Haha de horror! Ik heb helaas ook een aantal collega’s (vaak wat oudere mannen) die 's ochtends bij binnenkomst al-tijd op volume knop 100 roepen: GOEIEMOGGUUULLLLLLL
Whyyy
Haha de horror! Ik heb helaas ook een aantal collega’s (vaak wat oudere mannen) die 's ochtends bij binnenkomst al-tijd op volume knop 100 roepen: GOEIEMOGGUUULLLLLLL
Whyyy
“Loot graag mee” reacties op van die facebookpagina’s terwijl het helemaal geen loting is
Neeeeeeeeee
Mijn vriend moet naar school toe om een verslag hardcopy in te leveren, uiteraard moet het ook digitaal ingeleverd worden.
Ik vind het zo’n onzin, geef die docenten gewoon een printer.
Ik had een restje eten over en dat heb ik aan m’n vriend meegegeven, nu heb ik zelf honger.
En m’n vriend heeft vanavond een toets en dan ga ik hem ophalen om het ov niet te belasten, maar ik heb zo vreselijk geen zin. Ik moet dus van Rotterdam naar Dordrecht met de trein om daar de auto op te halen om naar Rotterdam te rijden om m’n vriend op te halen. Echt nul zin in.
Eigk vind ik het ook onzin want ik reis ook met het ov voor m’n werk.
Edit : dit probleem heeft zichzelf opgelost, hij is op de toetslocatie maar z’n ID kaart vergeten en ik ben nog op kantoor.
Ik moest officieel woensdag ook alleen maar school toe (mbo) om mijn examendossier te vullen, dat is dus letterlijk 2 uur heen en 2 uur terug voor 10 minuten op school. Nu heb ik in plaats van alleen dat ook nog een examen 's ochtends, dus vind het minder erg. Maar als nog onzin om voor een aantal minuten naar school te moeten voor iets dat ook via de mail kan
Ik was mn spinazie nooit omdat ik ‘gewassen’ spinazie koop, bij de ap heb ik er nooit last van
Hoe vaak bel jij een klantenservice
Dus in plaats van dat je vriend met de trein zou gaan, zou jij gaan? Dan belast je het toch nog steeds alleen dan jij ipv je vriend.
(Zie dat het niet meer nodig is, maar als je toch het OV moet gebruiken (jij ipv hij) zou ik lekker je vriend het uit laten zoeken scheelde jouw tijd)
Na elke zandkorrel
Ik had een rok gekocht en die is na paar uur fietsen helemaal dun op mijn kont geworden. Zo zonde. Het was ook echt een goede rok qua model en lengte. Ik haat normaal rokken/jurken, altijd te kort te lang of niet passend bij mijn figuur.
Ga denk ik maar klagen bij een klantenservice.
Laat me even weten of ‘het niet de bedoeling was, oeioeioei’
Jaaa mijn teamleider heeft het ook nog steeds over ‘roggelen’ ipv regelen
Nee ik moest sowieso met het ov om naar m’n werk te gaan, dus ik werkte tot 5 in Rotterdam en ik woon in Dordrecht. Daar moest ik dan de auto pakken en dan weer naar Rotterdam rijden om m’n vriend op te halen en dan weer naar Dordrecht naar huis.
Haha dit herken ik wel van bol.com! “oh daf is niet de bedoeling, ik ga het even voor je nakijken. Heb je een momentje”. Dat laatste ook: alsof ik dan zou zeggen " nou nee ik eis NU direct een oplossing zonder dat je ergens iets hebt opgezocht".
Dat het druk is op Amsterdam Centraal, ik moet voor mijn werk af en toe met de trein, en het perron staat vol met mensen met armen vol Primark tassen
Oeioeioei dit is inderdaad niet zoals wij het ingehamerd kregen op klantenservice les
Aan mannen die geen gesprek durven aan te gaan over gevoelens. En aan mezelf, die ook geen gesprek durft aan te gaan over gevoelens
Zwangerrrr?
@Luzarl @Alane @crazyplantlady @Ladybug @RosyFog oh wat fijn zo veel reacties, hier kan ik zeker wat mee! Het zijn echt op zichzelf staande rondje bultjes dus niet zo verzameld zoals netelroos. Ik heb ze vandaag ook nader geïnspecteerd en er lijkt (op sommigen) wel een soort blaasje/kleine blaar te zitten en er komen ook nog steeds nieuwe bij
Ben nu Trombidiosis tegen gekomen en daar lijkt het nog het meeste op, maar krijg er wel spontaan de kriebels van
Ik ga jullie tips gewoon allemaal proberen, bedankt