Altijd lekker makkelijk, iets of iemand anders de schuld geven.
OkƩ misschien helpt het ontbreken van die conditie ook niet
hahahahaha
Stickers op whatsapp in groepsapps.
Het zijn, in mijn omgeving dan, vaak de mensen die in het echt niet grappig zijn en dan van die āgrappigeā kut stickers gaan sturen. En als ƩƩn iemand zoān ding verstuurt, lijkt het wel alsof iedereen óók een sticker wil sturen wat resulteert in 1019972 onzinnige ongelezen berichten.
De enige persoon die mij stickers mag sturen, is @FredPaillet. Je weet, lolz zijn gegarandeerd. Maar over het algemeen net zo niet grappig als de meeste memes.
hahaha
Ik had dit vrijdag bij C&A. Ik wou een handtas bestellen en het was 14,45 ofzo, met bestelkosten bij kwam het over de 15 euro. Toen ik wou afrekenen stond er dat dat niet ging omdat ik geen 15 euro had⦠Heb mij dan maar de goedkoopste kousen uitgezocht en bijbesteldā¦
Ik kan gewoon aan de wc ruiken dat een roker hiervoor op de wc heeft gezeten. Bah
Vet irritant, ga maar een betalingsregeling aanvragen, geen zin om in 1 keer 550 te lappen
Ik probeer een weekend weg te organiseren op mijn bijbaan en heb de datum en prijs alllang gecommuniceerd. Nu zegt de helft ineens af (ik kan dan toch niet, toch te duur) en de andere helft zegt ja als we maar met zes gaan ga ik ook niet.
Coolcoolcool rustig blijven
Dat de Zaanse huisjes koekjes van de AH verleden tijd zijn. Klote AH, ik ben booooooos en verdrietig
Ik heb één sok aan die de hele tijd afzakt. Dit maakt me zo chagrijnig hè.
Dat het dakkapel vandaag niet geplaatst wordt (wat logisch is). Maar nu zit ik weer een paar dagen langer opgescheept met een zenuwachtige sacherijn.
WAT??
Nieeeeeettttt
Ik heb het nagevraagd. Je kunt ze ook niet online bestellen en in de winkel kon de jongen ook niks vinden toen hij op dat handheld ding zocht naar Zaanse Huisjes. Ze liggen hier ook echt al 2/3 maanden niet meer in het schap en de kaartjes ābinnenkort ben ik er weerā en productkaartjes zijn verwijderd
Maar zijn die niet hetzelfde als de LU Scholiertjes?
HE? Nee dat ligt absoluut niet aan jou. Dit is pesterig, discriminerend en racistisch. Snap het als je vriend geen zin heeft om er wat mee te doen maar hij zou iig zeker in zijn recht staan.
Nope, ik snap de vergelijking. Maar is echt heel anders XD. Ander koekje, dunnere chocola. Thereās no alternative
Bij de Lidl hebben ze koekjes die erop lijken, bijna dezelfde verpakking ook. Maar wel echt shit ja van de zaanse huisjes, waren ook altijd zo lekker goedkoop.