Waarom hoest mijn lichaam terwijl er niks te hoesten valt. Echt zo’n droge hoest die het hoesten alleen nog maar meer opwekt.
Wel positief dat iedereen uit mijn buurt blijft.
net als mensen met tuinen die ze vervolgens compleet verwaarlozen. Geef aan mij dan!
Mijn opdrachtgever is gewoon wéér vergeten mij uit te betalen. Kan ik er weer als een of ander bedelhondje achteraan gaan mailen
Zo dacht ik ook altijd, maar nu ik eenmaal weet hoe duur dingen voor je tuin zijn is mijn tuin ook een ravage. Planten zijn duur.
Mijn bad loopt niet meer leeg, waarschijnlijk omdat ik een pruik kan maken van de haren in de afvoer… moet echt de meest heftige ontstopper ooit gaan kopen in de bouwmarkt
Een vrouw die telefoongesprek na telefoongesprek aan het afwerken is in de trein. Prima als je ff wil bellen, maar ga die levensupdates met al je verschillende vrienden gewoon ff thuis doen man
Ik krijg de donkere modus op Whatsapp niet gefixt, terwijl mijn telefoon wel op donkere modus staat.
Ik had ‘m net geüpdated (werk mijn apps eens in de zoveel maanden bij), maar zie nu dat er wéér een update is met nu wel die donkere modus. Gek dat ‘ie niet meteen updatete naar de laatste versie. Gefixt dus!
Ik vind het echt mooi maar wel wennen
Ja! Vind sommige kleuren ook niet matchen ofzo. Met name in grote groepschats. Maar sowieso chill dat het er eindelijk is.
Ik niet en ik voel me gedupeerd. #darkmodeforlife
Aan een vrouw in de bus net van het type hyacintenemmer. Eerst gaat ze extreem theatraal echt 100 meter voordat de bus er is zwaaien met haar ov-kaart. Vervolgens moet ze als eerste de bus in met haar man. Haar man is haar schijnbaar zat want die wist ongezien de achterkant van de bus te bereiken. Gaat ze ergens zitten en mist ze opeens haar man. Vervolgens volgt er een dramatische exit inclusief de tekst ‘Waar is Joost. Ik ga nu naar Joost.’ Ik heb mij heel hard moeten inhouden om niet te zeggen ‘Joost mag het weten’ en achteraf spijt ervan dat ik dit niet heb gedaan. Vervolgens moest de dramatische hyacinthendame zich per de nog door de hordes studenten worstelen om haar man te bereiken. Arme Joost.
Ja die zag ik ook! Ga maar eens even vragen welke ik het beste kan nemen… aangezien mijn badwater van gisteravond er nog in staat nu
Aan een vrouw op mijn werk, die letterlijk altijd álles ook heeft. Nu denkt ze besmet te zijn met het Coronavirus (ze is thuis) want een vriend van de dochter van haar beste vriendin zit in een vriendengroepje waar iemand misschien getest moet worden. En daar moet dan meteen een heel drama van gemaakt worden, terwijl ik echt denk CHILL EVEN.
(disclaimer: mocht ze het wel hebben, neem ik alles terug en stuur ik een fruitmand als boetedoening)
Ik heb nog helemaal geen update van whatsapp. Wel gewoon de juiste Apple update dus ik moet geduld hebben denk ik
Ik wilde ook die Dark mode en ik had ook alle updates. Heb het even uitgezocht, als je naar de app-store gaat en daar op bijwerken/updaten drukt lukt het wel!
Dit geldt voor de iPhone.
Huh ik heb net bijgewerkt maar zie verder niks over dark mode?
Stond verder ook niet bij de informatie over de update
Heb je heel je telefoon sowieso op dark mode staan? Want dat moet wel. Bij mij werkte deze oplossing wel.
Heb je de update ook vanuit de app-store geprobeerd? Sommigen krijgen via de normale route alleen de oude update. Er is er nog eentje na.