Waar erger je je aan #6

Mezelf.:face_vomiting:

De twee Jeroenen die tegenover me wonen en thuiswerken en elke middag samen hun bammetje staand op het balkon eten terwijl ze uitgebreid bij mij naar binnen staan te loeren. Creepy Bert en Ernie.

18 likes

@boemboem :kissing_heart:

Ik erger me aan mensen zonder baan die nog bij hun ouders wonen mij gaan vertellen hoe je het best kun plannen
En dan dingen plannen als wandelen met cato, cake bakken voor mama, studeren en afspreken met hun vriend.
Ja gurl tering fijn voor je als ik tijd had kon ik ook wel :star:Wandelenā€‹:star:
Als je elke week 60 uur kwijt bent aan reizen werken en voorzien in je levensonderhoud valt er ineens niet zo veel meer te plannen. Zo ergerlijk. Die uitgeruste blik en voorbereid zijn op alles echt :nauseated_face:

11 likes

Wij krijgen al 3 weken geen contact met onze hulp (helpling), terwijl ze onze sleutel heeft. Ze heeft gereageerd vorige week dat ze ziek was. Dat is ze niet want op fb hebben we gevonden dat ze nog mensen hun haren doet (extensions), ook in die week. Daarna heeft ze niets meer laten weten. Nu hebben we haar adres gekregen van helpling. Ik wil gewoon onze sleutel terug :weary:

Mijn huid. Hooguit 1 uur in de schaduw met factor 50 en ben een en al bult. Kak.

Dat ik vanmiddag ongeveer meteen uit mn werk in de file stond en er een uur over deed om hemelsbreed misschien 4km verder te komen. Terwijl het zogenaamd ā€˜rustigā€™ is op de weg.

Ik heb vanochtend mn beddengoed eraf gehaald en in de wasmachine gedaan en tot nu niets meer mee gedaan. En in de afgelopen drie kwartier heb ik al vijf keer gedacht ahh ik ga lekker in bed liggen - onee moet nog opgemaakt worden.

5 likes

Ik heb precies hetzelfde. Ik ga nu maar - echt - beginnen. We got thissss

1 like

Trump, aan zijn hele zijn. Ergeren is eigenlijk te subtiel.

2 likes

Ohh fuck ik moet mā€™n bed ook nog opmaken:(

1 like

Ik lig nu in een half opgemaakt bed :slight_smile:

Website: Vinyl 17,99 euro verzendkosten 4,99
Ik: :smiling_face_with_three_hearts:
Paypal: Totaalbedrag 35,99 :upside_down_face:

Laat dan maar zitten

1 like

Huh hoe komt hij aan dat totaalbedrag?

Haha zo herkenbaar. Nog gezelliger voor de kat ook

Dat ik via een actie een hellofresh box had besteld om te proberen, direct stopgezet en nu duizend keer per dag door ze wordt gebeld.


Je had het kunnen verwachten :stuck_out_tongue:
6 likes

Dit is vanaf nu mā€™n leven en zoals het eruit ziet dus ook mijn dood :tired_face:.

4 likes

Ik kreeg eerst een geschat bedrag qua verzendkosten te zien naar Nederland toen hij mijn gegevens van Paypal overnam kwam daar opeens nog veel meer bij. :money_mouth_face:

Ik erger me nog steeds dat er gister geen grote friet wat we besteld hadden in de MC Donalds zak zat. Voortaan ga ik direct in de auto controleren of alles erin zit wat we hebben besteld. Is ook niet de eerste keer dat het gebeurd.

3 likes

Ik haat het geluid van spelende kinderen echt intens. Waarom moeten ze zo schreeuwen met hun piepstemmetjes. Het galmt hier ook alle kanten op, echt verschrikkelijk.

(en ik ben geen kinderhater, maar wel spelende en gillende kinderen)

21 likes