Ik heb ernstige zonne allergie. Als ik alleen handen in de zon laat, krijg ik toch een reactie over mn hele lichaam.
Dat ik mijn salaris normaal gesproken op de vrijdag krijg als de 24ste in het weekend valt, maar ik heb het nu nog niet. Ik wil gewoon weten wat mijn vakantiegeld is.
Klinkt een beetje als warmte uitslag. Ik heb hier ook vaak last van de eerste periode dat het weer een beetje warm wordt. Bij mij helpen de cetirizine pilletjes van de lidl heel goed!
Ik ben bang voor stukken kaas en plakken kaas No joke
Kaassoufles etc. kan ik wel aan
Maar bang in de zin van? Dat je ziek wordt? Of ook als iemand naast je een broodje kaas eet?
Als het bv op tafel ligt dan ga ik er ver van zitten. En het liefst heb ik ook niet dat iemand het naast me eet. Ik raak het ook niet aan, want dat vind ik echt vreselijk en eng
O, de textuur oid? Ik was vroeger bang voor spinnne, omdat ik bang was dat ze op me voelen of sprongen, dus zat even te denken wat het dan bij kaas kon zijn. Lijkt me wel vervelend.
De apotheek was ineens gesloten tussen de middag. Dus ben in ât zonnetje gaan zitten om de tijd te doden. Draai ik me om, staat er ineens een rij
Ik heb echt een grafhekel aan die jolige klantenservice mensen. Hoe vaak heb ik nou al gehoord âoei, dat is niet de bedoelingâ. NEE dat mag ik hopen.
Vandaag een topper: âoei wat ontzettend onhandigâ (over zand in de spinazie, ja echt mega onhandig) en dat ik geen gratis zak spinazie krijg aangeboden vind ik nog het allerkutst. Dat is pas onhandig.
Ooh zo was ik altijd toen ik in de klantenservice werkte. Was anders echt bang dat ze boos werden, maar dit verklaart wel waarom sommigen juist boos werden
Hoe zouden ze beter kunnen reageren dan?
Als je me een gratis zak spinazie geeft is het je vergeven
Had ik sowieso gedaan
Als mensen iets zeggen in de trant van âOkĂ© jongens, dit is de dealioâ
Zelfs dit typen doet mijn nekharen overeind staan. Zie dan echt zoân âhippeâ manager voor me die cool probeert te doen bij de jonge collegaâs.
Typ je dit nu na het lezen van dat artikel?
Haha jep. Eigenlijk is dat hele artikel één grote ergernis maar de term dealio deed echt nog iets extraâs met me
Ik heb zo vaak zand in de spinazie hoort dat dan niet? Ik was hem wel heel goed hoor !
Ik heb een mega irritante collega die zo praat of okidoki helemaal toppie
Of komt ze binnen " hallootjes lieve kijkbuis kinderen "
Ehm ja ze is behoorlijk apart ze heeft ook allemaal van die handgemaakte tasjes van vilt of oorbellen van vilt
Ik erger me plaatsvervangend, kan dat ook? Een vriend vertelt net dat hij naar een andere universiteit moet reizen (alleen al 3 uur heen met het openbaar vervoer en dan moet hij ook nog met het ov terug) om een paar documenten daar op te halen die hij nodig heeft voor het schrijven van zijn scriptie. Hoe durven ze het van iemand te vragen in deze tijd?! Ik zou het normaal al niet doen maar in deze coronatijden met alle maatregelen (in het ov onder andere) van dien had ik ze verteld dat ze de rambam konden krijgen. Van een universiteit zou je toch wel beter verwachten
Ik weet niet wat voor boekwerken het zijn, maar anders scannen ze het toch even? Idd echt belachelijk dat hij zo ver moet reizen voor een paar documenten