Waar erger je je aan #6

In januari had ik last van een lekkage in mijn huis. Dat is toen na twee weken ‘gemaakt’, ze zouden het later helemaal goed komen repareren en nog meer buizen vervangen. Dit hebben ze van de week gedaan en nu lekt het weer😡

Dat ik 2 items op UW heb gekocht maar dat beide verkopers maar niks opsturen. Jullie hebben nog 1 dag :triumph: ik wil mn itemsssss!

1 like

Ik ben boos hoe fucking knap Wouter Peelen is. Doe even normaal hoezo besta jij

2 likes

Heb je wel eens een vlog van Elise gezien? Hij vindt zichzelf zó leuk en grappig, vond ‘m toen echt meteen minder knap.

6 likes

O goeie die ga ik kijken ik heb behoefte aan een reality check

1 like

Juist door die vlogs zou ik best wel een tweeling van hem willen.

1 like

:sob:

1 like

Mijn iPad lijkt niet meer op te laden, maar dat ding is ook al bijna 5 jaar oud.

Omg waarom heb ik deze man nu gegoogeld holy shit

Ik zie wel dat het een mooie man is naar onze maatschappelijke maatstaven maar ik vind hem niet aantrekkelijk, beetje basic bitch ofzo? Gewoon je next Orlando Bloom-achtige type waar alle mannenparfumreclames vol mee zitten. Te glad voor mij. Grappig dat smaken zo kunnen verschillen (maar goed ook).

18 likes

Oh op z’n Instagram vind ik z’n persoonlijkheid dus wel heel leuk overkomen. Ik vind hem oprecht de mooiste man ooit geproduceerd.

Misschien ovuleer ik ook en is mijn judgement niet 100% real maar alsnog

9 likes

Ik heb zo’n klein pijnlijk velletje naast m’n nagel en ik voel m steeds. Verbaas me steeds erover hoeveel zeer dat ding doet. Erger me r dood aan, maar ben bang dat ik ‘Black Swan’ taferelen krijg als ik er aan ga trekken.

5 likes

Ik vind typisch knappe mannen vaak zo saai. Dan zie ik wel dat ze mooi/knap zijn, maar op zo’n manier dat het totaal niet boeiend is. Niet een man waar ik naar kan blijven kijken.

11 likes

Mijn moeder heeft gewoon even voor mij besloten om mijn broer z’n vriendin voor mijn verjaardag uit te nodigen? Ze vindt het zielig dat niemand komt (wat ik ook niet wilde). Vind het echt een aardige chick, maar ik heb gewoon geen zin om mensen om me heen te hebben.
Ik zal het op de dag zelf vast wel leuk vinden.

Ik erger me aan mezelf. Ik hou echt van boeken lezen maar ik ben die ‘vibe’ even kwijt ofzo. Nu blijf ik maar doelloos op m’n telefoon scrollen in plaats van dat ik lekker een boek lees aarghh.

7 likes

Heel herkenbaar. En het erge is: mijn aandachtsspanne om een boek te kunnen lezen wordt steeds korter :unamused:

3 likes

Ik wil slapen maar ik moet nog lunch maken en douchen en iemand een berichtje sturen en wat dingen opruimen. Nergens zin in en al helemaal niet om morgen weer te gaan werken. Mag ik nog drie dagen weekend aub.

2 likes

Ja hij is echt al mega klein, maar beweegt dus af en toe nog steeds wat mega zeer doet dan :sweat_smile:

Ik ovuleer ook nu dus wellicht is dat het
Hahahaa

Ik heb zulke enorme kut hoofdpijn. Alsof iemand met een grote zware hand op m’n voorhoofd drukt.