Waar erger je je aan #6

Ik zag van de week een insta story met die stay home sticker, maar ze waren ondertussen met 6 vrienden aan het bbqen en zaten echt op 10 cm afstand haha, toen gaf ik mezelf ook een facepalm

6 likes

mensen die nu allemaal IG stories of Facebook posts delen over racisme in de VS maar afgelopen najaar nog pro-zwarte piet dingen hebben geplaatst
(of andere dingen waar duidelijk uit blijkt dat ze racisme in eigen land helemaal geen probleem vinden)

9 likes

Pffft je zou van lange wandelingen toch slankere benen moeten krijgen? Ik loop gemiddeld 14.000 stappen per dag, maar volgens mij worden ze alleen maar breder. Krijg je beenspieren van wandelen? Echt irritant, pas bijna m’n broeken niet meer :frowning:

1 like

Grr dat is zo vaak! En ook nooit andersom, dat je een grote friet hebt terwijl je oor een kleine hebt betaald :mad:

3 likes

Ik maak altijd vlekken in m’n kleding :rage: Nu heb ik een lichte broek aan en ineens zie ik weer een ongedefinieerde vlek erin zitten

1 like

Dat ze in winkels vaak het prijskaartje (met dat plastic dingetje) door het kledingstuk zelf schieten.En niet door het merk/maat-label :sob:
Nu heb ik een mooi vintage zijden topje MET een gaatje erin.Wel aan de achterkant maar toch.WAAROM MOET DAT ZO.

4 likes

Omdat dieven anders het label er uit knippen en de kleding mee naar huis nemen. Echt zonde dat dat zo moet.

Nouja daarom hoor je het dus door een naad te doen zodat het geen gaatje achterlaat

Kut hooikoorts. Mijn neus en ogen jeuken zo erg en ik maak het alleen maar erger door te wrijven maar arghh. 's avonds wordt het altijd erger

4 likes

Dat de McDonalds altijd een frietsaus te weinig doet. Ik betaal hier gewoon voor ja​:rage::rage:

Ik eet best veel kinder chocolade (kinder maxi of kinder bueno’s of die eieren) en mijn kat tript helemaal door die chocolade. Hij slaat het zo uit mn hand

6 likes

Mijn achterburen die al een uur lang non stop vuurwerk aan het afsteken zijn, ik was net eindelijk bijna in slaap gevallen en toen begonnen ze dus met die herrie :expressionless:

Er wordt hier ergens in de omgeving een feestje gehouden en iemand loopt heel de tijd door een microfoon te blèren. Rot op.

Oh diegene is schijnbaar aan het optreden wtf.

2 likes

Je ging bellen toch? Lekker oordopjes in doen en dan kun je vast scheten ondertussen laten. @Otzi heb jij dit al geprobeerd?

1 like

Klacht indienen via de website! Misschien krijg je dan een waardebon voor een gratis menu! (Heb ik ooit gehad toen de frietjes niet waren meegeleverd)

1 like

Je bedoelt het alarm denk ik maar @macaron bedoelt het prijskaartje toch?

Twee kinderboeken besteld via Bol, in de een zit een dikke kras in de kaft en uit de ander komt geen geluid (zitten knopjes en batterijen in). Zucht.

Ik krijg telkens op Youtube een reclame van een of andere coach Boyd Hoek. Zo irritant :unamused: Wie is die man ook überhaupt?

1 like

Ik word sowieso gek van al die Instagramcoaches de laatste tijd.

3 likes

Ik kreeg vandaag ook een reclame van me boy. Jia Ruan is wat minder actief kennelijk, want die kwam vorig jaar elke 5 minuten tevoorschijn