Er zoemt een mug door mijn kamer… Word zooo agressief van die kutbeesten. Waarom moeten die zoveel geluid maken?!
soms doe ik dit ook express en dan afwachten hoelang het goed gaat, living on the edge
Het zal je verbazen hoe je soms precies dat te horen krijgt. Ik heb een tijd gewerkt met face to face contact en daar werden we soms gehoond omdat we niet binnen een seconde dé oplossing hadden voor de klant zijn/haar probleem. Ik moest dan ook heel vaak zeggen, ik zoek het even voor u op, en dan nog werd er wel eens diep gesnoven of boos gekeken en was ik een dom wijf.
Als je het opgelost had, waren ze altijd wel heel poeslief en dankbaar en excuses voor zonet he ahah haha hahahaha.
= mijn werkgezicht.
Ik heb gister mijn spierwitte T-shirt uitgedaan voordat ik ging eten. Voelde me heel volwassen
Nouja meid het is simpeler dan je denkt: trek het kledingstuk dat niet vies mag worden uit voordat je gaat eten. Heeft bij mij ook even 31 jaar geduurd maar ja beter laat dan nooit
Ik krijg tomatensaus vlekken er vrijwel altijd gewoon uit met vanish spray! Heb standaard zo’n fles in de keuken staan, want ik vergeet dus altijd dat bij het koken ook kleine spatjes op m’n kleding komen door het roeren. Dus zit vaak al onder voordat ik uberhaupt een hap heb genomen
Ik heb ook een keer tomatensoep op een wit shirt gemorst, echt nog voordat ik begon te eten zelfs. Het ging over de rand toen ik m uit de magnetron haalde
Ging er overigens super goed uit met afwasmiddel erop in koud water laten weken
Zo herkenbaar, nu ik de hele tijd thuis zit is er ineens altijd wel iemand aan het klussen, janken, muziek luisteren of anders zijn de vogels wel teveel geluid aan het maken haha. Ik vraag me af of zo’n koptelefoon werkt of dat ik me dan ga ergeren aan dat ik mezelf hoor ademen
Nu wel probeer ik maar naar playlists zonder tekst te luisteren. En kwam er laatst achter dat het geluid van de ventilator ook een goede white noise is. Veel minder onvoorspelbaar dan iemand die ineens gaat schuren ofzo
Aan mezelf en mijn smetvrees. Boodschappen doen is nu zo een grote opgave geworden. Heb inmiddels niet volle paniek aanvallen. Maar chill is anders. Moet een volledige dag bijkomen van de paniek en stress die ik nu ervaar.
Ik voel me rot door slachthuisbeelden die ik keek en berichten mbt het klimaat die ik las, en ik wil dit gevoel weghalen door nieuwe spullen te kopen want daarvan voel ik me blij, zo hypocriet.
Hebben jullie wel eens een band/artiest gezien die nu niet meer bestaat door overlijden?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Type O Negative
The Prodigy (denk ik)
Kan. Maar ik moet van mezelf naar buiten als exposure. Ik wil niet dat mijn smetvrees angst de baas word over mij.
lol waarom heb ik dit in dit topic geplaatst
The Cranberries (Dolores) en George Michael iig
Michael Jackson!
Dangerous Tour in De Kuip (ja, ik ben oud), was idd echt een ervaring. Tevens mijn eerste concert ooit, goed begonnen
Stone Temple Pilots met Scott Weiland. Toen als voorprogramma van Aerosmith.
Hahaha ik ging net naar het Stel je persoonlijke vraag-topic om de andere antwoorden te bekijken en toen kon ik de vraag niet vinden.
Dat alle leuke jurkjes tegenwoordig zo’n vierkante hals hebben. Staat me echt niet