Als het dan toch over reclames gaat, de reclame van renault(?) Een automerk iig met ‘wij doen meer dan het RIVM voorschrijft’. Ik vind dat toch zo’n stom unique selling point. Ten eerste, doe gewoon wat het RIVM voorschrijft, dat doet het niet voor niets. En daarbij klinkt het vet arrogant alsof het RIVM niet genoeg doet naar gelukkig doet Renault meer!!!1!11!!
Jarretels. Zo’n onhandig gedoe om die achterste sluitingen dan vast te krijgen
Pickwick theezakjes. Die dingen scheuren vaak waardoor het lijkt alsof ik een glas cola heb ingeschonken ipv een glas thee.
Pindarotsjes. Ik kan er nooit 1 eten maar moet meteen de hele doos hebben.
Dat als mensen in tv series/films een appje krijgen dat het dan altijd het eerste/ enige bericht in het gespreksvenster is
Klopt. Een abonnement is 199 euro. Of 18 per maand als je maandelijks betaald. Je moet vijf keer gaan om de kosten eruit te halen. Een groot deel van de klagers gaat normaal minstens één keer per week. Soms gaan ze gwn drie keer per week of zelfs elke dag. Dus die hebben het al lang “terugverdiend”.
Edit: hun redenatie is dat ze voor elke dag betalen dus ook elke dag de kans moeten krijgen om te gaan.
Denk alleen niet dat het deze mensen om de kosten gaat eigenlijk. Deze types nemen het liefste hun intrek in de Efteling.
Ik snap echt niet hoe die mensen daar tijd voor hebben en ook zin in hebben om zo vaak te gaan? Het is natuurlijk anders als je een abonnement hebt, dan ga je vast ook een keer 's avonds twee uurtjes ofzo, maar toch. Je hebt dat hele park toch al van voor tot achter honderd keer gezien na een poosje? Hoe blijft dat leuk? Ik heb het met 1x per jaar ook wel weer gezien met dat gewacht en gedouw en de frietjes voor 7 euro pp.
Zeker waar. Sommigen hebben ff 700+ euro neergelegd om in het hotel te slapen want dan heb je gegarandeerd toegang. Maargoed ik kan iedereen die zin heeft in irritainment adviseren om lid te worden van de fb groep.
@Bertie ik begrijp dat ook niet zo goed. Wij gaan met ons abonnement denk ik één a twee keer per maand? En als het mooi weer is soms wat uurtjes in de avond om gewoon lekker door het sprookjesbos te wandelen.
haha ik wilde al vragen waar ik dit soort dingen kan lezen. de fb van de efteling fanclub dus?
Wow elke dag naar de Efteling. Daar word je toch knettergek van?! Ik wist echt niet dat er zulke fanatiekelingen bestonden.
Ik denk dat er echt geen ergere groep is op deze aarde dan pretparkgekkies. Ken er een paar en stuk voor stuk geen leuke mensen.
Mijn vriend is vandaag aan het werk en nu heb ik lekker een dag voor mezelf. Maar ik vind het zo lastig om niks te doen. Ik ben altijd alleen maar bezig. Schoonmaken, opruimen, wasjes draaien etc. Nu moet ik van mezelf in bed blijven liggen gewoon omdat het kan, maar het is zó lastig.
ik vind dat zo fascinerend!
Ik erger me nu nog steeds aan postnl gisteren. Nu was er al gedoe met mn pakketje (werd vet laat verzonden) en het zou gisteren eindelijk eindelijk aankomen. Hebben we geregeld dat er altijd iemand thuis was, staat er doodleuk in de app: we hebben u gemist, maandag na 3 uur ophalen bij postnl punt. Die hele bezorger is niet geweest, en nu heb ik mn chocolaatjes nog steeds niet.
Ik voelde me echt een successful adult, want ik had best veel gedaan voor op een zondagochtend. Dus ik zit net lekker te genieten van mijn boterham hummus… komt mijn broertje thuis. Ja lekker sukkel! Kom maar wanneer alles gedaan is! Heb nu de neiging om zijn net gestreken blouse even te kreukelen
Maar verder hou ik wel van hem
Opa Wim? Even een positieve noot over de gekkies in de groep: een paar weken geleden is er een kaartjesactie gehouden voor die man en hij kreeg megaveel leuke kaartjes en Efteling dingetjes. Alsnog sneu dat hij nu niet kan gaan maar er wordt aan hem gedacht.
Ik vind het niet egoïstisch van je hoor. Het is toch heel begrijpelijk dat je ervan baalt als een vriendschap verslechtert wanneer een vrijgezelle vriend een relatie krijgt? Je zegt juist dat je hem het geluk ontzettend gunt, dat is super lief van je. Dat kan toch bestaan naast het gevoel van gemis nu het contact zoveel minder is en alleen nog maar vanuit jou. Heb je je gevoelens hierover al eens bij hem aangekaart?