Aan de eikels waar ik 12 jaar geleden 1 keer mee geflirt heb die zich blijkbaar beginnen te vervelen en als paddenstoelen uit de grond schieten in mijn dm’s.
Omg hoe krijgt ie het zn bek uit
Dat mijn onderwijsinstelling nog steeds niet 100% duidelijkheid geeft over of de tentamens die volgende week zouden beginnen nu wel of niet in online vorm (dus thuis) doorgaan. Mijn hoofd staat nu totaal niet naar studeren maar ik wil wel graag weten of ik me daar schuldig over zou moeten voelen of niet
Mijn zusje is verkouden, werkt in de zorg, en ging vandaag met vriendinnen die ook (sommige) verkouden zijn en (sommige) in de zorg werken een uitgebreide fotoshoot houden. Ik ben zo boos op haar en haar domme nalatigheid.
Vorig weekend heeft ze ook een feestje gegeven, uitgegaan, alles. In Brabant.
Maar zolang je maar mooie foto’s hebt voor insta!
Same heb sinds alles gecanceld is echt nul gedaan. En ze raden nog aan om te blijven studeren, maar dat is zo moeilijk als je niet ergens naartoe kan werken.
Ik erger me kapot aan al die mensen die nu helemaal hard gaan op “maar de wereld staat in brand…” ja kut, dat stond ie altijd al…dat jij al die tijd uit de wind stond, fantastisch voor je…
Ik trek dat zo matig, nooit omkijken naar je medemens, zelfs niet al die al in de brand staat, maar nu een beetje (voor de meeste van ons/in vergelijking tot wat anderen ondergaan) moeten inleveren en niks dan zelfmedelijden…
Veel mensen in mn omgeving die altijd maar vinden dat iedereen zichzelf moet redden maar nu wel vinden dat zij geholpen moeten worden…
Vriend die super intense jazzmuziek aanzet terwijl ik probeer te studeren, en dan gepikeerd is als ik vraag of hij het uit wil zetten/oortjes in wil doen omdat ik me probeer te concentreren
Dat ik nu zo vaak denk oh even kijken of daar een boek van is. Dit opzoek, erachter kom dat er boeken bestaan en dan bedenk, als ik al wil typen www.bi fuck de bieb is dicht. Alles is dicht.
Ik wist dat ik hou van lezen en leren uit boeken, maar zoveel
Ik moet nu gewoon werken ook al ben ik verkouden. Zolang ik geen koorts heb is het doorploeteren.
Ik ben zo klaar met al die flauwe kut grappen over corona in de groepsapp van het werk de hele dag door. Pff
Ik hoop dat je mijn bericht niet verkeerd opvatte. Ik heb echt respect voor wat ze doet, en jij, en alle zorgcollega’s. Maar buiten werk om, als je milde symptomen hebt, gezellig met jan en alleman af te spreken vind ik echt nalatig. Wie weet wat je dan onder de leden hebt en kunt verspreiden op je werk, onder een zwakkere doelgroep. Beperk het risico, denk ik dan, helemaal voor zoiets onbenulligs als een insta fotoshoot.
De sociale gebeurtenissen snap ik dat je je daar over irriteert. Maar met werk en kwetsbare doelgroep heb ik ook verplicht vandaag mee moeten werken ondanks dat ik een loopneus heb. En ga ook nog heel Amsterdam door voor m’n werk, dus dat is gewoon lastig
Mijn zwarte tafel!!! Waarom heb ik hier OOIT voor gekozen?! A l l e kruimels en stofjes zie ik. Echt huilen, ik kan 'm wel 5 x per dag schoonmaken.
De tijd is weer aangebroken dat de vogels minutenlang precies hetzelfde kutdeuntje zingen. En dan niet echt zingen maar gewoon hetzelfde piepje daar maar door en door blijft gaan. Gelukkig hoor ik nog geen duiven.
Dat mijn haar goed zit maar niemand het ziet door die KUTQUARANTAINE
ja same m’n haar zit echt fabulous maar niemand die het ziet!!
Ik heb dus eindelijk de energie mn haar na een jaar weer te verven. Maar niemand die het dan ziet shinen dus dan denk ik ook ja laat maar hoor.
Al die mensen die veel te dicht bij me in de buurt komen
Ja jeetje. Bij mij gaat het ook vooral om ouderen? Ik stond net in de supermarkt netjes afstand te houden van iedereen, komt er opeens een bejaarde in mn nek staan hijgen. Toen ik hem vroeg om achter de aangeduide lijnen te gaan staan wilde hij dat niet? Nu is niet het moment om je rebelse puberteit te gaan herleven hendrik