeft dat ik moet gaan bewegen. Ik heb vanochtend 7.5 km hard gelopen, krachttraining gedaan en boodschappen gedaan, ik heb mn stappendoel al binnen. Waarom kan dat kut ding geen melding geven dat ik even mag gaan chillen ofzo, ik heb al genoeg gedaan, kutding

3 likes

Ik heb ze in huis en in de nacht moet ik met een zaklamp naar de WC (anders wordt ik te wakker), om er niet op 1 te staan. Ik vind het zo ranzig!!!

Ja godver dit irriteert mij ook zo. Kijk ff naar de rest van mn dag ipv alleen het laatste uur :mad: en laat me zitten

1 like

Ielllll Omg bah het idee dat je met je blote voet op zo’n ding gaat staan :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

Tweemaal gedaan en ik krijg er weer de rillingen van.

1 like

Ahh gelukkig maar. Wel heel lullig!

nu erger ik me ook nog aan mezelf want ben nog een rondje gaan wandelen ook. Gvd. Ik heb een BsC in psychologie waarom trap ik nog in deze dingen!!!

2 likes

Ik erger aan m’n vader en z’n schimmelkaas. Die geeeeeeur die uit de koelkast komt :rage:

Ughh ik heb een tapijt gekocht bij de Zweed met de verkeerde afmetingen en natuurlijk krijg ik zo’n gigantisch kleed niet opnieuw in de verpakking om te retourneren. Wat een frustratie jeetje