M’n vriend die de badkamer wil schoonmaken met het doekje dat hij eerst voor het toilet heeft gebruikt. En vervolgens boos op mij is omdat ik daar wat van zeg
Facking papieren rietjes. Ik vergeet mn wasbare rietjes ook steeds. Dus dan maar papier kauwen.
Dat ik mezelf van 7 tot 12 heb ingepland onder het mom van “ben ik niet m’n hele zondag kwijt”. Maar gisteravond wat te laat gemaakt, dus wat heb ik vervolgens de rest van de middag gedaan… dutjes in bed👍
Ik ging expres met mijn kinderen om half 5 al uit eten maar het duurt echt voor fucking ever voordat we ons eten krijgen. Die kinderen zijn braaf maar ik raak zelf helemaal geirriteerd door de honger haha. Hopelijk komt het gelijk na dit posten
Mijn bovenbuurman zit de hele tijd te rochelen of zo het klinkt in ieder geval ontzettend onsmakelijk
Hebben ze het niet gewoon overgemaakt?
Ik erger me aan piepjes, toeters en belletjes op de radio want ik schrik me kapot. Verder erger ik me aan het woord ‘bammetje’. Het is brood. Zeg gewoon brood.
Maar het is boterham
Precies. Ik ga mijn brood/boterhammen smeren. Ik ga BaaAmmMetJeesS smeren. Nee.
Er was een dikke mot mn slaapkamer ingevlogen pfff. Schrok me de tering, hartslag tegen t plafond. Heb m gevangen en naar buiten gegooid maar nu ben ik helemaal klaarwakker
Iemand traumacentrum gezien onlangs? Was een wat oudere arts die bij afronding ging praten in de camera over dat hij na zijn dienst naar de voetbal ging… even balletje trappen en daarna bier erbij en ‘vieze praat met de mannen’. Ik kotste in m’n mond
Het was een Jeroen. Definitely.
Aan mensen die hun auto asociaal lang stationair laten draaien in mijn straat.
Er staat hier al minstens 20 min een auto te ronken waardoor ik niet kan slapen. Vroeger was onze straat bijna autovrij, maar sinds er een flatgebouw bijgebouwd is staan er elke dag (en soms dus ook in de nacht) meerdere keren auto’s en busjes stationair te draaien. Zet die motor gewoon uit gvd
Ah ja, vooral als een volwassene dit zegt tegen andere volwassenen. Een ex van me noemde een banaan een naantje. Dat kon ik echt totaal niet handelen hoor
Als mensen cakejes maken in een cupcakepapiertje maar niet in een cupcakebakplaat.
En als mensen zomaar foto’s van mensen op Instagram zetten. Heel vaak zijn die foto’s stiekem gemaakt, maar ik heb ook wel eens gehad dat iemand met toestemming een foto van me maakte en blijkbaar was die toestemming genoeg om hem ook maar op Instagram te zetten. Vraag het gewoon even. Al vind ik stiekeme foto’s van andere mensen nog erger.
Hoe heb je die weer buiten gekregen?
Nou, anders dan mijn hartslag doet vermoeden, kon ik best helder nadenken (of ik thrive op adrenaline, James Bond who) en ik zag dat m’n raam niet echt open stond. Ik woonde in een oud grachtenpand, grote kans dus dat die vleermuis from inside the house kwam en er niet uit kon. Ben de kamer uitgeschuifeld met m’n deken over me heen en heb op weg naar buiten de ramen allebei wagenwijd open gezet. Vleermuis heeft een hele goeie sonar dus hij was twee min later er al uit.
Mensen (vooral mijn buren) die 2x achter elkaar aanbellen voor hun pakketje, dus dingdongdingdong en vervolgens naar binnen gluren of iemand eraan komt… krijg elke keer een mini heart attack van.
Ik fiets als ik naar de winkel ga langs een bejaarde hofje. En dr is altijd 1 vrouw die in weer en wind ALTIJD buiten is. Ze staat dan altijd gewoon naar mensen te staren. Of ze loopt een stukje en dan ineens weer terug. Word er zo ongemakkelijk van haha. Ik zeg ook altijd halloo maar ze zegt nooit iets terug haha.