Ik snap je wel maar het enige wat je kunt doen is idd een gesprek aangaan, zou hierbij ook aangeven dat je wel weet dat het aan jouzelf ligt maar dat het je zou helpen als je weet wanneer hij er is. Kan me niet voorstellen dat ze dat erg zou vinden.
Die genderhokjes in Wil dâr instaposts. Dat ze niet kan wachten tot haar jongens op de achterbank over sport en games zullen praten. (En ik zie niemand reageren met hallo genderhokjes, maar voel me er ook niet toe geroepen zo met al die volgers)
Daarop aansluitend; als mensen een jongensbaby krijgen dat er dan wordt gezegd âaah leuk kan hij lekker gaan flirten met insert kindje dat geboren is met het vrouwelijk geslachtâ.
Als mensen helemaal benieuwd zijn wat iemand krijgt: een jongen of een meisje. Het kan me werkelijk waar niks boeien, want het zegt niks. Ja je weet dat het geboren wordt met een piemel of een vagijn, nou hiep hoi. Toekomst kun je nu niet in gaan vullen hoor.
Ik erger me hier ook echt aan bij mân neefje. Is volgens rest van de familie zoân lekker âventjeâ met zân autootjes en dinoâs. Hij is dan wel wat âmeisjesachtigâ in zân huilgedrag (want huilt snel). Jezus laat dat kind, hij is 2
Misschien helpt een doek over de kooi?
De vogels werden bij mij wel stiller of deden wat zachter.
Dat heb ik al geprobeerd maar dat boeit hem niks. Dan gaat ie alsnog krijsen. Hij doet sowieso alles tegenovergesteld van wat âhoortâ voor zijn ras/vogels in het algemeen. Volgens mij heeft ie niet echt door dat hij een vogel is ofzo haha
Mijn moeder appte net dat ze trots op me is dat mijn huis altijd zo opgeruimd en gezellig is.
Die is nieuw Mn moeder is echt te snel trots. Maar misschien ben ik wel altijd een teleurstellende dochter geweest
Haha heb je de Monica box
wauw
De croky bolognese chips was uitverkocht bij de supermarkt? Vraag je je toch af hoe zoiets kan gebeuren
Ja inderdaad! Croky
Heeft ze een boekje gelezen over ouderschap ofzo? Of is ze aan het oefenen met complimenten geven?
Aanbevolen portie groottes die niet kloppen. âeen portie is 200 gram en in deze verpakking zitten 2,25 porties!â in een pot kwark. Ja hallo 0.25 portie dan weet je toch wel dat er iets fout zit
Ik ben het hele weekend ziek geweest. Nu heb ik echt het gevoel alsof ik geen weekend gehad heb, heb helemaal niets kunnen doen wat ik nog moest doen.
Mijn vriend is dol op deze. Ik vind bolognese echt niet te hachelen. Maar ze verkochten nu ineens ook Croky bij de Lidl???
Collages die schijt hebben aan deadlines.
wil ik een item van een tientje bestellen op de site van de Blokker, mag dat pas vanaf 15 euro. hier, koop anders wat troep erbij die je niet wou, is de suggestie.
Dat de gemeente me op 22 januari een aanslag stuurt voor 2019, en op 10 februari voor 2020
Ja gvd dit had ik ook
Die kut hoeren wind die zorgt dat ik bijna van mân fiets flikker en de brug niet meer overkwam.
Maar we weten niet waarom we failliet gaan