Ik doe nooit klachten indienen, maar geïnspireerd door jou heb ik vanmiddag een klacht ingediend bij Bo.oki.ng. com die niet goed aan een accommodatie had doorgegeven dat we mét ontbijt hadden geboekt.
En nu wacht ik op refund. Ondertussen heb ik uiteraard het oude bedrag gedeclareerd op werk
Mijn bovenburen die denken dat het okee is in het weekend om half 9 te gaan verbouwen in de kamer boven mij what the hell
ik ken die, inhoud is hetzelfde maar die lijm werkt voor geen meter
De was die altijd maar meer wordt, haat aan wassen en dan weer ophangen en afhalen
Ja daar was ik dus al bang voor. Krijg vandaag wel de juiste binnen als het goed is…
omg nieuwe forumtrend??!!
De persoon voor mij in de trein die het presteert om in de 5 minuten dat we hier zitten haar neus hard op te halen, haar nagels met geluid schoon te maken en in haar neus te peuteren .
OH en. Iemand flost nu haar tanden MET EEN BOTERHAMZAKJE.
Ik weet alweer waarom ik eigenlijk nooit met de trein ga, ben echt hypersensitief voor dit soort geluiden.
Mijn telefoon had weer niet genoeg geheugen ofzo dus Whatsapp zat weer te zeiken vanmorgen toen ik het internet aandeed dat er iets aan de hand was. Maar ik kon wel een vorige versie van berichten terugzetten. Nu ben ik dagen aan berichten kwijt en heb geen idee of bepaalde mensen nog iets hebben gestuurd gisteravond/vannacht/vanmorgen. Zo irritant
Waarom zegt iedereen overal “Als … zijnde”?!
Echt so annoying . Het is of het één of het ander, maar niet “als … zijnde”. Aaaah
Ik ben zo’n opgefokt persoon soms. Echt irriteer me er zelf aan. Maar op mijn werk heb ik dat dan helemaal niet? Je kunt op de grond poepen en ik zeg nog ochh is toch niet erg schat!!!1
Ik ben ff in m’n ouders’ huis omdat die op vakantie zijn, hebben ze de krant stopgezet had zo’n zin in de zaterdagkrant
Ik heb een nieuwe buurman en hij drumt.
Ik mis m’n oude buurman nu al.
Met m’n verwarming aan is het te warm op m’n zolderkamer, met verwarming uit is het te koud. Kan geen middenweg vinden.
Sterkte!
Ik ga vanavond uit eten met vriendinnen en eentje appt sinds twee dagen opeens hele lappen tekst, waarvan ik denk jezus wacht gewoon tot je ons ziet. Dus ik lees het niet.
Ik ga met een vriendin eten, ik zou boodschappen doen.
Ik: waar heb je zin in?
Zij: maakt me niet uit
Ik: soep?
Zij: nee
God ik word niet goed van mn kutburen. Geen idee wat daar de fucking situatie is maar er lopen de hele godganse dag mensen in en uit en ik hoor steeds de bel van de deur en van de hun voordeur, dan weer dat groeten en de slaat de deur weer dicht. En als mensen weggaan gooien ze ook met de deur. Fuck off echt. Ik heb een beetje omgekeerd ritme deze dagen en ben al zo vaak wakker geworden van hun.
Ah wat shit zeg! Dit is voor mij best herkenbaar. Weet je familie wel echt dat je het zo vervelend vind dat ze niet zijn komen kijken naar je huisje?
Soortgelijke situatie, misschien heb je er iets aan.
Toen ik in een soortgelijke situatie zat, dacht ik namelijk van wel - maar hadden ze echt niet door dat ik daar blijkbaar zoveel waarde aan hechte. En juist doordat ik toen ook de reactie had van “zoek het maar uit dan, dan kom ik ook niet meer” dachten ze helemaal dat zulk soort bezoekjes en überhaupt de familie mij vrij weinig konden schelen. En mijn ergernis werd met de week erger. Terwijl mijn zus zelf er niet eens ook perse echt iets aan doen kon, vond ik haar al helemaal elke week vervelender worden.
Uiteindelijk heb ik me er kwetsbaar (voelde heel zeikerig) over opgesteld en de familie laten weten dat ik het heel jammer vond en niet goed begreep waarom ze niet langs waren geweest. Daar schrokken ze van want ze dachten dat ik het zelf niet wilde… ze zijn toen alsnog geweest en het contact is veel leuker dan hiervoor doordat ik het zo geuit had! En mijn ergernis is weg, scheelt veel energie en haat hehe.
Ik wil eten halen voor mijn werk vanavond… trek ik aan de deur van de toko zijn ze nog gesloten. Dus nu moet ik 10 minuten wachten en kom ik eigenlijk een beetje laat voor mijn werk