“Dat spijt me te horen, ik ga het voor u oplossen.”
vind dit echt heerlijk
is echt de reden dat ik engels fijner in gebruik vind dan nederlands haha, mensen met u moeten aanspreken, verschrikkelijk
Ik heb echt een miljoen keer nee gezegd tegen een jongen om af te spreken. En meneer blijft het op verschillende manieren proberen. Vind het zo respectloos dat iemand geen nee accepteerd en maar vind dat ik langs moet komen als hij zin heeft.
Bovendien heb ik mn schaamhaar er nog niet eens uitgetrokken!!
Ik zal vragen of ze een turtulio voor je maakt.
Dat ik vandaag te lui was om een pincet te pakken onder de douche en dus even een scheermesje erbij pakte en weer een snee in mijn tepel.
Had beter gewoon schaamhaar eruit kunnen trekken zoals die buur.
Maar ik erger mij aan mijn eigen instelling. Ik wil op dit moment heel veel (te veel) en nu raak ik daardoor in de problemen.
Nou dit is niet de eerste keer he?? @HvO
Je weet wat ik bedoel
Beetje de schijn tegen inmiddels.
Hahahhaa meid toch.
Beetje onnodig dit toch? Zeker zoveel post verder.
Kan ik beter aan jou vragen? zitten ze er nog in?
@HvO mag best aangesproken worden op haar jammerlijke gedrag vind ik.
Is gewoon overduidelijk en dan snel terugkrabbelen. Heel kinderachtig.
Dat mag . Maar ik mag jou ook aanspreken op jouw jammerlijke gedrag.
Helemaal goed hoor
Het valt wel heel erg op, net als vorige keer toen het opeens over andere discussies ging. Vind het jammer, wees dan ook gewoon eerlijk
Hahahaha tuurlijk in je dromen meitt
Haha het is inmiddels wel duidelijk, je kunt je bullshit bij je houden en ik kan me ook nog wel een ander gesprek herinneren die overduidelijk maakt dat je bullshit verkondigd.
Slaap lekker
Echt irritant als post worden verwijderd of aangepast en we niet kunnen meegenieten
soms verwacht ik al dat er iets mis gaat maar toch zorg ik er van te voren niet voor dat ik het kan voorkomen!
as we speak eet ik spaghetti en ik wist 10 min geleden dat dit fout zou gaan en jaaaa hoor ben alweer 3 druppels tomatensaus op mijn shirt verder
dit heb ik ook als ik bijv. 100 dingen tegelijk wil dragen, weet dat ik iets ga laten vallen, maar het toch doen he…
Ik kan mijn pincet niet vinden. Voor mijn gevoel heb ik nu enorm harige wenkbrauwen endat irriteert me. Zie die haren ook zitten waar ze niet horen. Ze moeten weg!!
ah ja glazen icetea op m’n bed zetten etc