Waar erger je je aan #6

Dat mn vriendin niet terug appt in geval van CRISIS!!!

Zij heeft me erin geluist en een soort dinner date geregeld met haar mij en een dude die ons beide ziet zitten… en die dude zei tegen mij ik app jou. En ik dacht ja zal wel. Maar nu appt hij mij… PANIEK. En die trut die dit geregeld heeft , heeft dr mobiel niet aanstaan.
Ik ben hier echt veel te ongemakkelijk voor.

Dit klinkt ook super ongemakkelijk. Moet hij aan het eind van de avond kiezen?

6 likes

Hahahahq nee heel lang verhaal wat miss niet handig is om hier te posten haha. Maar we gaan hem alleen gek maken en thats it.

1 like

Mijn schoonzus. Echt alles wat zij zegt en doet haalt het bloed onder m’n nagels vandaan

“Hee Beautylover”

2 likes

Aan m’n eigen onhandigheid. De Dolce Gusto aanzetten zonder er een kopje onder te zetten. Dan denken fuck nee dit is zo niet handig en nu?! En een minuut stil sta na te denken ipv dat ik gelijk de keukendeur opentrek om een nieuw kopje te pakken. Boeiend die extra afwas, je hebt een vaatwasser weet je nog… (nee was ik ook vergeten :weary:)

4 likes

Hahahaha zo herkenbaar

1 like

Deze reclame

19 likes

De mijne ook! Daarom vind ik het zo’n irritante reclame. Hihaho weer lekker generaliseren dat vrouwen altijd doen alsof ze geen honger hebben.

3 likes

Dat ik volgens mijn tailleomtrek en volgens mijn heupomtrek twee maten verschil als ik in zo’n maattabel kijk. Plaatselijk 10cm afvallen zonder dat de andere maat verandert is ook een beetje onrealistisch. Echt superveel mensen hebben niet dezelfde maat qua taille en heupen, met nog wel meer verschil, snap niet dat je daar ook niet in kan kiezen. Dan is een broek kopen veel makkelijker. Zou toch fijn zijn, ipv maat en lengtemaat, gewoon taillemaat, heupmaat en lengtemaat. Maar ja dat zal wel te veel van het goede zijn. Maar wie weet ooit, ik kan me bijvoorbeeld herinneren dat je vroeger veel minder vaak een bikini los kon kopen, toen waren het in mijn ervaring vaker sets in één maat.

1 like

Extreme verkoudheid. Leave. Me. Alone.
Heb oprecht nergens energie voor nu. Hoesten, niezen en snotteren, is all I can do.

Kloppen maattabellen überhaupt? Soms lijken winkels maar wat neer te zetten. Ik ga liever naar de winkel en pas me een slag in de rondte.

Haha ja dat is een tweede ergernis, daarom winkel ik ook bijna nooit online. Mijn broekmaat kan per winkel / broek zo twee maten verschillen.

Dat ik al 20 (!!!) minuten probeer om een oorbel dicht te krijgen. Man wat een frustratie. En dan moet ik er dus 2 he! SOS!

afbeelding

Edit: inmiddels zit er 1 in. Halleluja.

Gaat ie wel makkelijk dicht als ie niet in je oor zit? Ik buig ringetjes altijd een beetje om (iets verder open zeg maar) zodat hij makkelijk sluit en dan doe ik m in. Geen gepiep en als ie eenmaal dicht zit in mn oor, dan knijp ik nog eens goed zodat het echt goed dicht zit.

Ja ook al geprobeerd. Werkt normaal bij mij ook wel. Maar nu… niks helpt :sob:

Ik doe dit altijd met een pincet!

1 like

Dus ik lekker naar de ah om een avocado en puzzelboekje, draaien ze dat nummer van maan

1 like

En toen huilde je terwijl je lachte? :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Nee maar dat andere meisje wel