haha doet me denken aan toen er plots een steiger werd gebouwd voor ons huis en er drie bouwvakkers een week lang alle kozijnen stonden te schilderen. Zonder enige waarschuwing (we hadden ook geen gordijnen). En ze hadden blijkbaar een huissleutel en gebruikten onze gang voor alle verfspullen / lunch en rookplek. Oók toen ze de drie panden naast ons huis moesten schilderen. En ze spraken geen Nederlands dus we konden ook niks aan ze vragen. Was echt zooo irritant
Dat alle herbruikbare mondkapjes zo achterlijk groot zijn. Ik heb een klein hoofd, dus de stof loop door tot voorbij mijn oren waardoor ik de elastieken heel strak moet zetten en achter mijn mini-oren moet binden waardoor ze naar voren moet flappen en dat doet pijn.
Nu lijkt het net alsof ik een ieniemienie hoofd heb, maar dat valt dus eigenlijk best mee.
Mensen om me heen die in allerhande conspiracy theories beginnen te geloven. Vervolgens kan je met deze types niet discussiëren op basis van feiten want dan ben je een aanhanger of onderdeel van big pharma/deepstate. Mogelijk nog erger: mensen die zo’n debat afsluiten door te benoemen dat een alternatieve uitleg je wel ~aan het denken~ zet of dat in elke uitleg een kern van waarheid zit. Ugh, dat je iets van meerdere kanten kan benaderen betekent nog niet dat elk elke theorie even waar is?!!?!
Dat ik niet wat mondiger ben ofzo? Nouja het gaat er dus om:
collega haalde een turkse pizza voor me, bij een zaakje waar ik vaker haal en waar ik weet dat je kan zeggen geen vlees, kaas en knoflooksaus en dan is die dus vegan. Nou er stonden dus andere mensen achter de balie dus de 1e was met gehakt, want ze dachten dat ze bedoelde zonder extra vlees.
Dus ik was terug gegaan, en zei ja vegetarisch zonder kaas, knoflooksaus en vlees dus. En toen ging ik buiten wachten tot die klaar was, en toen zat er wel kaas op kwam ik daarna achter (was al weggelopen).
En omdat het zo druk was, en ik me al zo’n zeur voelde heb ik het opgegeten. Terwijl ik dus veganistisch eet en het was niet eens dat ik die kaas dus lekker vond, voelde me er alleen maar rot bij, maar ik zei er dan weer niks van?? Echt heel stom van mezelf.
Ook ben ik dus nieuw als buurtwerker dus mn collega stelt me aan iedereen voor en toen wilde iemand me een hand geven en ik voelde me te bezwaard om te zeggen dat dat niet mag dus ik heb maar een hand geschud, waarna mn collega er uiteraard wel wat van zei.
Nou echt hoor, beschamende dag dit. Tijd om mondiger te worden aangezien ik vanaf volgende week moet handhaven op mensen afstand laten houden.
En op Etsy een kindermaat kopen? Ik heb er een in een normale maat, maar ze werden ook in kindermaat aangeboden.
En als je zo’n plastic dingetje gebruikt waar je hem aam vast maakt?
Nu ben ik heel benieuwd wat er dan op die Turkse pizza zit alsie vegan is. In mijn hoofd zit er alleen vlees, knoflooksaus, sla en kaas op
Sla tomaat komkommer en sambal :’), tis een karige bende maar ze maken die pizza dan van vers deeg en dan is 't zo lekker warm.
Is een goed idee, heb er nu alleen al 6 in huis die ik niet kan ruilen en ik vind het al stom om geld uit te geven aan iets dat ik niet wil, maar wel moet. Ik ga kijken of ik ze wat kleiner kan maken.
Dit is ook te doen met een paperclip zag ik ergens, misschien een wat snellere oplossing als je het direct nodig hebt
Die reclames voor kleine ondernemers op tv… ik vind het een goed concept maar eerst een reclame voor 1-to-1diet in Zaandam en dan voor A Lifetime of happiness achter elkaar kan ik niet aan. Lieve Pascal René, veel succes ermee.
Misschien kun je ipv spullen bestellen, een bestelling doen bij een vegan webshop?
Dat ik, nog meer dan anders, steeds dezelfde mensen op Tinder tegenkom terwijl ik ze al honderd keer naar links heb geswipet voor m’n gevoel. Ik denk een bug ofzo? Hoe ga ik nu mijn toekomstige man ontmoeten
Heb ik ook! En ik heb ook uiteindelijk wel eens iemand wel naar rechts geswipet en toen waren we helemaal geen match?
Ik zit met mijn zus te appen over de verjaardag van mijn ouders en ze zegt steeds “pap en mam” ipv “papa en mama” en ik heb echt de neiging om haar te blokkeren, vind pap en mam zó irritant en lelijk staan.
Dit heb ik ook met mijn broer. Die is ook ineens mijn ouders “pa en ma” gaan noemen een aantal jaar terug
Ik heb nog een datingapp-gerelateerde ergernis (en dan hou ik op). Bijna nooit begin ik zelf het gesprek met iemand, maar nu heb ik dat wel een keer gedaan bij een leuke jongen (gewoon ‘hey!’ en een zwaaipoppetje, nothing crazy) en nu reageert hij natuurlijk niet en voel ik me stom. Ik visualiseer/LoA me suf dat er eens een leuke vent mijn kant op komt maar dit werkt gewoon niet
Haha nee joh, dat kan toch ook echtttt niet.
Ik ken het, ga denk ik maar even stoppen met het gesprek beginnen. Meestal als ik dat doe dan reageren ze niet.
En over diezelfde mensen, ik kreeg het idee dat dat dan mensen zijn die ervoor betalen ofzo? Maar het werkt echt averechts bij mij, krijg echt een hekel aan die mensen omdat ik ze voor de zoveelste keer naar links moet swipen, echt zonde van mn tijd.
Maar hoe weten mensen anders dat je woke bent?