lol waarom heb ik dit in dit topic geplaatst
The Cranberries (Dolores) en George Michael iig
Michael Jackson!
Dangerous Tour in De Kuip (ja, ik ben oud), was idd echt een ervaring. Tevens mijn eerste concert ooit, goed begonnen
Stone Temple Pilots met Scott Weiland. Toen als voorprogramma van Aerosmith.
Hahaha ik ging net naar het Stel je persoonlijke vraag-topic om de andere antwoorden te bekijken en toen kon ik de vraag niet vinden.
Dat alle leuke jurkjes tegenwoordig zoān vierkante hals hebben. Staat me echt niet
Chester van Linkin Park
verdomme, ik had een shirt waar ik al een jaar naar op zoek ben EINDELIJK gevonden op united wardrobe, de 23e besteld, ging vandaag kijken waar het bleef
staat er dat ik het ontvangen heb, en dat de verkoper me geblokkeerd heeft???
heb zelfs nog belachelijk veel verzendkosten betaald omdat het uit belgie moest komen, ik hoop maar dat UI snel reageert
Ik kan me zo slecht concentreren op werk de laatste tijd. Ben constant wat anders aan het doen.
Het is nu al zo warm in huis, hoe deed ik dat tijdens die hittegolf man ik vind het nu al zo benauwd binnen. Gelukkig helpt het nu nog wel om het te laten tochten.
De eeuwige bewijsdrang van mān vrienden. Ze verzinnen allemaal dingen die ze buiten de opleiding om hebben gedaan om het maar leuk over te laten komen op hun CV.
Brief van aannemersbedrijf in de brievenbus. āJa hallo we moeten even kijken naar de leidingen kunt u uw huissleutel in een brievenbus gooien 3 straten verderop.ā How abouttttt⦠no. Bel me gewoon als je in mijn huis moet kijken dan doe de deur wel voor je open, ik ga mijn sleutel niet aan een vreemde geven haha what.
Wtf??
Haha ja ik kijk er eigenlijk al nauwelijks meer van op. Ze hebben 1,5 jaar geleden ons huis verbouwd en dat ging ook op de meest debiele manier ooit en belabberde communicatie, echt een belachelijk bedrijf. (Er lag bijv een onderbroek van hun werklui in onze woonkamer tussen onze spullen toen we terugkwamen. Om nog maar te zwijgen over hoe het was opgeleverd.) Helemaal klaar mee. Ik reageer ook niet op de brief, kom maar langs als je me nodig hebt.
Like voor de herkenning. Zit om en om week op kantoor en week thuis, en thuis krijg ik echt veel te weinig voor elkaar de meeste dagen (vandaag is gelukkig wel een uitzondering).
Er zit een vrouw bij mij in de bus die echt de hele tijd spraakberichten aan het sturen is in de bus, ze was net ook aan het facetimen met iemand.
Haha wat, ik zou meteen denken dat dit oplichting is maar ik lees je tweede post erover, dus die brief komt wel echt van hun?
Hoeveel mensen zullen dat nou echt doen, wie bedenkt deze tactiek
Haha ja als ik ze niet zou kennen zou ik dat ook denken ja. Maar dit komt wel echt van hen en is volledig in lijn met de manier waarop zij werken haha dus dit is zeker echt. Echt een stelletje beunhazen. Ben bang alleen dat veel mensen in mijn complex dit wel zo doen trouwens.
Ja precies! En nu is het ook nog zo lekker weer dat ik de hele tijd even buiten ga zitten. Hopeloos echt.