Waar erger je je aan #6

Zou toch net zo goed hooikoorts kunnen zijn?

Vind het sowieso nogal makkelijk om te zeggen “blijf thuis van de supermarkt” alsof je daar voor je lol heen gaat haha.
(Voor iemand het argument “laat het leveren” opbrengt: hier kan je pas vanaf €60 bestellen ivm de drukte en is er een wachtlijst van een week).

17 likes

Vorige week beet ik op mijn tong omdat ik een nies krampachtig in wilde houden want niesschaamte. Echt vervelend nu om zo vaak te moeten niesen :’) En ik ben niet verkouden en wil ook niet al deze maanden binnenblijven eerlijk gezegd.

2 likes

Klopt kan zeker, maar als ik me zo ellendig zou voelen zou ik toch vragen iemand boodschappen voor me te laten halen.

Aan het feit dat aardappelen, uien en knoflook binnen no time verrot zijn in mijn huis. Hoe dan?! Extra klote ook omdat ik nu dus met gedroogde rode ui eten heb gemaakt en je dus proeft dat het echt heel lekker zou zijn als ik gewoon normaal uien had kunnen bakken :sob:

Bewaar je ze op een koele donkere plek?

Mee eens. Ik heb het hele. jaar. door. een snotneus. Ik blijf niezen en snotteren, of ik nu verkouden ben of niet. Vind het dan echt vervelend dat als ik in de supermarkt ben en ik mijn neus moet snuiten, terwijl ik netjes bij iedereen uit de buurt blijf, mensen kijken alsof ik here Jezus eigenhandig heb vermoord. Ja, ik kan volgende keer ook gewoon het snot over mijn bovenlip laten druipen, misschien dat men dat prettiger vindt?

6 likes

Niet echt want dat is dus beetje lastig. Mijn huis wordt heel warm dus ik heb echt geen idee waar ik het dan neer moet zetten. Heb wel een schuurtje maar daar is dan weer niet genoeg lucht volgens mij. Maar word er wel echt gestoord van

Ja nee sorry haha je kan toch gewoon functioneren met een zware verkoudheid of stevige hooikoortsaanval.

Ik weet dat ik dit heel erg persoonlijk opvat maar ik word dus ook vol afschuw aangekeken als ik kuch.

1 like

Herkenbaar! Ben ook altijd als een malle mijn neus aan het ophalen omdat mijn snot als een waterval eruit komt bij het binnenkomen van een supermarkt. Echt vreselijk hoe mensen je dan aankijken. Alsof ik voor de lol even naar buiten ga en expres loop te sniffen.

1 like

Snap het wel want ik heb ook hooikoorts en zonder medicijnen zou ik het niet relaxt vinden. Laat ik het dan aanpassen naar het feit dat deze mevrouw totaal geen afstand hield, liep te bellen en dus niet netjes in een zakdoek of elleboog bezig was , dat mijn ergernis aanwakkerde

3 likes

Mezelf en dat ik alles uuuuren kan overdenken. Stop brein

bij mij lag er de vorige keer echt suuuuper veel gist, laat maar weten of je het nodig hebt dan kan ik evt morgen wel wat meenemen/opsturen voor je baksels

1 like

Ik vries regelmatig gesneden uien in, vind dat super handig want in de kast gaan ze ook snel rotten en dat is zo zonde. Of dat ook met knoflook kan weet ik niet, lijkt me wel toch.

1 like

Het enige is natuurlijk wel dat je nietsvermoedend drager kunt zijn EN hooikoorts kunt hebben. Dan ben je wel een verspreidingsbommetje.

Ik heb zelf ook echt erge hooikoorts en spuit mezelf echt plat voor ik de supermarkt in ga. Maar die kuch angst is zo vervelend, had echt een kriebel in mijn keel tijdens mijn wandeling vanochtend, en toen ik een hoek om ging waar niemand was luchtte dat zo op.

3 likes

Mensen hier op het forum die zeggen dat ze iemand geen pb kunnen sturen omdat diegene zn profiel op prive staat :rolleyes:

16 likes

https://www.volkskrant.nl/columns-opinie/als-je-hoest-moet-je-thuisblijven-trut~b3d6e896/?fbclid=IwAR24_lZPOshMUGRcG1erFN2keLktZJMacKUMVFpo7Aelz8UIzpWIDPYlnO0 Past wel bij waar het over gaat! Mensen die helemaal boos worden :’)

2 likes

Aan het feit dat ik sinds vrijdag al gebeld wordt door een anoniem nummer. Spreek of mijn voicemail in of bel met een herkenbaar nummer. Anoniem neem ik gewoon niet op, punt uit :tired_face:

2 likes

Sla deze op Bertie!

ezgif.com-gif-maker

12 likes

Oh sorry ik heb dit bericht per ongeluk geflagged! :o_o:

50 likes

Ik heb m ook gehad. Met een paar attachments op enkele tanden.