Chester van Linkin Park
verdomme, ik had een shirt waar ik al een jaar naar op zoek ben EINDELIJK gevonden op united wardrobe, de 23e besteld, ging vandaag kijken waar het bleef
staat er dat ik het ontvangen heb, en dat de verkoper me geblokkeerd heeft???
heb zelfs nog belachelijk veel verzendkosten betaald omdat het uit belgie moest komen, ik hoop maar dat UI snel reageert
Ik kan me zo slecht concentreren op werk de laatste tijd. Ben constant wat anders aan het doen.
Het is nu al zo warm in huis, hoe deed ik dat tijdens die hittegolf man ik vind het nu al zo benauwd binnen. Gelukkig helpt het nu nog wel om het te laten tochten.
De eeuwige bewijsdrang van m’n vrienden. Ze verzinnen allemaal dingen die ze buiten de opleiding om hebben gedaan om het maar leuk over te laten komen op hun CV.
Brief van aannemersbedrijf in de brievenbus. ‘Ja hallo we moeten even kijken naar de leidingen kunt u uw huissleutel in een brievenbus gooien 3 straten verderop.’ How abouttttt… no. Bel me gewoon als je in mijn huis moet kijken dan doe de deur wel voor je open, ik ga mijn sleutel niet aan een vreemde geven haha what.
Wtf??
Haha ja ik kijk er eigenlijk al nauwelijks meer van op. Ze hebben 1,5 jaar geleden ons huis verbouwd en dat ging ook op de meest debiele manier ooit en belabberde communicatie, echt een belachelijk bedrijf. (Er lag bijv een onderbroek van hun werklui in onze woonkamer tussen onze spullen toen we terugkwamen. Om nog maar te zwijgen over hoe het was opgeleverd.) Helemaal klaar mee. Ik reageer ook niet op de brief, kom maar langs als je me nodig hebt.
Like voor de herkenning. Zit om en om week op kantoor en week thuis, en thuis krijg ik echt veel te weinig voor elkaar de meeste dagen (vandaag is gelukkig wel een uitzondering).
Er zit een vrouw bij mij in de bus die echt de hele tijd spraakberichten aan het sturen is in de bus, ze was net ook aan het facetimen met iemand.
Haha wat, ik zou meteen denken dat dit oplichting is maar ik lees je tweede post erover, dus die brief komt wel echt van hun?
Hoeveel mensen zullen dat nou echt doen, wie bedenkt deze tactiek
Haha ja als ik ze niet zou kennen zou ik dat ook denken ja. Maar dit komt wel echt van hen en is volledig in lijn met de manier waarop zij werken haha dus dit is zeker echt. Echt een stelletje beunhazen. Ben bang alleen dat veel mensen in mijn complex dit wel zo doen trouwens.
Ja precies! En nu is het ook nog zo lekker weer dat ik de hele tijd even buiten ga zitten. Hopeloos echt.
haha doet me denken aan toen er plots een steiger werd gebouwd voor ons huis en er drie bouwvakkers een week lang alle kozijnen stonden te schilderen. Zonder enige waarschuwing (we hadden ook geen gordijnen). En ze hadden blijkbaar een huissleutel en gebruikten onze gang voor alle verfspullen / lunch en rookplek. Oók toen ze de drie panden naast ons huis moesten schilderen. En ze spraken geen Nederlands dus we konden ook niks aan ze vragen. Was echt zooo irritant
Dat alle herbruikbare mondkapjes zo achterlijk groot zijn. Ik heb een klein hoofd, dus de stof loop door tot voorbij mijn oren waardoor ik de elastieken heel strak moet zetten en achter mijn mini-oren moet binden waardoor ze naar voren moet flappen en dat doet pijn.
Nu lijkt het net alsof ik een ieniemienie hoofd heb, maar dat valt dus eigenlijk best mee.
Mensen om me heen die in allerhande conspiracy theories beginnen te geloven. Vervolgens kan je met deze types niet discussiëren op basis van feiten want dan ben je een aanhanger of onderdeel van big pharma/deepstate. Mogelijk nog erger: mensen die zo’n debat afsluiten door te benoemen dat een alternatieve uitleg je wel ~aan het denken~ zet of dat in elke uitleg een kern van waarheid zit. Ugh, dat je iets van meerdere kanten kan benaderen betekent nog niet dat elk elke theorie even waar is?!!?!
Dat ik niet wat mondiger ben ofzo? Nouja het gaat er dus om:
collega haalde een turkse pizza voor me, bij een zaakje waar ik vaker haal en waar ik weet dat je kan zeggen geen vlees, kaas en knoflooksaus en dan is die dus vegan. Nou er stonden dus andere mensen achter de balie dus de 1e was met gehakt, want ze dachten dat ze bedoelde zonder extra vlees.
Dus ik was terug gegaan, en zei ja vegetarisch zonder kaas, knoflooksaus en vlees dus. En toen ging ik buiten wachten tot die klaar was, en toen zat er wel kaas op kwam ik daarna achter (was al weggelopen).
En omdat het zo druk was, en ik me al zo’n zeur voelde heb ik het opgegeten. Terwijl ik dus veganistisch eet en het was niet eens dat ik die kaas dus lekker vond, voelde me er alleen maar rot bij, maar ik zei er dan weer niks van?? Echt heel stom van mezelf.
Ook ben ik dus nieuw als buurtwerker dus mn collega stelt me aan iedereen voor en toen wilde iemand me een hand geven en ik voelde me te bezwaard om te zeggen dat dat niet mag dus ik heb maar een hand geschud, waarna mn collega er uiteraard wel wat van zei.
Nou echt hoor, beschamende dag dit. Tijd om mondiger te worden aangezien ik vanaf volgende week moet handhaven op mensen afstand laten houden.
En op Etsy een kindermaat kopen? Ik heb er een in een normale maat, maar ze werden ook in kindermaat aangeboden.
En als je zo’n plastic dingetje gebruikt waar je hem aam vast maakt?
Nu ben ik heel benieuwd wat er dan op die Turkse pizza zit alsie vegan is. In mijn hoofd zit er alleen vlees, knoflooksaus, sla en kaas op