Ik wil echt spontaan naar Griekenland voor dit. Sowieso dat ik dan om ‘gehakte boerenkool’ ga vragen.
Daar kan je volgend mij niet zo heel veel aan doen, volgens mij is dat echt net pas aangekondigd ook. Maar snap dat je baalt!!
Aahhh shit daar had ik ook heel graag heen gewild
Dat mijn vriend dingen opmaakt en vervolgens niet zegt dat ze op zijn. Dan heb ik boodschappen gedaan en is hij verbaasd dat ik iets niet gekocht heb. Of wil ik het gebruiken en dan is het op
Haha heeeeeel herkenbaar!
Net als hondjes die plasjes doen zodat hun geur kenbaar blijft
Zo herkenbaar en irritant ja! Dan ben ik net geweest en als ik m’n jas uitdoe zegt ie oja de melk is op. Dan denk ik ja kut voor je want ik ga niet nog een keer.
Daarom hebben wij beide een boodschappen app om een lijstje te maken. En dan moet mijn vriend het erop zetten als het op is.
Dat zou mijn vriend ook vergeten
Haha dat lijkt me al helemaal irritant! Als hij er pas mee komt als jij net thuiskomt. Hier is het meestal als hij iets gaat pakken: huh heb je geen nieuwe insert random iets gekocht?? En dat ik dan niet eens wist dat het op was.
@Nox klinkt handig!
We zijn dus onderweg naar polen en mijn moeder rijdt nu, maar ik erger me aan dat ze niet snel genoeg doorschakelt, want dan verbruikt de auto meer.
Vet lullig, want je hoort hier de motor niet goed en ze is niet gewend aan een 6e versnelling en daarnaast is het mijn bedrijfsauto, dus ik heb hem net voor de grens nog over volgegooid op kosten van de zaak
Moeder ergernis deel 4282717
“Wat is een espresso machiato?”
Oh espresso met een beetje melk en een toefje schuim.
“Ohja dje wil ik wel”
Komt de espresso machiato.
"Huh deze is heel klein… "
En dan vervolgens keihard in dat kopje roeren…
Mijn koffie hart huilt.
En wie wordt er weer ziek op de eerste dag van haar voorjaarsvakantie…? Precies mezelf ook extra op werk ingepland omdat ik nu dus een weekje geen school heb. Bah. Voelde het gisteren al aankomen, m’n keel is echt schuurpapier.
Vandaag had ik een hele nare discussie met m’n moeder over het liedje Hanky Panky Shanghai, we kregen er bijna ruzie door. Met dit soort onderwerpen zit ik zo niet op één lijn met de rest van mijn familie. Vind dat echt heel jammer.
Ik voelde me de hele week al een beetje eenzaam en keek erg uit naar de afspraak met een vriendin vanavond maar nu zegt ze net af Dat is natuurlijk haar goed recht maar voel me wel een beetje verdrietig nu meh
Oh vreselijk.
Maar on a serious note: er zijn zoveel plekken in Nederland waar je gratis condooms kan ophalen of 10 voor een euro. Maar dat vindt Jacky vast niet fijn.
Zalando: Deze broek valt klein uit bestel een maatje groter dan je normale maat!!!
Vele recensies op Zalando: “Ik heb gewoon mijn eigen maat genomen en de broek zit als gegoten.”
bestelt de broek in haar normale maat
Broek: “HAHAHAHAHAHAHA en jij denkt dat je normale maat de juiste maat is. Neem nog minstens een maatje kleiner.”
Aan een raar trekje dat ik de laatste tijd heb: veel te lang door lachen na een grappige situatie. Heel vaak in college maakt een studiegenoot of prof een grappige opmerking en het is normaal dat je dan even lacht. Maar om de een of andere reden blijf ik de opmerking dan opnieuw afspelen in m’n hoofd en begin ik 5 minuten later als een of andere maniac random weer te lachen. Zie ook vaak mensen kijk van: wat is er nou zo grappig? Ergste is nog dat de situaties vaak absoluut niet zó leuk waren dat je er minuten later nog om stuk kunt gaan
Hahahah en hoe meer jij in je hoofd zegt “stateofmind doe normaal dit is niet grappig” hoe harder je moet lachen
Ik heb dat als ik heel moe ben. Dan is alles hilarisch ineens .