Ik heb echt dikke ruzie met Gigameubel gehad. Kast is geweldig; maar wat een kut service. Wordt nog steeds kwaad als ik er aan denk!
Ik heb zo’n kuthumeur vandaag en ik weet gewoon niet goed waar het vandaan komt. Dat haat ik zo erg, dat gevoel dat je even niks kan loslaten en je overal rot over voelt. Hopelijk is het morgen allemaal beter.
Dat ik een beker kwijt ben en hem nergens meer kan vinden. Ik heb hem vorig jaar gekocht (weet ook precies wanneer), maar hij is nergens meer in huis. En ik was ervan overtuigd dat ik er thuis uit heb gedronken, maar zelfs daar twijfel ik nu over. Misschien heb ik hem wel laten staan toen ik hem kocht. En ik haat het dat ik het niet los kan laten, zelfs al was ik die hele beker vergeten tot ik een foto van iemand zag. En ik kan hem alleen voor veel meer kopen nu, want tijdelijke collectie.
Mocht die reporter nou de gesloten grens over om naar de efteling te gaan? :o
De Efteling lijkt wel een eerste levensbehoefte voor veel mensen.
Dat is het voor sommigen ook. Ik ken mensen die op de dag dat je als abonnementhouder weer kon reserveren klaarzaten met drie telefoons, drie tablets en twee laptops. (niet overdreven) Echt zoveel moeite voor een dagje pretpark?? De fb groep voor mensen met een abo is ook één van mijn favoriete groepen om te lezen deze dagen. De haaat van deze mensen joh. En waar ze allemaal recht op denken te hebben .
stekker eruit rukken?
Echt, don’t mess with Eftelynchers
hehehe
Ja klopt! Ik denk echt regelmatig Jezus mensen calm the fuck down. Er is nu enorme ophef omdat dagjesmensen ook gewoon mogen reserveren. De schande!!! Respectloos!!! Mensen met abo moeten twee weken onbeperkt toegang krijgen!! Het park doet echt veel voor mensen met abo. Je krijgt compensatie voor elke dag dat ze gesloten waren. (gezeur want je kunt nu niet elke dag gaan en krijgt daar geen compensatie voor) Ze doen heel juli en augustus speciale avonden waar alleen mensen met abonnement naartoe mogen. (gezeur want mogen maar een beperkt aantal mensen per avond). Het is gewoon nooit goed genoeg voor deze gekkies. Maarja de helft van de mensen in die groep hebben minstens vier vitrines in huis vol met Efteling dingen dus het is zo ongeveer hun identiteit. Er is nu zelfs één man die zijn tuin heeft omgebouwd tot mini Efteling. Dat is wel cool.
Maar je kunt er gewoon gebruik van maken . Je kunt nu alleen niet meer random gaan omdat je eerst moet reserveren. En daar vallen veel mensen over. Tuurlijk is dat kut. Maar het is niet dat het park deze situatie graag heeft. En voor de dagen dat ze gesloten waren krijg je de kosten van het abonnement vergoed.
Aaah zo! Ja ieder zijn ding hoor. Maar eindelijk weer kunnen sporten heb ik meer begrip voor dan een paar uurtjes Efteling. Al is het in de basis misschien hetzelfde qua behoefte van de mensen.
Ik vind dit echt onwijs tokkie allemaal. Kan dit echt niet begrijpen. Wat erg.
Jeukende muggenbulten
Ik kan hem alleen uitzetten door op het knopje vd wekker te drukken.
En ik snooze door op het kastje te slaan waar die opstaat (nouja ik til m’n ereader half op en laat die vallen :’))
Dar het brievenbus pakketje nog steeds niet geleverd is, er nu ook geen nieuwe bezorgtijd staat aangegeven. Ik durf niet te bellen want het is crisis dus alles zal langer duren. Normaal maak ik ook nooit zo druk om pakketjes, het komt wel aan. Maar dit is echt een super leuk verjaardagscadeau (alles om zelf cakejes te versieren) en ik wil gewoon de reactie weten.
Dus ik erger me en aan Postnl en aan mijn eigen ongeduld
Edit: woehoe het pakketje is bezorgd! Juist toen ik het op had gegeven en dacht echt ik kijk nog een keer en dan is het gewoon pech, is die afgeleverd! Yes
Mijn sportschool heeft dit nu en ja het klopt. Chaos. Ik ga wel weer als ze normaal open mogen.
(Ze zijn dus open, maar alleen op reservering en buiten)
Ik snap dit dan wel weer beter dan de Efteling. Een ontspannen dagje is er niet echt bij met al die regels
Aan mijn buren die het een goed idee vonden om een tweede trampoline in hun tuin te zetten. En mijn buurkinderen zijn dus de enige kinderen ter wereld die niet uitgekeken raken op zo’n ding. Zodra het warmer dan 12 graden is zijn die kinderen de hele dag op dat ding aan het springen en schreeuwen
De het is zomer reclame van Lidl
Het is helemaal geen zomer? Scheelt nog een maand zelfs?
Haha hier zit ik me elke keer over op te vreten
Dat het warm is betekent niet dat het zomer is, Lidl!!!
Over een week is het al meteorologische zomer!