Waar erger je je aan #6

Dus in plaats van dat je vriend met de trein zou gaan, zou jij gaan? Dan belast je het toch nog steeds alleen dan jij ipv je vriend.
(Zie dat het niet meer nodig is, maar als je toch het OV moet gebruiken (jij ipv hij) zou ik lekker je vriend het uit laten zoeken :stuck_out_tongue: scheelde jouw tijd)

4 likes

Na elke zandkorrel

5 likes

Ik had een rok gekocht en die is na paar uur fietsen helemaal dun op mijn kont geworden. Zo zonde. Het was ook echt een goede rok qua model en lengte. Ik haat normaal rokken/jurken, altijd te kort te lang of niet passend bij mijn figuur.
Ga denk ik maar klagen bij een klantenservice.

2 likes

Laat me even weten of ‘het niet de bedoeling was, oeioeioei’

12 likes

Jaaa mijn teamleider heeft het ook nog steeds over ‘roggelen’ ipv regelen :woman_facepalming:t3:

1 like

Nee ik moest sowieso met het ov om naar m’n werk te gaan, dus ik werkte tot 5 in Rotterdam en ik woon in Dordrecht. Daar moest ik dan de auto pakken en dan weer naar Rotterdam rijden om m’n vriend op te halen en dan weer naar Dordrecht naar huis.

1 like

Haha dit herken ik wel van bol.com! “oh daf is niet de bedoeling, ik ga het even voor je nakijken. Heb je een momentje”. Dat laatste ook: alsof ik dan zou zeggen " nou nee ik eis NU direct een oplossing zonder dat je ergens iets hebt opgezocht".

1 like

Dat het druk is op Amsterdam Centraal, ik moet voor mijn werk af en toe met de trein, en het perron staat vol met mensen met armen vol Primark tassen :upside_down_face:

2 likes

Oeioeioei dit is inderdaad niet zoals wij het ingehamerd kregen op klantenservice les

3 likes

Aan mannen die geen gesprek durven aan te gaan over gevoelens. En aan mezelf, die ook geen gesprek durft aan te gaan over gevoelens :sweat_smile:

1 like

Zwangerrrr?

@Luzarl @Alane @crazyplantlady @Ladybug @RosyFog oh wat fijn zo veel reacties, hier kan ik zeker wat mee! Het zijn echt op zichzelf staande rondje bultjes dus niet zo verzameld zoals netelroos. Ik heb ze vandaag ook nader geĂŻnspecteerd en er lijkt (op sommigen) wel een soort blaasje/kleine blaar te zitten en er komen ook nog steeds nieuwe bij
Ben nu Trombidiosis tegen gekomen en daar lijkt het nog het meeste op, maar krijg er wel spontaan de kriebels van
Ik ga jullie tips gewoon allemaal proberen, bedankt :blush:

2 likes

Dat is in Den Haag ook iedere keer in de tram. Allemaal groepjes mensen die maar een paar haltes met de tram gaan met hun handen vol tassen van t shoppen. Stukje in het centrum is altijd superdruk.

1 like

Ik hoop t niet!!

1 like

Ik ben zo gewend om avonddiensten te draaien en gewoon naar bed te kunnen/mogen als ik klaar ben met werken. Ben nu super moe maar kan natuurlijk nog niet naar bed

Ik heb deze week een (online) tentamen dat je in groepjes mag maken.

Krijg ik net ineens een appje van een studiegenootje met wie ik nog nooit een woord gewisseld heb of ik toevallig nog een groepje zoek. Zij hebben nog ruimte voor één persoon en ik mag me wel bij hen aansluiten ‘omdat dat gezellig is’.

Hahaha ze had net zo goed meteen dit kunnen typen:

Hoi Violoncello, ik zit al met een paar leuke mensen in een tentamengroepje. Nou hebben we een klein probleempje, we zijn alledrie amper naar de colleges geweest. Dus nu zoeken we iemand die wel braaf de colleges heeft gevolgd en het liefst ook nog een beetje slim is. Aangezien jij verder nogal een einzelgÀnger bent zul je vast nog geen groepje hebben. Wil je je bij ons aansluiten?

58 likes

Hoi.
Nee.
Doei.

Zulke mensen heb je altijd :pensive:

4 likes

Je mist de totaal niet geïnteresseerde “hoe gaat het?” voorafgaand aan de reden waarvoor ze je eigenlijk willen gebruiken :joy:

5 likes

Jep, ik heb op de middelbare school ook heel vaak zulk soort taferelen gehad en vond dat altijd heel vervelend. Ohja, wrijf het er nog even lekker in dat ik inderdaad een buitenbeentje ben. Maar inmiddels kan ik me er niet heel druk meer om maken.

Overigens zijn haar aannames niet heel gek hoor, maar ik heb een paar weken geleden al aan een andere einzelgÀnger die ook iedere week wél naar het college kwam gevraagd of ze een duo met me wilde vormen :woman_shrugging:

18 likes

Excuse me, how dare they, jij zit al in ons ff groepje bye

4 likes