Waar erger je je aan #6

Dat ik na elke dansles heel veel scheten moet laten.
En dat er maar 6 mensen waren echt treurig.

Dit is een serieuze fobie.

Maar deze jongen is zo quirky dat ik wel kan geloven dat hij dit ergens heeft gelezen, kaas niet lust, en nu zegt bang te zijn.

Mijn nieuwe collega is een psychiatrisch verpleegkundige waar ik een aantal keer een crisis afspraak mee heb gehad :upside_down_face::upside_down_face: was een hele leuke vrouw wel. Hopelijk en waarschijnlijk kan ze mij niet herinneren

5 likes

Ik erger me aan de jeukende bultjes op m’n lijf
Het zijn geen muggenbulten, daarvoor zijn ze te klein en langdurig, en het is ook geen rups. Ze jeuken ZO erg, ik krab me helemaal kapot en er komen ook steeds nieuwe bij, op de gekste plekken ook

Ben er vorig jaar voor naar de huisarts geweest en die had ook geen idee, ze zei dat het iets kan zijn dat “gewoon” komt en gaat maar ik heb toen wel 3 weken met zo’n 40 bultjes rond gelopen dus ik vrees het ergste (zit er nu nog maar 5 dagen mee)
:upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

En ze heeft sowieso beroepsgeheim hè! Kan je wel voorstellen dat het ongemakkelijk is.
Hopelijk als je haar leert kennen wat minder.

Dat die kut mug in mijn oor blijft zoemen, maar ik zie hem niet grrr. Je hebt me al genoeg gebeten oke? Gaa wegg!

Kan het een zonneallergie zijn? Ik weet dat mijn oma altijd jeukende bultjes krijgt als de allergie weer toeslaat.

Heb ik ook aan gedacht maar ze zitten ook op plekken waar amper/geen zon op komt, zoals op m’n heup, thv m’n onderbroek (en ik heb nog niet in bikini gelegen), en volgens mij las ik dat zonneallergie alleen voorkomt op huid die in de zon is geweest

Ik heb ook altijd jeuk en er is niet echt een medicijn voor wat ik heb, maar mentholpoeder kan het wel verlichten en anders koude washandjes… succes met slapen!

Ik heb dat ook wel eens gehad op mijn buik, net in/bij die zweetrand. Mijn moeder noemde het altijd warmebultjes vroegah. Later kreeg ik het ook op mijn armen en werd het zonne-allergie genoemd, maar volgens mij was het gewoon hetzelfde. Smeer er inderdaad een verlichtend zalfje op tegen de jeuk. Ik vond het zelf prettig om er iets op te smeren zonder parfum.

Misschien is het netelroos? Dat kun je van warmte, druk, trilling, etc krijgen. Anti-histamine (hooikoortspilletje) werkt dan!

Ik heb ernstige zonne allergie. Als ik alleen handen in de zon laat, krijg ik toch een reactie over mn hele lichaam.

Dat ik mijn salaris normaal gesproken op de vrijdag krijg als de 24ste in het weekend valt, maar ik heb het nu nog niet. Ik wil gewoon weten wat mijn vakantiegeld is.

Klinkt een beetje als warmte uitslag. Ik heb hier ook vaak last van de eerste periode dat het weer een beetje warm wordt. Bij mij helpen de cetirizine pilletjes van de lidl heel goed!

Ik ben bang voor stukken kaas en plakken kaas :fearful: No joke

Kaassoufles etc. kan ik wel aan :sweat_smile:

1 like

Dat ik iedere dag misselijk ben. Echt zoooooooo vervelend.

Maar bang in de zin van? Dat je ziek wordt? Of ook als iemand naast je een broodje kaas eet?

Als het bv op tafel ligt dan ga ik er ver van zitten. En het liefst heb ik ook niet dat iemand het naast me eet. Ik raak het ook niet aan, want dat vind ik echt vreselijk en eng

1 like

O, de textuur oid? Ik was vroeger bang voor spinnne, omdat ik bang was dat ze op me voelen of sprongen, dus zat even te denken wat het dan bij kaas kon zijn. Lijkt me wel vervelend.

De apotheek was ineens gesloten tussen de middag. Dus ben in ‘t zonnetje gaan zitten om de tijd te doden. Draai ik me om, staat er ineens een rij :fu::hot_face::fu:

3 likes