Waar erger je je aan #6

Een tijdje geleden ben ik opgelicht via Marktplaats. Het ging maar om 15 euro maar toch. Ik heb het product nooit ontvangen en de verkoper was ineens pleitte. Marktplaats ingeschakeld, die hebben toen het account geblokkeerd. Aangifte via internet gedaan met alles er bij.

Eerst bericht van politie dat ze niks kunnen doen met mijn aangifte. En ineens melding van Marktplaats in de mail (had een alert op haar naam). Staan er gewoon allerlei nieuwe advertenties op van hetzelfde product :face_with_monocle::triumph:

Ik wacht op karma. En ik hoop dat ze stikt in die 15 euro.

Queue? Cue?

4 likes

Ik heb gisteren pistol squats gedaan en nu schreeuw ik van de pijn iedere keer als ik ga zitten. Ik zit nu op het toilet en blijf hier denk voortaan maar.

2 likes

Dit kun je wel rapporten toch? Marktplaats doet daar wel wat mee geloof ik.

images (1)

4 likes

Goeie. Gedaan en al haar advertenties zijn nu weg :ok_hand:t2:

1 like

Kun je de deur dan niet dicht doen rond 9 uur?

Ik heb happy socks gekocht maar 41-46 want ik heb maat 41.5. Sokken veel te groot.
Waarom hebben ze dan van die belachelijke maten. Andere variant zal vast te klein zijn.

Dan maar even goed warm wassen ofzo??

1 like

Hahaha eikel. :joy: En de deur gewoon de hele avond dichthouden?

1 like

Nee die andere maat is oke! Mijn vader heeft hetzelfde :joy:

Haha nee hij stopte zeker niet. Hij kon er toen niks aan doen maar toch raakte ik er heel geïrriteerd van en dat zei ik dan ook tegen hem :grimacing:

@Totoro Ja dat vraag ik me ook af! Ik ben haast bang voor het 2e.

Dacht ff dat je het over een man had

8 likes

Katten zijn zich bewust van tijd haha. Hijweet dus precies wanner jij naar boven gaat. Waarschijnlijk wilt hij heel graag bij jou in een kamer zijn. Plus katten doen ook vaak wat hun baasje doet omdat ze het fijn vinden ook dicht bij hun baasje te zijn. Daarom zitten ze vaak op je toetsen bord of op je boek enzo.

3 likes

Dat van tijd klopt echt ja, mijn kat gaat elke dag rond 5 uur 's middags naar buiten. :joy: Hele middag slaapt hij, en echt iets voor 5 gaat hij eten en daarna de deur uit.

3 likes

Ik mag twee weken (!!!) mijn bovenlichaam niet meer trainen :face_with_symbols_over_mouth: ik heb een scheurtje ergens bij mn schouder

Dit is wel echt heel vervelend. Ik had laatst een uitslag op een van mijn bovenarmen en ik mocht ook mijn armen niet trainen. Ik heb gewoon iets met lange mouwen aangetrokken en na een paar dagen gegaan. Hallo, ik train juist mijn armen veel. Al snap ik natuurlijk dat je dat met een scheurtje niet kan doen, brr. Wel echt kut.

Dat tegen me gezegd was dat ik vanmiddag een bijeenkomst zou hebben op een plek die maar 10 minuutjes fietsen is ongeveer, en gister kwam ik erachter dat de bijeenkomst niet daar is maar ergens op een achterafterrein dat 20 minuten fietsen is. Ik haat fietsen :angry:

Oh en aan m’n ex die me opeens na een lange tijd geen contact weer een berichtje stuurt terwijl ik nu aan het daten ben met iemand die veel leuker voor me is dan hij

2 likes

Dat het 15 werkdagen mag tot je je tentamenuitslag krijgt. En dan zijn die dagen voorbij en en dan heb ik nog niks gehoord (again) :unamused::unamused::unamused:

Zeg dan ook niet dat het max x aantal dagen gaat duren als je je er toch niet aan kan houden. Ik weet dat het door de uni zo geregeld is, maar als het toch niet uitmaakt dat het langer duurt dan is die regel wel een beetje onzin.

21 jezus wat lang!
Ja ik twijfel altijd heel erg na een tentamen dat ik geen idee meer heb wat het kan zijn.
Hij had er ook op gezet dat ie de uitgebreide antwoorden de week erna ook op zou gooien, nou niet meer gezien.

Van andere vakken (die ik niet moest herkansen) zag ik al dat de cijfers er na een week op stonden en het vak dat echt 400 mensen doen was ook vorige week al bekend. Maar als er meer studenten zijn wordt het meestal ook door meer nagekeken geloof ik.

Maar deze vent is gerust 5 dagen later, dat was bij de eerste uitslag ook al (maar gelukkig wist ik toen al dat ik het niet gehaald had want ik had niet gestudeerd).

1 like

Is een teken van het universum Karl. Het is nu tijd om die sexy ass van je nog mooier te maken.

1 like