Waar erger je je aan #6

Is het niet gewoon beter om een einde te maken aan deze discussie? Jullie worden het zo te zien toch niet met elkaar eens.

1 like

Het gaat hier dan ook niet om 1 x voordoen (zie boven), dat is natuurlijk helemaal prima.

2 likes

Ik had op het hbo een vak dat heette “zoeken op het internet”, no lie.

En de crux was dat je geen Google mocht gebruiken. Nou nou, halve klas wist zich geen raad. Kregen we elke week een lijst mee met dingen die we moesten opzoeken en dan moesten we de week erna terugkomen met een lijst met alle URLs van websites die we zonder Google hadden gevonden.

Leuke was dat de docent helemaal niks kon aflezen aan die urls en ik dus gewoon alles googlede en een 9 kreeg.

Was elk vak maar zo’n feest.

16 likes

Via Bing
? :upside_down_face:

1 like

Startpagina.nl natuurlijk

4 likes

!!!

6 likes

Je moest dus eigenlijk via Encyclopedieën en registers en archieven zoeken, maar aangezien de docent ongeveer 512 jaar oud was, wist hij niet dat een moderne meid als ik gewoon via Google Scholar elk archief in duik.

Tegen het einde van de cursus wist ik ook ongeveer alles over die man zelf, lekker hem deelgemaakt van mijn zoekopdrachten.

31 likes

Er is geen objectieve algemeen geldende grens, die is voor iedereen anders. Het is je goed recht om te zeggen wat je dwarszit, misschien denkt de ander daar anders over, dat kan. Maar dan praat je erover en vind je hopelijk een consensus waar je beiden mee kan leven.

1 like

Ik heb dat vak nu

Nu denk ik weer dat jouw avatar een wc-pot is

1 like

Walter :heart:

Een tijdje geleden ben ik opgelicht via Marktplaats. Het ging maar om 15 euro maar toch. Ik heb het product nooit ontvangen en de verkoper was ineens pleitte. Marktplaats ingeschakeld, die hebben toen het account geblokkeerd. Aangifte via internet gedaan met alles er bij.

Eerst bericht van politie dat ze niks kunnen doen met mijn aangifte. En ineens melding van Marktplaats in de mail (had een alert op haar naam). Staan er gewoon allerlei nieuwe advertenties op van hetzelfde product :face_with_monocle::triumph:

Ik wacht op karma. En ik hoop dat ze stikt in die 15 euro.

Queue? Cue?

4 likes

Ik heb gisteren pistol squats gedaan en nu schreeuw ik van de pijn iedere keer als ik ga zitten. Ik zit nu op het toilet en blijf hier denk voortaan maar.

2 likes

Dit kun je wel rapporten toch? Marktplaats doet daar wel wat mee geloof ik.

images (1)

4 likes

Goeie. Gedaan en al haar advertenties zijn nu weg :ok_hand:t2:

1 like

Kun je de deur dan niet dicht doen rond 9 uur?

Ik heb happy socks gekocht maar 41-46 want ik heb maat 41.5. Sokken veel te groot.
Waarom hebben ze dan van die belachelijke maten. Andere variant zal vast te klein zijn.

Dan maar even goed warm wassen ofzo??

1 like

Hahaha eikel. :joy: En de deur gewoon de hele avond dichthouden?

1 like