Zou je bijna denken ja.
Beauty. Oke. Dus het virus pakt alleen lelijke mensen zonder humor?
Terwijl er juist onderzoeken zijn naar depressie en stress en dat dat volgens de evolutietheorie ons juist beschermt tegen ziektes
En ik kan het artikel niet meer vinden. Nice. Nu lijk ik nog dommer dan normaal
???
Hoe kun je serieus denken dat dit soort shit het juiste is om nu te publiceren? Virussen die op de vibratie van angst leven???
Evolutie theorie is pseudoscience, en empirisch neurowetenschappelijk en medisch onderzoek wijst dus uit dat depressie en stress ons alleen maar vatbaarder maakt voor ziektes
@Kurisu Ja ik snap wel dat het nou niet gezond is, maar volgens dat artikel zorgt het ervoor dat je vaker binnen bent dus dat je minder in contact komt met virussen.
Het klinkt inderdaad nogal simpel
Ja maar op die manier kunnen we ook wel zeggen dat het hebben van een griep beschermt tegen het krijgen van een griep? Als je koorts hebt kom je ook niet buiten en dus minder in aanraking met mensen die een virus hebben
Daarom zeg ik ook dat het simpel klinkt
Ik ben echt chagrijnig: net weekboodschappen gedaan, maar er waren geen eieren, afbakbroodjes, tomaten fritto, bladerdeeg of wc papier. Ik baal dat ik mijn weekmenu nu moet omgooien vooral het gebrek aan wcpapier is een groot probleem. Ons wcpapier is namelijk bijna op, maar omdat mensen als idioten 30 pakken voor zichzelf gaan halen is er niets meer over voor de mensen die het nodig hebben.
Misschien nog bij de kruidvat? tijgerprint wcpapier van patty brard
Oh die heb ik nog niet geprobeerd! Dol op panterprint wc papier.Maar bij de lidl, ah, dirk, de turkse supermarkt en de action was het uitverkocht :(.
Ik heb Alicia Keys altijd wel hoog zitten, maar ook zij wauwelt op Instagram over positieve hoge vibraties. Wtf man. Opeens laat iedereen zijn echte zweverige aard zien
REALITY CHECK
aka we verschillen niet zo veel van elkaar
Ik weet niet eens wat positieve hoge vibraties zijn. Het woord vibraties? Hoe uit zich dat in de werkelijkheid? Moet je dan met een triangel in de weer gaan?
Ik zit het net even toevallig op te zoeken. Bedoel je dit?
Het is zeker nogal zweverig, maar niet per se kwalijk toch? Als in ze zegt geloof ik niet dat je het kan voorkomen door positief te zijn oid? (Maar misschien maakt mijn niet zweverige brein dat ervan en denkt ze dat wel).
En anders ben ik benieuwd waarom! Gewoon interesse zodat ik het ook van de andere kant kan zien.
De eerste zinnen al. Ik zend je positieve energie en keep your frequency high/your energy high etc. Toen was ik al afgeknapt. Ik vind het ook niet per se kwalijk(zei ik ook niet toch?), alsin dat ze er schade mee aanricht, maar ik vind het wel gewauwel.
Ik weet dan ook niet hoe je je frequentie hoog houdt :’)
Ik zou het ook echt niet weten haha. Maar als anderen daar wel ‘positieve vibes’ enzo uit halen door wat (zweverige) uitspraken en een momentje voor jezelf nemen, good for you.
En je hebt gelijk! Je zei idd niet dat het kwalijk was. (Dat waren eerdere posts van anderen over Gers en Doutzen geloof ik).
Maar Alies leeft in haar eigen wonderland waar zij alleen de sleutel van heeft.
Ja maar alles gebeurt met een reden en we zijn allemaal verbonden
Ah ja dit is een goed punt dat ik nog niet inzag!