Omg lekker slim dit.
Ik heb het pas aan na zonsondergang en zag verder niks staan in whatsapp ofzo maar dat is natuurlijk niet meer in de app zelf geregeld
Het werkt dus! Thanks!
Ah, mooi!
Ik heb letterlijk mijn kast opgeruimd en dat was het?? Ontbijt/lunch nu ook pas. Echt zonde van de dag.
Soda met kokend water door je afvoer gooien schijnt te werken. Wordt denk ik wel lastig als je bad nog vol water staat
Ik zou zeggen āoke is goed, ā¬50ā, dan vraagt ze het wss nooit meer
Nou⦠Weet je nog dat verhaal op Viva waarbij een man het met zijn zus deed. Het kan gek lopen hoor, in families!
Ben blij dat ik niet de enige bent die dit heeft. En dan ben jij ook nog eens hooggeleid
Aan de eend in de tuin, wat een kut geluid maakt dat beest.
Als er allemaal treinen uitvallen, is het toch logischer om dan de sprinter wel te laten rijden ipv de intercity, dan is de vertraging in totaal voor de meeste mensen toch minder
Vet gehaast begin van de dag zo
Aan een oude vriendin, waarvan ik zag dat ze me van facebook verwijderd heeft. Ze ging destijds zonder mijn toestemming daten met mijn kersverse ex, wat ik een probleem vond en erover wilde praten met haar. Vervolgens heeft zij daar 0 initiatief in genomen, het gewoon dood laten bloeden. Wat een kreng, ik heb zoān zin om dat haar nog even te zeggen. Dat ze mij verwijderd heeft voelt alsof zij gewonnen heeft ofzo. Maargoed, voelt ook kinderachtig om oude koeien uit de sloot te halen met iemand die ik toch niet in mijn leven hoef.
Dat de meeste mensen zo ongemakkelijk worden van verbale uitingen van affectie. Ik ben gewoon heel verbaal en ik zou het liefste mensen de hele tijd vertellen hoe geweldig ik ze vind, wat ik leuk aan ze vind en dat ik van ze houd. Alleen de meeste mensen worden daar alleen ongemakkelijk van en ontvangen mijn liefde dan dus niet goed.
Ik heb dan het gevoel dat ik me moet steeds moet inhouden. Ik heb laatst de hele avond met een vriendin gepraat over hoe geweldig we een gezamenlijke vriend vinden en hoeveel we van hem houden, maar dat hij het echt ongemakkelijk vindt als je deze dingen zo zegt.
Als ik heel verbaal expressief ben, zitten daar geen bedoelingen achter MAAR DAN VIND IK JE GEWOON EEN LEUK MENS EN DAN WIL IK DAT ZEGGEN. Soms ontplof ik bijna van onuitbare liefde
Deze gevoelens herken ikā¦
maar dan vooral jegens mijn kat
Dat mn vriendin niet terug appt in geval van CRISIS!!!
Zij heeft me erin geluist en een soort dinner date geregeld met haar mij en een dude die ons beide ziet zitten⦠en die dude zei tegen mij ik app jou. En ik dacht ja zal wel. Maar nu appt hij mij⦠PANIEK. En die trut die dit geregeld heeft , heeft dr mobiel niet aanstaan.
Ik ben hier echt veel te ongemakkelijk voor.
Dit klinkt ook super ongemakkelijk. Moet hij aan het eind van de avond kiezen?
Hahahahq nee heel lang verhaal wat miss niet handig is om hier te posten haha. Maar we gaan hem alleen gek maken en thats it.
Mijn schoonzus. Echt alles wat zij zegt en doet haalt het bloed onder mān nagels vandaan
āHee Beautyloverā
Aan mān eigen onhandigheid. De Dolce Gusto aanzetten zonder er een kopje onder te zetten. Dan denken fuck nee dit is zo niet handig en nu?! En een minuut stil sta na te denken ipv dat ik gelijk de keukendeur opentrek om een nieuw kopje te pakken. Boeiend die extra afwas, je hebt een vaatwasser weet je nog⦠(nee was ik ook vergeten )
Hahahaha zo herkenbaar