Waar erger je je aan #6

Vraag me echt af waarom ze zo moeilijk doen als het blijkbaar ook heel makkelijk kan. Sowieso alle gegevens die ik moest invullen bij de inschrijving hadden ze net zo goed direct kunnen opvragen bij mijn vorige uni. Dan heb je ook geen gezeik dat het niet goed is. Ik hoop dat de RU straks nog een beetje behulpzaam is als ik het via een andere weg probeer en dan hoop ik dat ze gewoon zeggen ‘jo wij printen het wel uit, naar welk adres moet het in A’dam? Dan versturen we het gelijk voor je joejoe.’ I know, ijdele hoop, maar a girl can dream toch

Wel fijn dat het bij jou uiteindelijk zo kon!

Ja ik snap wat je bedoelt. Ik lijk hierdoor meteen een baby. Dit heb ik ook met jumpsuits met korte pijpen, dan lijkt het gewoon alsof ik een rompertje heb en een dikke strontluier aan

3 likes

ka je je cijferlijst niet laten opsturen? ik wilde dit een paar weken terug nog aanvragen bij de UvA, maar het was toch niet nodig

Edit: oh wacht excuus, ik lees niet goed, andere uni!

1 like

Dit. Denk je dat die het leest of zo

17 likes

En alsof Rutte de besluiten op persoonlijke titel maakt.

16 likes

en als ze niet open mochten was het vast ook alleen zijn schuld

8 likes

Ik heb nog een pareltje

Nee prima joh ik stuur t ff door

3 likes

En er hebben duiven ruzie in de tuin en ik heb de deur open en schrik me de hele tijd de TYFUS van hun gefladder en geluiden

Ja ik heb een lastige dag vandaag

2 likes

Hierop aansluitend: mensen die eens als is schrijven.

33 likes

Hierop aansluitend; dat constante gejenk van Arie boomstam (autocorrect, but very pleased with the result) op instragram over de sportscholen die open moesten. Ook al die comments erbij van mensen die dan roepen dat de politiek niet inziet hoe super essentieel sporten in sportscholen is voor de algemene gezondheid.

24 likes

Die gore, smerige, ranzige STINKDUIVEN die mijn balkon onderkakken en mijn planten doodmaken. Die schijt is ook echt te ranzig om schoon te maken gewoon bah bah ga weg vuileriken.

4 likes

dit schijnt soms te helpen:
https://www.blokker.nl/p/duivenverschrikker-kraai-13x11x38-220gr/1751475?gclid=Cj0KCQjwwr32BRD4ARIsAAJNf_1_MNwgme4OfmAzvHL6kvfNloU2YTGzi5QDKZtY321G9gZW-n6W-Z8aAgWxEALw_wcB

Ik ben heel onoplettend en ik word soms gek van mezelf. Daardoor vergeet ik heel veel, laat ik vaak dingen liggen, struikel ik vaak, laat ik dingen vallen en vandaag was ik zelfs mijn autosleutel kwijt en die had ik in het contact laten zitten. Ik probeer er echt beter op te letten en zorgvuldiger te zijn maar toch loop ik altijd nog met mijn hoofd in de wolken waardoor ik echt domme dingen doe of me domme dingen overkomen. Soms haat ik mezelf zo daarom.

Sowieso deze hele strekking.
Ik heb een schijthekel aan sporten en dat vonden mensen altijd al raar, maar in deze tijd lijkt het wel alsof iedereen wil sporten en ik zit hier maar van yeah nothing has changed.

3 likes

Daar hebben we er meerdere van maar ze zijn er niet erg van onder de indruk :weary:

Ik ren nu maar gewoon een paar keer dag kraaiend het balkon op om ze weg te jagen. De buren zullen wel denken dat we zijn doorgedraaid hier.

2 likes

Ik moet eigenlijk echt naar bed, want moe, en morgen best een drukke dag.
Maar kan het gewoon niet op brengen helemaal van de bank af te komen.
Pff. Dan nog make-up afhalen, tanden poetsen, plassen. Alle lichten uitdoen.
Pfff.

Zwaar leven dit.

15 likes

Dat heb ik echt elke avond, terwijl ik dan eigenlijk alleen nog mijn tanden hoef te poetsen en lampen uit moet doen. Denk ook zeker 5/7 avonden “ik slaap wel gewoon op de bank”

9 likes

Dat mijn internet steeds weg valt. Ze kunnen ook geen monteur sturen ivm Corona en ze hebben ook geen coulance richting de klant. Dus mag lekker de volle prijs betalen voor halve dagen internet.

Mezelf.:face_vomiting:

@boemboem :kissing_heart:

Ik erger me aan mensen zonder baan die nog bij hun ouders wonen mij gaan vertellen hoe je het best kun plannen
En dan dingen plannen als wandelen met cato, cake bakken voor mama, studeren en afspreken met hun vriend.
Ja gurl tering fijn voor je als ik tijd had kon ik ook wel :star:Wandelen​:star:
Als je elke week 60 uur kwijt bent aan reizen werken en voorzien in je levensonderhoud valt er ineens niet zo veel meer te plannen. Zo ergerlijk. Die uitgeruste blik en voorbereid zijn op alles echt :nauseated_face:

11 likes