Waar erger je je aan #6

Reclames gericht op toeristen voor landen waar het niet veilig is, de mensen hartstikke arm zijn en de regering corrupt is. Dan moet een semi-beroemd persoon even mij moet overhalen om naar een land te gaan waar ik niet alleen over straat kan. Kap gewoon! Gebruik dat geld voor je mensen om ze fatsoenlijk te laten leven.

3 likes

Ik heb een wasmachine en een droger gekocht bij de m.ediamarkt en het ene pakket komt tussen 8:45 en 11:45 en het andere pakket komt tussen 16:45 en 19:45. Lekker handig.

1 like

Columns moeten gewoon verboden worden :no_mouth:

#leavemaartenalone

6 likes

Ja soms lijkt het alsof millennial een soort term is geworden voor ‘jonge mensen’, maar dat schuift natuurlijk gewoon op.

Maar ik snap ook wel dat het verwarrend is, omdat je bij ‘millennial’ denkt aan het millennium en dus vanaf 2000, maar het gaat natuurlijk over de mensen die zijn opgegroeid richting de millenniumwisseling en niet mensen die dan geboren zijn.

1 like

Dat de man in de trein naast me constant met zn benen zit te trillen. En dat ik te beleefd ben om er iets van te zeggen.

2 likes

Ugggghhhhh fucking groepsprojecten :triumph: De deadline van alles is vrijdag en donderdag moet er gepresenteerd worden, we hebben nog vrijwel niks. Mensen komen steeds niet opdagen. Tot overmaat van ramp stuurt degene die de hoofdrol van de groep op zich genomen had vanmiddag dat ze stopt met de opleiding en dus niet meer komt. Ik deed bijna alles tot nu toe al in m’n eentje en heb nu ook nog eens haar rol overgenomen terwijl ik al de op één na belangrijkste rol had. Wel meteen aan de docent laten weten vandaag en heb ook over de mensen gesnitched die er steeds niet (vandaag ook niet) zijn. Toen zei ze meteen klassikaal dat ik me verder niet met de presentaties en de site (die ook nog helemaal gemaakt moet worden) hoef te bemoeien. De rest zoekt het onderling maar uit, joeeee :wave:t2: :wave:t2:

2 likes

Ik wil geld uitgeven maar er is niks dat ik wil :tired_face:

3 likes

Ik heb twee verschillende opdrachtgevers waar ik weleens teksten voor schrijf. Eentje is super aardig. Betaald ook direct wanneer hij een opdracht stuurt en wanneer de tekst toch langer blijkt te zijn dan maakt hij nog extra geld over. Reageert ook heel snel via mail. Altijd direct een bedankje etc. Maar de ander stuurt dus nooit een bedankje, moet 3x vragen of een opdracht goed is ontvangen en of hij naar wens is (hij is zeg maar een tussenpersoon dus hij neemt opdrachten aan van anderen en stuurt ze dan naar mij of één van de andere mensen die voor hem werken), en ook om geld moet ik vaak meermaals vragen. Zo irritant dit.

Eigenlijk ben ik gewoon geneigd om meteen wanneer de opdracht klaar is een betaallink mee te sturen. Ookal is dit niet echt zoals het hoort, maar de manier waarop het nu gaat werkt ook niet

Aan dat ik niet goed heb gecheckt of iets wat ik kocht helemaal 100% oke was. Had dus een truitje op de ijhallen overgekocht voor 7 euro, want zij zei: ja het is vanillia. Oke oke prima, ik wilde hem graag en nog mooie kwaliteit. Zie ik net dat er twee gaten in de mouw zitten :broken_heart:. Ben ook een tikkeltje geĂŻrriteerd dat ze het misschien wel wist en me oplichtte, maar ik ga maar van het goeie uit.

Kan niet wachten tot deze partij beetje bij beetje weer afbrokkelt

Vanochtend een lashlift gedaan en is altijd fucking veel werk omdat ik het per oog doe en niet allebei tegelijk. En juist vandaag heb ik al 3 keer moeten huilen. Zonde van al die arbeid

EN ik zou met een vriendin gaan winkelen morgen maar ze zou me nog laten weten of het door zou gaan en nu reageert ze dus niet op mijn app

Ik ben de laatste tijd zooo vaak opgeblazen. Echt vervelend.

2 likes

Girl same. Alleen ik weet wel de oorzaak, namelijk mijn fucked up eetpatroon dus ik moet dat gewoon even aanpassen.

1 like

Met hetzelfde setje van aliexpress waar de meeste salons het ook mee doen :no_mouth:

2 likes

Oh ja ik eet dus niet anders dus ik heb geen idee wat het is! Moet wel ongesteld worden nu maar het is al twee weken aan de gang Ofzo :weary:

1 like

Twee weken zou dan wel lang zijn ja, maar jij hebt ook vaker buiktroubles toch?

Ik had een vriendin die vaak dingen kocht bij vanilia in de winkel en die prees hen altijd om hun goede klantenservice en dat ze dingen repareerden gratis etc. Dus misschien kun je dat nog proberen!

1 like

Dat de Postnl app het nooit normaal doet 's ochtends. Krijg al-tijd deze melding als ik wil kijken welke post er vandaag komt.

11 likes