Waar erger je je aan #7

Dat ik mezelf van 7 tot 12 heb ingepland onder het mom van “ben ik niet m’n hele zondag kwijt”. Maar gisteravond wat te laat gemaakt, dus wat heb ik vervolgens de rest van de middag gedaan… dutjes in bed👍

2 likes

Ik ging expres met mijn kinderen om half 5 al uit eten maar het duurt echt voor fucking ever voordat we ons eten krijgen. Die kinderen zijn braaf maar ik raak zelf helemaal geirriteerd door de honger haha. Hopelijk komt het gelijk na dit posten

5 likes

Waarom kan ik overal alleen maar een setje van vijf kapjes voor mijn Satisfyer kopen? Ik hoef er maar één, net alsof ik die andere vier ooit ga gebruiken. :woman_shrugging: (Ja vast na weet ik hoe lang zal ik hem wel weer vervangen, maar tegen die tijd ben ik die kapjes allang weer kwijtgeraakt)

3 likes

Mijn bovenbuurman zit de hele tijd te rochelen of zo het klinkt in ieder geval ontzettend onsmakelijk

Ik zit net in mn bankapp te kijken en zie dat ik nog 2 betaalverzoeken open heb staan voor tickets van feestjes, 1 van 1,5 jaar geleden en 1 van een half jaar geleden :roll_eyes: Kom maar door met dat geld.

Hebben ze het niet gewoon overgemaakt?

Ah die van 1,5 jaar geleden is wel betaald via een betaalverzoek zie ik, maar in mn app staat dus dat ie niet is betaald.

Die andere is echt niet betaald nee!

1 like

Ik erger me aan piepjes, toeters en belletjes op de radio want ik schrik me kapot. Verder erger ik me aan het woord ‘bammetje’. Het is brood. Zeg gewoon brood.

3 likes

Maar het is boterham :stuck_out_tongue:

3 likes

Precies. Ik ga mijn brood/boterhammen smeren. Ik ga BaaAmmMetJeesS smeren. Nee.

1 like

Er was een dikke mot mn slaapkamer ingevlogen pfff. Schrok me de tering, hartslag tegen t plafond. Heb m gevangen en naar buiten gegooid maar nu ben ik helemaal klaarwakker

:confounded:

Iemand traumacentrum gezien onlangs? Was een wat oudere arts die bij afronding ging praten in de camera over dat hij na zijn dienst naar de voetbal ging… even balletje trappen en daarna bier erbij en ‘vieze praat met de mannen’. Ik kotste in m’n mond :nauseated_face:

Het was een Jeroen. Definitely.

2 likes

Ik vind bammetjes wel lief klinken, zie dan een lieve meneer of mevrouw van middelbare leeftijd voor me die zelfgesmeerde bammetjes opeet.

Verder erger ik me groen en geel aan mijn onderbuurman die vrijwel altijd buiten staat, buiten eet, buiten naar langslopende buren en andere mensen kijkt en gewoon altijd buiten is/staat te wezen/staat te bestaan.

1 like

Aan mensen die hun auto asociaal lang stationair laten draaien in mijn straat.

Er staat hier al minstens 20 min een auto te ronken waardoor ik niet kan slapen. Vroeger was onze straat bijna autovrij, maar sinds er een flatgebouw bijgebouwd is staan er elke dag (en soms dus ook in de nacht) meerdere keren auto’s en busjes stationair te draaien. Zet die motor gewoon uit gvd

1 like

Ah ja, vooral als een volwassene dit zegt tegen andere volwassenen. Een ex van me noemde een banaan een naantje. Dat kon ik echt totaal niet handelen hoor

2 likes

Ik werd een keer wakker met een vleermuis in m’n kamer

73 likes

Als mensen cakejes maken in een cupcakepapiertje maar niet in een cupcakebakplaat.

En als mensen zomaar foto’s van mensen op Instagram zetten. Heel vaak zijn die foto’s stiekem gemaakt, maar ik heb ook wel eens gehad dat iemand met toestemming een foto van me maakte en blijkbaar was die toestemming genoeg om hem ook maar op Instagram te zetten. Vraag het gewoon even. Al vind ik stiekeme foto’s van andere mensen nog erger.

2 likes

Valt die piek van mij nog mee

Met een vleermuis was ik t huis uit gerend denk ik

2 likes

Mensen met kleine honden die denken dat die hond een schone baby is ofzo?
Een goede kennis van mij was gister op mijn werk en die zette haar hond gewoon pardoes óp de bartafel?? De fuck?? En een andere vriendin laat haar viezige stinkende hondje ook altijd op mensen hun bank zitten zonder te vragen of het mag en doet er ook geen dekentje onder (of een vies goor dekentje wat altijd onder de haren zit). Op mn andere werk hebben we grote loungestoelen waar je zelf op kan liggen en baby’s en kinderen ook, en daar laten mensen hun keffers dan ook op liggen soms, zonder dekentje ofzo. En dan gewoon rustig weggaan terwijl dat kussen helemaal vol met hondenharen ligt ??
Houd echt superveel van dieren, en mijn katten slapen bij me in bed, maar ik vind het echt zo goor en aso om je hond (die de hele tijd buiten loopt en vieze vacht heeft) zonder te vragen neer te zetten op meubilair van andere mensen. En vooral mensen met kleine hondjes vinden dat dus heel normaal en dat ze daar ook niets over hoeven te vragen aan anderen.
Die bartafel man, mensen drinken en eten daar aan. Ik ga toch ook niet met mijn blote voeten door de stad en het bos en door poep lopen en over mijn voeten heen plassen en dan op jouw eettafel staan zonder te bedenken dat dat goor is :roll_eyes:
Ik wist dus niet of mijn collega had gezegd dat het goed was, anders had ik er direct wat van gezegd, heb erna heel passief agressief (:cry:) de tafel heel demonstratief staan schoonmaken. Echt zo jammer dat ik mijn collega toen niet direct kon vragen of hij het had goedgekeurd, want ik had haar er heel graag op willen wijzen hoe vies en aso het is. En toen ik het wist was het momentum over dus heb ik het maar gelaten.
Ik snap ook gewoon echt niet dat het niet in je op komt om dat niet te vragen of dan voor te stellen dat je er zelf wel even een doekje over haalt ofzo? Oja en ze had wel een dekentje bij haar voor die hond maar die legde ze OP DE GROND :exploding_head:

23 likes

Hoe heb je die weer buiten gekregen? :open_mouth: