Waar erger je je aan #6

Ach schat is al gedaan!! Nieuwe is onderweg en kortingscode om het goed te maken ook

8 likes

Ik doe nooit klachten indienen, maar geĆÆnspireerd door jou heb ik vanmiddag een klacht ingediend bij Bo.oki.ng. com die niet goed aan een accommodatie had doorgegeven dat we mĆ©t ontbijt hadden geboekt.
En nu wacht ik op refund. Ondertussen heb ik uiteraard het oude bedrag gedeclareerd op werk :moneybag::tipping_hand_woman:t2:

6 likes

Mijn bovenburen die denken dat het okee is in het weekend om half 9 te gaan verbouwen in de kamer boven mij what the hell

ik ken die, inhoud is hetzelfde maar die lijm werkt voor geen meter

De was die altijd maar meer wordt, haat aan wassen en dan weer ophangen en afhalen :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Door jou wil ik een lashlift haha

1 like

Ja daar was ik dus al bang voor. Krijg vandaag wel de juiste binnen als het goed isā€¦

omg nieuwe forumtrend??!!

1 like

De persoon voor mij in de trein die het presteert om in de 5 minuten dat we hier zitten haar neus hard op te halen, haar nagels met geluid schoon te maken en in haar neus te peuteren :face_vomiting:.

OH en. Iemand flost nu haar tanden MET EEN BOTERHAMZAKJE.
Ik weet alweer waarom ik eigenlijk nooit met de trein ga, ben echt hypersensitief voor dit soort geluiden.

4 likes

Herkenbaar trouwens!

8 likes

Ben te bang voor een ongelijke ā€˜uitgroeiā€™ :sob:

Mijn telefoon had weer niet genoeg geheugen ofzo dus Whatsapp zat weer te zeiken vanmorgen toen ik het internet aandeed dat er iets aan de hand was. Maar ik kon wel een vorige versie van berichten terugzetten. Nu ben ik dagen aan berichten kwijt en heb geen idee of bepaalde mensen nog iets hebben gestuurd gisteravond/vannacht/vanmorgen. Zo irritant

Waarom zegt iedereen overal ā€œAls ā€¦ zijndeā€?!
Echt so annoying . Het is of het Ć©Ć©n of het ander, maar niet ā€œals ā€¦ zijndeā€. Aaaah :face_with_symbols_over_mouth::triumph:

18 likes

Ik ben zoā€™n opgefokt persoon soms. Echt irriteer me er zelf aan. Maar op mijn werk heb ik dat dan helemaal niet? Je kunt op de grond poepen en ik zeg nog ochh is toch niet erg schat!!!1

15 likes

Ik ben ff in mā€™n oudersā€™ huis omdat die op vakantie zijn, hebben ze de krant stopgezet :tired_face: had zoā€™n zin in de zaterdagkrant

Ik heb een nieuwe buurman en hij drumt.
:upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face:
Ik mis mā€™n oude buurman nu al.

18 likes

Met mā€™n verwarming aan is het te warm op mā€™n zolderkamer, met verwarming uit is het te koud. Kan geen middenweg vinden. :pensive:

Sterkte!

1 like

Ik ga vanavond uit eten met vriendinnen en eentje appt sinds twee dagen opeens hele lappen tekst, waarvan ik denk jezus wacht gewoon tot je ons ziet. Dus ik lees het niet.

1 like

Ik ga met een vriendin eten, ik zou boodschappen doen.

Ik: waar heb je zin in?
Zij: maakt me niet uit
Ik: soep?
Zij: nee

:rage:

30 likes