Waar erger je je aan #6

hahaha <3

1 like

Mijn moeder die gewoon niet uitkijkt en midden op de weg stopt. Helemaal niet kijken of er mensen achter haar lopen ofzo. “Jaa ik moet even iets kijken”. Je kan ook even naar de zijkant lopen en daar even kijken mam

Net ook in de supermarkt rijd er iemand op een scootmobiel achter haar en zij zet zo een stap naar achter. Die gene moet uitwijken iedereen schrikt en ik zo mam kijk uit!! " Jaa wacht ff even kijken wat dit is
"

2 likes

Waarom kom jij alleen maar om de hoek kijken bij dit soort discussies? Valt me echt op en ik ben het helemaal met @ezw eens, zeer vermoeiend dit soort discussies

16 likes

oh jammer!! kijk even op asos, die hebben ook veel van monki!
ik wil ook graag een pak, die van monki zijn echt leuk he

2 likes

Nee, nog niet! Krijg soms echt keuzestress van alle plekken die ik nog ‘moet’ proberen maar het staat op het lijstje.

1 like

Oh ja! Was vergeten dat dat ook daar verkocht werd!

1 like

Ik wou je lijstje nog wat groter maken. Met een soort griekse baklava met pudding erin. Maar het is schijnbaar een lokaal iets van het eiland waar ik vandaan kom. Ik weet dat ik het voor de grap altijd gelakte boerenkool noemde omdat hrt zo klonk maar weet de echte naam niet meer :sob:

2 likes

@anon46421473 @Eddie

Eh mijn post ging niet over de ergernis dat ik een bepaald kledingstuk niet pas.

Frappant dat het in jullie ogen niet echt door de beugel lijkt te kunnen om nog wat meer over je oorspronkelijke post uit te wijden als iemand zich aansluit bij je mening uit je oorspronkelijke post. (ik erger me aan mezelf en ik vind het verwend > Penny lane vindt dat ook > hé ik voelde me vrij om wat meer uit te wijden over dat gevoel)
Dat zou dan ineens te doen zijn om “sympathie te kweken of misplaatste excuses te maken“. Waarom zou ik een excuses willen maken? Ik haal niemand door het slijk - behalve mezelf. Waarom zou ik sympathie willen kweken? Dan had ik die ergernis wel niet gepost.

Ik ben gewoon van inzicht veranderd door mijn ergernis. En daar mag zeker op gereageerd worden. En ik mag weer daarop reageren of aanvullend reageren op mijn daaraan voorafgaande post. Bij jullie is het glas zeker altijd halfleeg.

Verder met @anon63310820 eens.

13 likes

Ik kan me echt onredelijk sterk ergeren aan mensen die uitgebreid fluiten. Vooral als ze meefluiten met muziek die aan staat :rage:

19 likes

Ik had geen zin om te koken en was helemaal trots op mezelf dat ik gezonde vegan lasagne had afgehaald. Blijkt het niet meer te zijn dan een paar dikke plakken aubergine met een schijfje zoete aardappel en een lepel tomatensaus aarghhhhh.

1 like

ik wilde hier nog op terugkomen want ik heb last van hetzelfde euvel, net nog appte de vriend van mijn huisgenote of ik de deur voor hem wil opendoen want hij wil een verassing voor haar voorbereiden (voor de zoveelste keer deze maand) en ik heb gevraagd om het bij hem thuis te organiseren, nog geen antwoord terug helaas.

1 like

@Bunnyslippers IK WEET HET WEER!! Het heet galaktoboureko. Yumyum

3 likes

Oh irritant ook zeg. Wel fijn op zich dat ie vraagt of je open doet, mijn extra huisgenoot komt lekker wanneer hij wil met de sleutel binnen die hij blijkbaar gekregen heeft. Heel prettig allemaal.

Ik wil echt spontaan naar Griekenland voor dit. Sowieso dat ik dan om ‘gehakte boerenkool’ ga vragen.

2 likes

Daar kan je volgend mij niet zo heel veel aan doen, volgens mij is dat echt net pas aangekondigd ook. Maar snap dat je baalt!!

1 like

Aahhh shit daar had ik ook heel graag heen gewild :sob::weary:

Dat mijn vriend dingen opmaakt en vervolgens niet zegt dat ze op zijn. Dan heb ik boodschappen gedaan en is hij verbaasd dat ik iets niet gekocht heb. Of wil ik het gebruiken en dan is het op

16 likes

Haha heeeeeel herkenbaar!

1 like

Net als hondjes die plasjes doen zodat hun geur kenbaar blijft :rofl:

1 like

Zo herkenbaar en irritant ja! Dan ben ik net geweest en als ik m’n jas uitdoe zegt ie oja de melk is op. Dan denk ik ja kut voor je want ik ga niet nog een keer.

1 like