Waar erger je je aan #6

Mijn huid. Hooguit 1 uur in de schaduw met factor 50 en ben een en al bult. Kak.

Dat ik vanmiddag ongeveer meteen uit mn werk in de file stond en er een uur over deed om hemelsbreed misschien 4km verder te komen. Terwijl het zogenaamd ā€˜rustig’ is op de weg.

Ik heb vanochtend mn beddengoed eraf gehaald en in de wasmachine gedaan en tot nu niets meer mee gedaan. En in de afgelopen drie kwartier heb ik al vijf keer gedacht ahh ik ga lekker in bed liggen - onee moet nog opgemaakt worden.

5 likes

Ik heb precies hetzelfde. Ik ga nu maar - echt - beginnen. We got thissss

1 like

Trump, aan zijn hele zijn. Ergeren is eigenlijk te subtiel.

2 likes

Ohh fuck ik moet m’n bed ook nog opmaken:(

1 like

Ik lig nu in een half opgemaakt bed :slight_smile:

Website: Vinyl 17,99 euro verzendkosten 4,99
Ik: :smiling_face_with_three_hearts:
Paypal: Totaalbedrag 35,99 :upside_down_face:

Laat dan maar zitten

1 like

Huh hoe komt hij aan dat totaalbedrag?

Haha zo herkenbaar. Nog gezelliger voor de kat ook

Dat ik via een actie een hellofresh box had besteld om te proberen, direct stopgezet en nu duizend keer per dag door ze wordt gebeld.

Je had het kunnen verwachten :stuck_out_tongue:
6 likes

Dit is vanaf nu m’n leven en zoals het eruit ziet dus ook mijn dood :tired_face:.

4 likes

Ik kreeg eerst een geschat bedrag qua verzendkosten te zien naar Nederland toen hij mijn gegevens van Paypal overnam kwam daar opeens nog veel meer bij. :money_mouth_face:

Ik erger me nog steeds dat er gister geen grote friet wat we besteld hadden in de MC Donalds zak zat. Voortaan ga ik direct in de auto controleren of alles erin zit wat we hebben besteld. Is ook niet de eerste keer dat het gebeurd.

3 likes

Ik haat het geluid van spelende kinderen echt intens. Waarom moeten ze zo schreeuwen met hun piepstemmetjes. Het galmt hier ook alle kanten op, echt verschrikkelijk.

(en ik ben geen kinderhater, maar wel spelende en gillende kinderen)

21 likes

Ik zag van de week een insta story met die stay home sticker, maar ze waren ondertussen met 6 vrienden aan het bbqen en zaten echt op 10 cm afstand haha, toen gaf ik mezelf ook een facepalm

6 likes

mensen die nu allemaal IG stories of Facebook posts delen over racisme in de VS maar afgelopen najaar nog pro-zwarte piet dingen hebben geplaatst
(of andere dingen waar duidelijk uit blijkt dat ze racisme in eigen land helemaal geen probleem vinden)

9 likes

Pffft je zou van lange wandelingen toch slankere benen moeten krijgen? Ik loop gemiddeld 14.000 stappen per dag, maar volgens mij worden ze alleen maar breder. Krijg je beenspieren van wandelen? Echt irritant, pas bijna m’n broeken niet meer :frowning:

1 like

Grr dat is zo vaak! En ook nooit andersom, dat je een grote friet hebt terwijl je oor een kleine hebt betaald :mad:

3 likes