IS DAT HET!!! Ik had laatst een zak gekocht en dacht hm, in mijn gedachten waren ze beter
HĂ© wat kut dit is mân lievelingssnoep
@Spaarlamp
Ja. Echt een deceptie. Was ook mijn favoriete snoepje maar na deze teleurstelling moet ik op zoek naar een nieuw favoriet snoepgoed?!?! Wat een ellende
Dat de drie eerstejaars studenten naast mij in de bus praten over hoeveel beter ze zijn dan de rest omdat ze bestuurskunde studeren. Hun onderzoeksvraag echt behoorlijk kut.
Wie ligt er weer met buikpijn op bed? Jup
Dat ik eindelijk besloten heb wat ik allemaal wil bestellen, maar niet alles bij één site op voorraad is. Waardoor ik bij drie sites moet bestellen en dan overal niet aan het bedrag voor gratis verzending kom
Het zou een weekje duren voordat mijn bril klaar zou zijn en we zijn nu ruim een dikke 1,5 week verder. Ik wil mijn bril.
Misschien even bellen? Ik had laatst precies hetzelfde en toen heb ik na 1,5 week gebeld, was ie gewoon al binnen.
ik heb maar 1 bakje pombÀrs. 1 bakje is geen bakje
Mijn gezichtspoeder is kapot. En door al het gehamster wegens coronaviruspaniek kan ik geen alcohol 70% mee kopen om mân poeder mee te fixen.
Vind ik ook altijd met oliebollen. Het motto van Pasen moet je aanhouden: één ei (bakje chips/oliebol) is geen ei, twee ei is een half ei, drie ei is een paasei. Drie bakjes chips en het is dus goed. Nouja. Zou zelf liever wel de hele zak willen.
Simpel op te lossen. Verdeel de zak over drie bakjes!
Misschien is de batterij helemaal leeg? Heb al een paar keer zoân paniekmoment gehad en na een kwartier aan de oplader zat er ineens weer leven in
Had ik ook een paar weken geleden, niets werkte helaas. Mijn geheugen was zo goed als vol en het was vlak nadat ik de update had gedaan dus daar ging gewoon iets mis gok ik, maar heb hem toen via iTunes op de pc naar fabrieksinstellingen moeten terugzetten Hopelijk heb jij meer geluk
het kan ook zijn dat je oplader het niet meer doet of goed heeft gedaan, dat die er net niet goed in zat bijv. of gewoon helemaal niet meer werkt.
Toch wel meteen een ban gegeven hoop ik?
Ik ben op een festival en ik kom zoveel mensen âvan vroegerâ tegen. Heb nu al 5 x een hele riedel afgewerkt over âhoe het met me isâ. Ik kom hier voor mijn rust.
Wow mooie kleur groen!
En ja, echt schaamteloos, mensen die het gordijn open trekken. Een andere ergernis daarover: pashokgordijnen die niet fatsoenlijk willen sluiten. Fucking irritant.
Liever te dik in de kist, dan lekker eten gemist
Dat ik aan het begin van de avond mn gezicht helemaal leuk inkleur maar dat het aan het einde van de avond er ook af moet.