Waar erger je je aan #6

Ik doe tussen 10-11 gewoon een kwartiertje yoga en rond lunchtijd ga ik naar buiten! En misschien vanmiddag ook nog wel een kopje koffie op het balkon als de zon zo blijft schijnen. Mijn werkgever heeft er ook niks aan als ik morgen mijn bed niet meer uit kan komen, plus dat ik nu alle afleiding niet heb die ik op kantoor wel heb. Daar zit je toch ook weleens bij iemand anders gewoon even koffie te drinken? Zolang je je deadlines allemaal op tijd inlevert niet zo streng zijn en aan jezelf denken hoor, drie weken zo achter je eettafel is niet te doen

2 likes

Ik kan zo snel niet vinden welke Office yoga werd aangeraden hier, zou je die misschien willen delen?
Ik werk sinds woensdag aan mijn keukentafel en ik merk dat ik al knopen in m’n rug aan het ontwikkelen ben :sweat_smile:

Oh fijn, thanks!

Ging gister een online les doen en terwijl ik op m’n matje lag te stretchen waaiden er tumbleweeds van haar voorbij. Echt niet ontspannend

2 likes

Volgens mij ben ik straks echt 10 kilo zwaarder want ik heb echt de hele dag trek maar voer geen flikker uit.

15 likes

mensen (met een prima financiële gezondheid) die klagen over verloren geld door geannuleerde evenementen en moeite gaan doen om hun geld terug te claimen :nauseated_face:

9 likes

Mensen die tattoo als “tahttoe” uitspreken. Zoals bij die (sowieso al kutte) tattoo disasters reclame. Ik erger me hier niet eens aan, ik word er bijna aggressief van

3 likes

Sportscholen zijn dicht en mijn vriend heeft een halve sportschool aan spullen gekocht en volgens mij is het de bedoeling dat dit bij mij in de woonkamer komt :flushed::flushed: had net mijn huurbaas geappt of hij misschien een garage vrij had ergens maar helaas :weary:

3 likes

Haha mijn vriend doet nu vooral extra sportoefeningen in bed Hahaha

1 like

Maar wel heel chill! Als het past

1 like

vet luxe dit toch

1 like

Haha ik doe dit eigenlijk expres om het extra tokkie te laten klinken of zo? :joy:

1 like

okay misschien leg ik het verkeerd uit maar het klinkt als tatta en niet als tattoo, zo’n uitspraak

Aan de schijt hangjeugd hier voor de deur. Staan midden op straat en op de stoep. Keiharde muziek aan. Schreeuwen. Wilden niet aan de kant toen ik met de auto aan kwam dus moest ze eerst bijna omver rijden voor ze aan de kant gingen. Dat resulteerde dus in een grote bek en dreigen. Nu staan ze bijna tegen het huis aan. Gaan voor het woonkamer raam staan (geen voortuin). Echt rot op en ga iemand anders lastig vallen.
Blijkbaar vallen ze het hele dorp lastig maar niemand doet iets. En nu staan ze dus hier de hele tijd te kutten. Politie weet er van maar doen ook geen ene reet. En nu met mooi weer en dus straks in de zomer wordt dat dus alleen maar erger

Zoals die kerel het uitspreekt. Rond 1 minuut ongeveer hoort je t
2 likes

Ja wel chill maar niet echt vt wonen :joy: @Banananana

4 likes

hahahah mn ergernis is de uitspraak in het filmpje. Ik denk dat het verschil is “tat-toe” vs “ta-ttoo”

1 like

Mijn onderbuurkind was de boel aan het afbreken, tegen haar ouders aan het schreeuwen en met alle deuren in huis aan het gooien.
Gaat ze naar buiten, gooit weer de deur dicht en gaat op de stoep zitten.
Ik heb het raam open gedaan en gezegd dat ze niet met deuren moet gooien omdat alles bij ons trilt en ik er last van heb. “Sorry mevrouw”.
Als mijn onderburen hun kind niet opvoeden doe ik het wel hoor. Glas trilt in het raam iedere keer dat ze een deur gooit, doe eens niet joh?!

17 likes

Vacatures voor een juniorfunctie waarvoor ze een ervaren projectleider zoeken met 5 jaar werkervaring. En dan wel tegen een laag starterssalaris natuurlijk. Lol doe eens niet? Ik ben meteen afgeknapt op zulke vacatures, dan weet je al meteen dat je weinig uitdaging zult krijgen en een te laag salaris voor wat je doet omdat ze alleen maar vet overgekwalificeerde mensen willen.
Junior wordt alleen erin gezet als excuus om een veel te laag salaris te bieden.

17 likes

Aan ruud de wild dus. (post is van @dirkycomputer)

36 likes